Незважаючи на всі біди, що обрушилися на українців, вони протистоять їм як тільки можуть. Одним із символів стійкості України є спорт загалом та його автоспортивна складова у вигляді картингу зокрема. На трасі «Чайка» новий картинговий сезон традиційно відкрила національна гонка «Київська весна». У «Comer Micro», де дітлахи віком від 4 та до 7 років включно виступають на 50-кубових картах потужністю лише в одну кінську силу, став і наймасовішим – тут змагалися 15 пілотів. Приємно, що в пелотоні справді виявилося одразу троє 4-річних спортсменів! Звісно, вони поки що не могли боротися за подіум. Тим не менш, Тарас Нікітюк і Мія Каньовська влаштували дуель між собою, де з перевагою лише в один бал першим став Тарас. До речі у підсумковому протоколі вони розташувалися далеко не останніми – на 9-й та 10-й позиціях. Цікаво, що й за призи в «Comer Micro» теж боролася одна з дівчаток. Аліса Дзюба спочатку стала найшвидшою у кваліфікації, а потім склала чимало проблем Артему Ляшоку. У першому недільному фіналі разом з Нікітою Скузом вона змогла випередити Артема, який напередодні переміг двічі. Однак Ляшок виграв в заключному старті, а разом і на всій «Київській весні 2025». У Аліси залишилася одна перемога та три другі місця. Нікіта тричі фінішував третім та один раз другим, та став «бронзовим» призером категорії. Відзначимо також приємну традицію в самому молодшому класі – організатори нагороджують не тільки переможців та призерів, але й усіх без винятку учасників. Клас «60 Baby» став другим за кількістю учасників на «Київській весні 2025» – 13 пілотів віком від 6 до 9 років. Карти оснащені вже значно потужнішими 60-кубовими моторами на 9 к. с. Можна сказати, що жодних шансів конкурентам не залишив Максим Тараненко. Взявши «поул», він поступився першою позицією лише в першому фіналі, а потім впевнено виграв три інших. Микола Чернишов, що як раз виграв в першому фіналі, взяв ще три других міста та відповідно виграв «срібло» змагання. Третім став Михайло Шпильовий, який був тричі третьім у фіналах. Найгостріша боротьба в «60 Baby» розгорталася на підступах до подіуму. Більше того, на фініші Кіріл Рухлін та Максим Таран зібрали однакову кількість балів, тоді як лише двома очками їм поступився Ернест Мітрохін. Власне, так вони й розташувалися в підсумкових протоколах. Два наступні класи доступні для учасників віком від 9 до 13 років. У «60 Mini» спортсмени також їдуть на картах з моторами в 60 см3, а «Rotax Max Mini» оснащені потужнішими 125-кубовими двигунами. У «Ротаксі» не було рівних Микиті Захарченку. Він виявився єдиним у рамках цьогорічної «Київської весни», хто показав 100%-й результат із чотирьох перемог в фіналах. З трьома другими місцями «срібним» призером став Давід Авдєєв, а на останню сходинку подіуму піднявся Марк Онищенко. У «60 Mini» домінував Дмитро Легкобіт, який поступився першим місцем лише в заключному фіналі. Другим та третім у цьому класі змагання закінчили Акім Скуба та Архип Мазепа, які також зібрали рівну кількість балів. Інші заліки зі 125-кубовими моторами були значно менш наповненими, тому заїзди в них організатори вирішили об’єднати. В «ОК» потужність картів сягає вже 30 к.с., і тут можна стартувати починаючи з 14 років. З парою перемог та парою других місць найкращим у класі став Тимур Веснін, випередивши Марка Пилипенка. У «National Junior» виступають пілоти від 12 до 14 років. Обидва дні чималу конкуренцію Вадиму Онищенку склала Злата Скуз. І хоча у підсумку в усіх чотирьох фіналах першим незмінно фінішував Вадим, під час заїздів вони зі Златою не раз змінювали одне одного на позиції лідера. Третім на подіум піднявся Платон Мішин. Клас «OK-N Junior» також призначений для пілотів 12-14 років. І тут навіть проблеми з технікою в останньому фіналі не зупинили Гордія Музиченка, який впевнено переміг у трьох попередніх заїздах. За ним протягом обох днів відбувалось чимало боротьби, де другим в підсумку став Ілля Газа, а замкнув подіум Захар Сліпченко. ДО речі саме Захар став автором, мабуть, найдраматичнішого моменту на «Київській весні»: він зміг вирвати перемогу в заїзді, випередивши Газу в останньому повороті останнього кола останнього старту. Відмітимо також, що лише одного бала до подіуму не вистачило Єві Авдєєвій – настільки щільними виявилися результати в цій категорії. Найстаршим класом є «KZ-2», де виступати можна з 15 років. І автомобілі тут найпотужніші – близько 40 «коней». В цій категорії теж знайшовся свій яскраво виражений лідер – Дмитро Муравщик. Він лише один раз поступився перемогою у другому суботньому фіналі Владиславу Осінньому, який в результаті став другим. З трьома третіми місцями подіум класу замкнув Михайло Свічкар. За матеріалами організатора Декілька фото можна знайти в галереї Фото Сергій Жирихін
За поданням Комітету картингу FAU оновлено Реєстраційну форму №01_UA_25_Comer з виправленням друкарської помилки. Ця форма є Додатком до Технічних вимог до автомобілів для участі в змаганнях з картингу 2025 року (редакція 02.03.2025), що опубліковані на нашому сайті. Приносимо вибачення за можливі незручності. Комітет картингу FAU
Для всіх, кого це стосується. Автомобільна федерація України інформує, що на підставі рекомендацій Комітету картингу FAU, Тимчасової конкурсної Комісії FAU та укладення Договорів про співпрацю в галузі автомобільного спорту при проведенні Чемпіонатів України надано: - «СПОРТИВНО-ТЕХНІЧНОМУ КЛУБУ «ТЕМП» – повноваження Промоутера Чемпіонату України з картингу (у визначених FAU класах), до 30.11.2027 року; - ФОП КОСТИНА МАКСИМ ПЕТРОВИЧ – повноваження Промоутера Чемпіонату України з картингу (у класах «РОТАКС»), до 30.11.2027 року. Виконавча дирекція Автомобільної Федерації України
Автомобільна федерація України оголошує конкурс Промоутера Чемпіонату України з картингу (національні та міжнародні класи) та Промоутера Чемпіонату України з картингу (класи «Ротакс»). До участі у конкурсі допускаються організації, які відповідають вимогам п. 2.1.2.б Національного спортивного Кодексу FAU. Для участі у конкурсі необхідно до 15.02.2025 року подати до Виконавчої дирекції FAU запит за формою (додається). При відповідності вимогам до учасників конкурсу на подану електронну адресу буде направлено проект умов договору. Конкурсні пропозиції приймаються до 15.03.2025 року за адресою: 03134, Київ, вул. Симиренка, 36 Б, офіс 404 або на електронну адресу [email protected]. Розгляд конкурсних пропозицій та оголошення результатів буде проведено до 20.03.2025 року. З переможцями конкурсу FAU укладе договір на проведення відповідного Чемпіонату на строк до 3 років, починаючи з 2025 року, з можливістю пролонгації. За довідками просимо звертатись до контактної особи: Микола Шредер, +380 (50) 317-03-83, e-mail: [email protected] Виконавча дирекція Автомобільної федерації України
Вихідними в італійському Лонато відбулася щорічна картингова подія, яка проводиться з 1971 року і вважається найстарішою в світі картингу – «52 Trofeo delle Industrie». Переможцями та претендентами на подіум цієї знакової гонки були відомі імена в автоспортивному світі, такі як Ріккардо Патрезе, Джанкарло Фізікелла, Фернандо Алонсо, Роберт Кубіца, Ніко Розберг, Лʼюіс Хамільтон та багато інших. Гонка пройшла на найпопулярнішій в Італії (а може і у всьому світі) трасі «South Garda Karting». Цього року організатори відмітили свій рекорд: більше трьох сотень учасників з 47-ми країн Світу. До речі, в списку були і сім представників України: Платон Ковтуненко (категорія Mini GR.3 U10), Нікіта Ботте та Олександр Легенький (Mini GR.3), Лев Крутоголов (OK Junior), Нікос Копецкий та Марк Бровко (OK N), а також Всеволод Осадчий-Сусловський (OKN Junior). Та ще краще, що одразу три з них піднялися на подіум, та кожен завоював свою «бронзу»! Відмітилися Крутоголов (на фото ліворуч), Легенький (на фото в центрі) та Осадчий-Сусловський (на фото праворуч). І нехай зараз вони в різних командах, але всі – випускники української школи картингу, що тренувались під керівництвом Геннадія Борща. Подякуємо хлопцям за те, що підняли український прапор на міжнародних змаганнях високого рівня! Прес-реліз UkrKarting Декілька фото можна знайти в галереї
Попри війну українці намагаються проводити автоспортивні змагання. Другий етап Чемпіонату України з картингу пройшов 7-9 червня на трасі спортивно-технічного комплексу «Лтава» ім. Володимира Черниша. Одразу 72 пілоти з усієї України віком від 5 років взяли участь у змаганнях. Зазначимо, що у Полтаві повноцінні перегони із календаря Чемпіонату проведено вперше з початку повномасштабного вторгнення. Тож адміністрація СТК «Лтава» доклала максимум зусиль, щоб етап пройшов на високому рівні. «Ми, наскільки це було можливо, підготували трасу та комплекс до цих змагань, адже це вперше за два роки великої війни у нас проходить захід такого рівня. Ми оновили сертифікацію траси, з допомогою людей, яким небайдужа доля картодрому, нам вдалося освіжити розмітку, пофарбувати керби на зонах вильоту та додати більше побутових зручностей учасникам змагань. Поступово повертаємо «Лтаві» той вигляд, на який вона заслуговує,» – зазначив Андрій Приходько, директор СТК «Лтава». Високий рівень проведення події також відмітили й представники FAU, і зараз йдуть перемови про проведення в Полтаві ще й 3-го етапу Чемпіонату України з картингу. Декілька фото з події можна знайти в нашій галереї. Прес-реліз СТК «Лтава» Фото timeattack.ua
З метою встановлення порядку відбору спортсменів - учасників міжнародних змагань «Rotax MAX Challenge Grand Finals 2022» Комітетом картингу FAU розроблено наступну систему відбору: При визначенні складу делегації та наданні дозволу на участь у міжнародних змаганнях «Rotax MAX Challenge Grand Finals 2022» (RMCGF 2022) буде враховуватись: 1. Бажання та готовність взяти участь у перегонах RMCGF 2022; 2. Відповідність віковим обмеженням; 3. Перевага надаватиметься водіям, які мали кращі результати у Чемпіонаті України з картингу у класах Ротакс у 2021 році. Дозвіл FAU для участі у змаганнях «Rotax MAX Challenge Grand Finals 2022» видаватиметься Виконавчою дирекцією FAU на підставі рішення Комітету картингу FAU, прийнятого на підставі вищевказаної системи відбору. Заявку треба подати до 7 вересня за будь-якою з електронних адрес: - [email protected]; - [email protected]; - [email protected]; - [email protected]. Форма заявки для участі у відборі додається. Виконавча дирекція FAU
Четвертого та п'ятого вересня на картодромі «Ltava», що в Полтаві, пройшло відразу три автоспортивних заходи - третій та четвертий етапи Чемпіонату України з картинг-слалому та п'ятий етап Чемпіонату України з картингу «Rotax Max 2021». Полтава зустріла спортсменів та вболівальників зі всієї країни сонцем та своїм полтавським колоритом. Ми, в свою чергу, також не втрачали часу і приїхали на змагання для того, щоб розповісти колегам про Глобальну ініціативу ООН щодо зменшення швидкості руху на дорогах загального користування, яку, до речі, вже активно вводять в дію у країнах Європи. Спортсмени-картингісти від найменших до найстарших підтримали акцію і вже налаштовані на впровадження. А наша наступна зупинка - знову Черкаси, проте не ралі на серійних автомобілях, як це було минулого разу, а святкування Дня міста Черкас і дитячі перегони «Круть-верть». За більш детальною інформацією з програм безпеки дорожнього руху просимо звертатися до Яни Клименко: +380 (98) 634-93-97, [email protected], www.fau.ua. Прес-служба Автомобільної Федерації України Декілька фото можна знайти в галереї
Другий етап Чемпіонату України з картинг-слалому відбувся на трасі «2G-circuit», що на Київщині. Цього разу на учасників очікувала вже складніша фігура. Як і на першому етапі, учасники мали змогу ознайомитися зі змагальною трасою до старту змагань, кілька разів пройшовши її пішки. Далі - по одному тренувальному проїзді дистанції на змагальному карті, а два наступні заїзди вважалися вже заліковими. За кожну збиту фішку отримували штраф. - Нагадаю, що це нова дисципліна для Автомобільної Федерації України. Зараз етапи ми проводимо на різних картингових трасах та в один день із Чемпіонатами з картингу. Тож упродовж кількох годин спортсмени можуть спробувати різні напрямки змагань, - розповідає організатор Чемпіонату Андрій Яроменко. За його словами, на кожному етапі для учасників формується нова фігура, яку вони мають проїхати на прокатному картингу. Схему проїзду отримують під час реєстрації. Віковий поділ у картинг-слаломі відсутній - спортсмени змагаються лише в чоловічому та жіночому розрядах. Серед чоловіків, як і на першому етапі, перше місце здобув 20-річний картингіст із Харкова Григорій Звягін. Говорить, що картинг-слалом йому подобається, адже дисципліна дозволяє краще відчувати карт, на відміну від звичайного спринту. - На другому етапі було значно складніше, адже суперники вже сильніші. Можна сказати, що вони наступали мені на п’ятки. Сподіваюся, що зможу потрапити й на наступний етап цього Чемпіонату, - говорить переможець. Друге місце серед чоловіків у черкащанина Андрія Яроменка, а третє - у киянина Дмитра Дем’яненка. Серед дівчат перемогу знову здобула Вікторія Постановська з Київської області. На картингу вона їздить уже вісім років. Тепер, зазначає, відкрила для себе ще один цікавий напрям - картинг-слалом. - Мені сподобалося. Ще під час пішохідного ознайомлення потрібно розраховувати, як ти будеш проїздити між фішок, розуміти, яка ширина карта, під яким кутом його спрямовувати. Додам, що фігура на другому етапі була складнішою від тієї, яку їздили першого разу, - каже Вікторія. Друге місце в спортсменки з Харкова Марії Серіченко, а третє - у її землячки Ксенії Козакової. Організатори сподіваються, що наступного етапу до Чемпіонату приєднається значно більше учасників. Нагадаємо, що картинг-слалом у форматі Чемпіонату відбувається в Україні вперше. Прес-реліз організатора
Минулі вихідні потрапили в історію українського автоспорту - 17 липня стартував Чемпіонат України з картинг-слалому. У нашій країні ця дисципліна представлена вперше. Учасниками першого етапу стало двадцять спортсменів різного віку. Для вітчизняних автоспортсменів це зовсім новий різновид перегонів, хоча в світі він вже давно популярний. У нас окремо їздять автослалом, окремо - картинг. Існують Чемпіонати України з картингу та зі слалому. Водночас у багатьох країнах набуває популярності картинговий слалом. У 2019 році двоє наших спортсменів змагалися в цій дисципліні на Всесвітніх автоспортивних іграх FIA, що відбувалися в Італії. І це справді було цікаво. Тому відтоді ми в Автомобільній федерації України намагалися запусти цю дисципліну і в нашій країні. Тим паче, що це дає можливість відібрати учасників для картинг-слалому на Всесвітні ігри FIA-2021, які прийматиме Франція, - розповідає представник FAU Андрій Яроменко. Їздити в Чемпіонаті з картинг слалому можна з 12-річного віку. Класи поділені по гендерному принципу: чоловіки та жінки. Змагаються всі спортсмени на одному карті, що ставить їх в рівні умови, а на перше місце виходить вправність маневрування. Перший етап нової дисципліни відбувся на картодромі м. Кам’янське. Учасниками історичної події стало двадцять спортсменів: від дітей до дорослих. Кожен з них міг спершу ознайомитися з фігурою, пройшовши її пішки, і лише потім проїздили картом. Утім навіть досвідченим картингістам фігура давалася непросто. Спортсменам, які звикли до відносно довгих дистанцій, необхідно було втискатися картом між фішок. Доводилося пристосовуватися до маневрування на обмеженій змагальній ділянці. Перше місце серед дівчат посіла Вікторія Постановська, а серед чоловіків - Григорій Звягін. Загалом Чемпіонат передбачає 5 етапів, наступний відбудеться в Київській області 8 серпня. Ми впевнені, що Чемпіонат з картингового слалому стане популярним серед спортсменів, особливо серед дітей та молоді, які тільки обирають собі дисципліну. Це хороший старт та можливість вийти на міжнародну арену, - зауважує Андрій Яроменко. Прес-реліз організатора
Всім кого це стосується Впродовж виконання рішення Президії FAU від 03.02.2024р. оновлено Реєстр спортсменів-інструкторів Автомобільній федерації України, які мають право використовувати «Типову навчальну програму контраварійної підготовки водіїв колісних транспортних засобів із застосуванням адаптованих до умов дорожнього руху стандартних операційних процедур автомобільного спорту», право на використання якою надано Автомобільній федерації України відповідно до договору з правовласниками, що підтверджується «Свідоцтвом спортсмен-інструктор з автоспортивної та контраварійної підготовки Автомобільної федерації України». ВИТЯГ З РЕЄСТРУ Спортсменів-інструкторів з автоспортивної та контраварійної підготовки Автомобільної федерації України Номер свідоцтва - Термін чинності 0001/40/25 - 30.12.2026 0002/40/25 - 30.12.2026 0003/40/25 - 30.12.2026 0005/40/25 - 30.12.2026 0006/40/25 - 30.12.2026 0007/40/25 - 30.12.2026 0008/41/25 - 03.04.2026 0009/41/25 - 03.04.2026 0010/41/25 - 03.04.2026 0011/40/25 - 30.12.2026 * Підтвердження чинності Свідоцтва для особи спортсмена-інструктора надається за запитом до Виконавчої дирекції Автомобільної федерації України: [email protected] Виконавча дирекція
Проєкт Автомобільної федерації України визнано одним із трьох найкращих серед автоклубів FIA у країнах Європи, Близького Сходу та Африки. 8 травня 2025 року в одній з історичних столиць Марокко – місті Марракеш відбулося весняне засідання Регіону 1 Міжнародної автомобільної федерації (FIA), керівного органу світового автоспорту та федерації організацій мобільності в усьому світі. Регіон 1 FIA є найбільш потужним регіональним об’єднанням автомобільних та автоспортивних клубів Європи, Близького Сходу та Африки, які охоплюють 41,2 мільйона членів у 75 країні, тобто понад половину усіх членів FIA. У засіданнях Пленарної асамблеї були присутні понад 200 делегатів, серед яких й Президент FIA Мохаммед Бен Сулайем (Mohammed Ben Sulayem). В межах засідань Регіону 1 FIA відбулося також визначення переможців «Інноваційного виклику FIA» (FIA Innovation Challenge). Заснований торік конкурс призначений для пошуку проєктів Клубів, що сприяють розвитку та обміну знаннями в серед членів FIA. За регламентом Конкурсу кожен з чотирьох регіонів FIA на першому етапі визначає на своїй Пленарній асамблеї три найкращі проєкти серед усіх поданих, а на осінній Генеральній асамблеї FIA, відбувається визначення переможця у кожному з регіонів FIA. Цього року фахівцями FAU було розроблено та подано до участі у цьому конкурсі проєкт, спрямований на покращення безпеки дорожнього руху в країнах з низьким рівнем доходу шляхом вирішення проблеми відсутності доступу до навчання безпечному водінню через нестачу стаціонарних центрів безпечного водіння та кваліфікованих інструкторів з контраварійної підготовки. Проєкт ґрунтується на застосуванні інноваційної програми та методики підготовки на основі позитивного досвіду безпечної участі у змаганнях з автоспорту, при цьому інструкторами з контраварійної підготовки є найкращі вітчизняні автоспортсмени. Концепція проєкту передбачає можливість улаштування курсів з безпечного водіння та контраварійної підготовки для усіх бажаючих водіїв у будь-якому населеному пункті. Слід наголосити, що спортсмени-інструктори FAU вже проводять такі курси, зокрема також й для водіїв підрозділів Сил оборони України, екстрених служб тощо. Проєкт FAU біло високо оцінено фахівцями FIA, та за результатами розгляду журі Конкурсу, його було визнано одним з трьох найкращих серед автоклубів FIA країн Європи, Близького Сходу та Африки. За матеріалами FIA Декілька фото з події можна знайти в галереї
Автомобільна Федерація України вітає всіх українців з Днем Європи. Майже одинадцять з половиною років тому українці ділом показали прихильникам російсько-фашистського режиму, що ми не хочемо бути рабами, що ми не збираємось повертатися до тоталітарної «радянсько-російської співдружності», що ми бажаємо бути рівними серед рівних у складі Європейського Союзу. І сьогодні, як і весь цей час, ми стійко стоїмо на своєму шляху, тепер не просто мирною демонстрацією, але відстоюючи свої права, свободу та життя зі зброєю в руках. Саме зараз вже більше одинадцяти років Україна захищає Демократію всього Світу перед спробою декількох диктаторів встановити нові фашистські режими на нашій планеті, щоб знов поневолити усе людство заради своїх особистих амбіцій... Тому в цей День ми ще раз бажаємо українцям сили та мужності у відстоюванні своїх інтересів, бажаємо залишатися вірними своїм мріям, бажаємо вірити у світле майбутнє для нас з вами як рівних серед рівних! Автомобільна Федерація України
Автомобільна Федерація України вітає всіх з Днем пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. 80 років тому воїни з переважної більшості країн Світу разом перемогли на той момент найстрашнішого ворога в історії людства, що поставив себе та своїх прихильників понад життя інших народів та підкорив собі майже всю Європу. 80 років... Що таке 80 років? Це приблизно одне людське життя. Одна людська пам’ять. Тому що поки ми живемо, ми зазвичай пам’ятаємо все найголовніше у своєму житті... На превеликий жаль вже пройшло 80 років. Майже нікому вже пам’ятати про події тих часів. А тим, хто пам’ятає, «молоді» більше не вірять... Може саме тому зараз все людство «спостерігає» за безчинствами «російського четвертого рейху», який ганебно святкує перемогу над «третім», а тим часом втілюючи його спадщину на нашій землі. Країна, громадяни якої 80 років тому прийняли на себе найбільший тягар тієї війни, визнали найбільші страждання від фашизму, заплатили найбільшу ціну у Другій світовій своїми життями, сьогодні сама перетворилась на справжній фашизм. Нинішні росіяни – нащадки тих, хто 80 років тому зупинив нацистів, – зараз як справжнісінькі нацисти готові вбивати, ґвалтувати, грабувати інші народи... Як це могло статися всього за 80 років – таку крихітну мить в історії? Невже у всього людства настільки коротка пам’ять?.. Але ми – українці – пам’ятаємо. Ми – українці – продовжуємо боротися з фашизмом у будь-яких проявах та чекаємо, що і весь Світ, а не тільки його найсвідоміші представники нарешті прокинеться від свого вагання та безтурботної дрімоти та як і більше ніж 80 років тому по-справжньому повстане проти російсько-фашистських загарбників. В цей день ми бажаємо всім небайдужим до долі людства сили та хоробрості, віри в своїх побратимів та сподівання на світле майбутнє! Ми бажаємо Перемоги! Ми віримо, що вона неодмінно буде, і що людство запам’ятає цю Перемогу набагато довше, ніж на 80 років... Автомобільна Федерація України
Виконуючи бойове завдання, 6 травня 2025-го року загинув один з найпалкіших прихильників українського ралі, львів’янин Василь Довбуш. Ми не часто пишемо про звичайних вболівальників, які щиро підтримували не тільки улюблені екіпажі, а й саме ралі, як таке. Більшість нашої уваги завжди діставалась спортсменам та командам, зрідка суддям та організаторам змагань – але майже ніколи простим глядачам. Але зараз – інший випадок. Василь Довбуш завжди був душею львівської ралійної спільноти. Постійно усміхнений та щирий, він завжди був ініціатором будь-яких сміливих та веселих проектів, невгамовним мотором всієї ралійної компанії, яка збиралась на ралійні або гірські гонки Львівщини та інших регіонів країни. Щоразу вигадуючи нові й нові пригоди, він вдихав життя у вболівальницький рух, роблячи його живим та цікавим. Востаннє ми спілкувались в грудні 2024 року, коли Василь вже проходив службу в лавах ЗСУ. Його останніми словами, сказаними в цій розмові, було побажання ще колись потрапити на перевал Шурдин з друзями та наметом, щоби вчергове подивитись на найцікавіше та найскладніше українське змагання – Ралі Буковина. Цій мрії вже ніколи не здійснитись… Світла пам’ять про Василя Довбуша завжди житиме в наших серцях, лишатиметься в його фотографіях та дружніх спогадах. Ніколи не буде вибачення російським окупантам за те, що український народ втратив та продовжує втрачати найкращих своїх синів. Прощавай, друже! Вічного тобі спокою та слава навіки. Текст Володимир Некрасов / www.rally.in.ua Фото Лук'ян Турецький