СМИ Пилоты Форум
Fédération Automobile de l'Ukraine
RSS

Новости по дисциплинам

«Украинский Осенний Евротур GT4»: Гран-При Имолы«Украинский Осенний Евротур GT4»: Гран-При Имолы

Чемпионат Украины по цифровым кольцевым гонкам продолжился очередным этапом - в минувшую субботу состоялся виртуальный «Гран-При Имолы». Оригинальная известная итальянская гоночная трасса, носящая имя Энцо и Дино Феррари, является довольно быстрой, но несколько коварных поворотов способны внести свою интригу на дистанции. В «Украинском Осеннем Евротуре GT4», проходящем под эгидой FAU, свои страсти. В цифровом автоспорте разрыв может составлять доли секунды, а уж если пилоты одинаково сильны… На этот раз главная борьба развернулась за 2-4 места. В то же время как за лидерство в серии сейчас спорят Артем Хорольский и Доминик Хорошавин. Оба выступают на Porsche. Несмотря на блестящий обгон соперника на 16 круге, Хорольский сейчас сумел финишировать только вторым, уступив лидеру довольно много – целых 15 секунд. Однако, в общем зачете ему пока удается сохранять первую позицию, хотя отрыв сократился до 1 пункта. Трансляцию виртуального «Гран-При Имолы» можно посмотреть на YouTube-канале «Первого Автомобильного». Узнать самые свежие новости из мира цифрового автоспорта можно на ресурсах КЦА FAU: facebook, instagram, youtube. Добавим также, что подключиться в Чемпионату может любой, кто чувствует в себе силы побороться на треке. Сделать это можно с помощью официального Discord-канала. Организаторы выражают благодарности партнёрам: - медиа-группе «Автоцентр» и «Первому автомобильному телеканалу»; - косметологической компании Toskani; - компании 7Drive – партнёру по автосимуляторам. Чемпионат проходит при поддержке бренда Logitech G, который в Украине представляет компания АСБИС-Украина. Пресс-релиз autocentre.ua

Цифровой автоспорт

Інформаційне повідомлення про засідання Комітету ралі FAU (оновлено)Інформаційне повідомлення про засідання Комітету ралі FAU (оновлено)

Шановні колеги, 14 листопада 2020 року відбулося чергове засідання Комітету ралі FAU, присвячене розгляду планових питань, включених до повноважень Комітету. Участь у засіданні взяли: - Олег Петрищев – Голова Комітету ралі; - Борис Донской – заступник Голови Комітету ралі; - Яна Журавльова – секретар Комітету ралі; - Борис Ганджа – член Комітету ралі; - Андрій Рощенко – член Комітету ралі; - Володимир Щербаков – член Комітету ралі. Запрошені до участі та присутніми також були: - Микола Шредер; - Олександр Зюзін; - Сергій Єженков; - Олександра Кодак; - Сергій Малик; - Іван Остапченко; - Олексій Недобойко. Комітетом ралі було розглянуто наступні питання: - питання впровадження моношини до Чемпіонату України з ралі на 2021 рік; - погодження Календарного плану Чемпіонату України з ралі на 2021 рік; - погодження та внесення правок до Загального регламенту Чемпіонату України з ралі на 2021 рік. За результатами засідання було вирішено: - відправити на доопрацювання питання впровадження моношини до Чемпіонату України з ралі шляхом розробки технічного завдання для виробника/дилера шин. Відповідальні: Б. Донской, А. Рощенко, В. Щербаков, П. Малов. Термін виконання: 24.11.2020. - погодити Календарний план Чемпіонату України з ралі на 2021 рік, направити його для затвердження та публікації до КАС FAU в наступному вигляді: Дата - назва змагання - місце проведення - організатор 03-04 квітня - «Чумацький шлях» - Херсонська обл. - АК «Херсон» 17-18 квітня - «Фортеця» - Хмельницька обл. - Хмельницький ОАК 15-16 травня - «Галіція» - Львівська обл. - Галицький АК 04-06 червня - «Столиця» - Київ та Житомирська обл. - КМАМК 03-04 липня - «Трембіта» - Івано-Франківська обл. - Прикарпатський АК 07-08 серпня - «Маріуполь» - Донецька обл. - ААП 10-12 вересня - «Ворота України» - Львівська та Закарпатська обл. - Галицький АК 09-10 жовтня - Резервний етап 30-31 жовтня - Резервний етап 13-14 листопада - Резервний етап Примітка: Чемпіонат складається щонайбільше з семи змагань-етапів. Резервні етапи будуть проводитися за рішенням Комітету ралі у тому випадку, коли заявлені змагання не відбудуться або будуть перенесені. Відповідальні: О. Петрищев. Термін виконання: 27.11.2020. - провести опитування учасників Чемпіонату України з ралі 2019-2020 років щодо введення до Чемпіонату етапу з асфальтовим покриттям. Відповідальні: А. Рощенко, В. Щербаков. Термін виконання: 24.11.2020. - додати позашляхові автомобілі з колісною формулою 4х4 та 4х2, які обладнані каркасом безпеки згідно вимог ст. 253 додатку J MCK FIA та мають спортивний технічний паспорт, до переліку транспортних засобів, які можуть брати участь в окремому заліку – Кубку України, з внесенням відповідних змін до регламентуючих документів на 2021 рік. Відповідальні: О. Петрищев. Термін виконання: 30.11.2020. На засіданні також було розглянуто та прийнято рішення по іншим питанням, які включені до повноважень Комітету ралі FAU. Комітет ралі FAU

Ралли

«Автоцентр Гран-При Барселоны»: накал борьбы, аварии и апелляции«Автоцентр Гран-При Барселоны»: накал борьбы, аварии и апелляции

Осенние выходные уже по традиции ознаменовались автоспортивным мероприятием, прошедшим на этот раз в цифровом формате – виртуальным кольцевым этапом «Автоцентр Гран-При Барселона» который является частью виртуального Чемпионата Украины по кольцевым гонкам «Осенний евротур GT4». И хотя серия только набирает обороты, накал страстей уже нешуточный, ведь довольно много быстрых пилотов преодолевают трассы с минимальным (иногда в доли секунды) разрывом по времени. Вот и в этот раз на плотная борьба завязалась с самого старта и не ослабевала все 22 круга дистанции. Малейшая ошибка на старте – и лидера уже не догнать. Так произошло с Артемом Хорольским, который стартовав с поул-позиции, уже в первом повороте был вынужден пропустить Доминика Хорошавина. Последний, в свою очередь, воспользовался шансом на победу и удерживал лидирующую позицию на протяжении всей гонки. Это дало ему возможность заработать максимальные 25 очков. Однако, по суммарным итогам на данный момент лидирует Артем Хорольский, у которого 49 очков против 47 у Доминика. Также в этот раз было несколько протестов, касавшихся и контактной борьбы, и вылетов с трека. Все они были рассмотрены судьями Комиссии цифрового автоспорта FAU (КЦА FAU), которая вынесла соответствующие вердикты. Традиционно гонку комментировал Павел Воробьев, а обсуждение соревнований и цифрового автоспорта в целом прошло в студийном формате с гостями из мира виртуальных и «обычных» автогонок. Всю трансляцию «Автоцентр Гран-При Барселоны» можно посмотреть на YouTube-канале Першого Автомобільного. А узнать самые свежие новости из мира цифрового автоспорта можно на ресурсах КЦА FAU: facebook, instagram, youtube. Добавим также, что подключиться в Чемпионату может любой, кто чувствует в себе силы побороться на треке. Сделать это можно с помощью официального Discord-канала. Организаторы выражают благодарности партнёрам: - медиа группе Автоцентр и Первому автомобильному телеканалу; - косметологической компании Toskani; - компании 7Drive – партнёру по автосимуляторам. Чемпионат проходит при поддержке бренда Logitech G, который в Украине представляет компания АСБИС-Украина. По материалам autocentre.ua

Цифровой автоспорт

Українці на подіумі в ІталіїУкраїнці на подіумі в Італії

Українці Олександр Бондарев та В’ячеслав Путятін здобувають подіум у «Трофеї Андреа Маргутті». 13-15 листопада на картодромі «7 Laghikart» в Італії пройшли одні з найпрестижніших світових перегонів «Trofeo Andrea Margutti». Вже 31-й раз компанією Parma motosport проводиться цей загальновідомий європейський Кубок в пам'ять молодого пілота Андреа Маргутті. Велика кількість картингових чемпіонів закарбували своє ім'я в залі слави цієї події, що стало для них як черговою сходинкою їх спортивного шляху, так і трампліном до «Формули 1». У категорії Х30 Junior 11-річний український пілот Олександр Бондарев стартувавши з 5-ї позиції, а у запеклій боротьбі зміг у фіналі піднятись на 2-у сходинку п’єдесталу пошани. Таким чином для Олександра продовжується серія надзвичайно вдалих виступів на міжнародній гоночній арені та подіумів у найвідоміших картингових європейських гонках. Нагадаємо, що Олександр в цьому сезоні виступає в новому більш потужному класі серед пілотів, які, як правило, на 2-3 роки старші за нього. В найпотужнішому класі KZ-2 в змаганнях приймали участь відразу два українця - В‘ячеслав Путятін та Микита Фурніка. У фінальній гонці та за результатами уік-енду В’ячеслав Путятін входить у топ-5 і також займає сходинку на п’єдесталі. Щирі вітання нашим пілотам! Повні результати за посиланням: http://youcrono.it/Pagina/3168/RisultatiMargutti2020 Детальна інформація на сторінка х пілотів: - https://www.facebook.com/PilotBondarev - https://www.facebook.com/SPutyatin Декілька фото можна знайти в галереї. Прес-реліз Комітету картингу FAU

Международные гонки

Второй, «бельгийский»Второй, «бельгийский»

В прошедшую субботу 7 ноября 2020 года состоялся второй этап Чемпионата Украины по цифровым кольцевым гонкам под названием «7DRIVE Gran-Prix Spa-Francorchamps». Как следует из названия, гонка прошла в цифровом формате на модели 7-ми километровой трассы Circuit de Spa-Francorchamps, что расположена близ города Спа провинции Льеж в Арденских горах Бельгии. Первая зачетная гонка уже на этапе квалификации ознаменовалась спорной ситуацией. Пилот Артём Хорольский смог показать быстрейшее квалификационное время – 2:27.198. Но это стало возможным только благодаря программной ошибке - отсчет квалификационного круга, для Артёма начался еще при выезде с пит-лейна. Очень нетипичная ошибка и горький, но полезный опыт. Никита Шапошник показал время чуть медленнее, но смог выйти из 28-ми секунд – 2:27.981. Андрей Терещенко квалифицировался третьим – 2:28.323. Остальные 6 пилотов за ними зафиксировали время в районе 28-ми секунд, места с 10-го по 15-е квалифицировались в 29-ти секундах, а пилоты с 16-го места не смогли преодолеть полуминутный рубеж. Гонка прошла спокойно, без критически важных происшествий. Уже на первом круге, пилоты растянулись в длинный пелотон, а лидеры понемному уезжали вперед. Однако, в середине пелотона, происходила борьба с 7-й по 16-ю позицию. Пилоты шли плотно, постоянно угрожая атаковать друг друга. Победителем в Спа стал Артем Хорольский - 105 километров дистанции он проехал за 37:16.015. За ним финишировал Никита Шапошник со временем 37:25.295 (+9.280). Третьим призёром стал Максимилиан Юнгер, зарубежный гость чемпионата справился с дистанцией за 37:25:899 (+9.884), попутно отметившись быстрейшим кругом – 2:28.587. Ближайший преследователь подиумной тройки Доминик Хорошавин отставал от Юнгера на 6 секунд. Учитывая, что в вируальном Чемпионате Украины за первые пять мест присуждаются, соответственно, 25, 24, 23, 22 и 20 баллов, то и верхушка таблицы получается достаточно плотной, оставляя хорошие шансы отыграться любому из участников. Благодаря официальному спонсору чемпионата компании Logitech участники получают ценные призы. За первое место - Logitech G PRO Gaming Headset – игровая гарнитура, разработанная в сотрудничестве с ведущими профессиональными игроками и предназначенная для побед. За второе - Logitech G213 LIGHTSYNC RGB – клавиатура, обеспечивающая производительность игрового класса, защищена от попадания жидкости и имеет встроенные элементы управления мультимедиа. За третье - Logitech G305 LIGHTPEED Wireless – беспроводная игровая мышь с частотой опроса 1 мс. Поздравляем победетилей! А уже в ближайшую субботу состоится третий этап виртуального Чемпионата Украины – «Автоцентр Gran-Prix Barcelona». Пилоты «отправятся» на старый гоночный трек Circuit de Barcelona-Catalunya, что «в живую» находится близ города Монмело, провинции Барселона, Испания. Напоминаем, что повтор прошедшей гонки полностью можно посмотреть на официальном канале Digital Autosport of Ukraine. Смотреть этапы в прямом эфире с комментариями Павла Воробьева и узнать самые свежие новости также можно на ресурсах КЦА FAU: facebook, instagram, youtube. Организаторы выражают благодарность партнерам: - медиа-группе Автоцентр и Первому автомобильному каналу; - косметологической компании Toskani; - компании 7Drive – партнеру по автосимуляторам. Виртуальный Чемпионат Украины проходит при поддержке бренда Logitech G, который в Украине представляет компания АСБИС-Украина. Пресс-релиз КЦА FAU

Цифровой автоспорт

Наша ціль – рекорд!Наша ціль – рекорд!

В ці важкі часи, як ніколи не вистачає подій, які вражають, дають відчуття життя, об’єднуть абсолютно різних людей, та якими може пишатися кожен українець. Тому ми вирішили, що наша команда дасть людям віру в те, що все можливо, і привід пишатися досягненнями людей, що роблять надзвичайні речі. Ми - професійні гонщики на спеціально підготовлених та акредитованих автомобілях за підтримки Автомобільної Федерації України плануємо встановити Національний Рекорд швидкості – розвинути швидкість більше 250 км/год у парному дрифті (контрольованому заносі) на території міжнародного аеропорту «Бориспіль». З 13 листопада на тимчасовій спортивній трасі на злітній смузі аеропорту в терміналі A будуть проходити тренування, а у неділю 16 листопада о 13:00 планується, можливо, одна з найбільш видовищних автомобільних подій цього року – спроба встановлення Національного рекорду швидкості в парном дрифті. Нагадаємо, що дрифтинг відносно молода, але доволі екстремальна дисципліна автоспорту в нашій країні. Ревіння автомобілів та клубочиння диму з-під колес ніколи не залишають глядачів в спокої. Мабуть, так само і в цей раз – вперше в Україні професійні пілоти спробують показати найшвидший парний дрифт на рекордних 250 км/год. Раніше цього ще не вдавалося відтворити нікому. Також нагадаємо, що парний дрифт – це признана FIA дисципліна перегонів, яка в нашій країні проводиться під егідою Автомобільної Федерації України (FAU). Парний дрифт - це рух двох автомобілів, які разом починають виконувати контрольований занос. Пілоти рухаються один за одним. Перший задає темп, траекторію та вугол для маневра, другий – як його «тінь» - повинен відтворити теж саме на своєму автомобілі. На аеродромі Борисполя демонструвати свою техніку дрифту будуть представники команди-чемпіона в командному заліку «NM Drift Games 2020». Юрій Рак – віце-чемпіон Drift Games 2020, а також «бронзовий» призер національної української серії з дрифтингу «Bitlook Pro-Am 2020». Його одноклубник та партнер в рекордній спробі - професійний пілот Артур Підлужний – чемпіон «NM Championship 2019» та власник відзнаки «Discovery of the 2019 year in Drift». Заїзд складатиметься з першого заносу (так званої «постановки»), а після руху автомобілів в першому заносі пілоти змінять траекторію на протилежну (або зроблять «перекладку») та продовжать занос вже в інший бік. Для встановлення рекорду потрібно, щоб швидкість автомобілів в першому заносі була більшою ніж 250 км/год. Фіксувати рекорд будуть представники Національного реєстру рекордів України. Організатори події – «Асоціація авто- та мотоспортсменів України» при підтримці нафтової компанії Socar, британської фінтех-компанії Wirex, а також виробника моторних олій Motul та міжнародного провайдера рішень для віддаленої офісної праці та автоматизації бізнес-процессів Coarea. Запрошуємо на захоплююче автошоу! За матеріалами організаторів Фото SpeedHunters

Дрифтинг

Відбулися семінари FIA для фахівців FAUВідбулися семінари FIA для фахівців FAU

31 жовтня – 1 листопада цього року фахівці FAU з безпеки змагань взяли участь в семінарах по роботі з Додатками Н і О Міжнародного Спортивного Кодексу FIA, які проводились в режимі відеоконференції. Проведення семінарів стало можливим завдяки підтримки Фонду розвитку спорту FIA та багаторічному партнеру FAU - Організації Автоспорту Об’єднаних Арабських Еміратів. Проводили семінари тренери FIA з питань безпеки автоспорту та навчання спортивних організаторів та персоналу Ронан Морган та Тетяна Куценко, а також Метью Норман - інспектор кільцевих трас FIA. В рамках підготовки до семінарів виконано переклад актуальних редакцій додатків «Н» та «О» до Міжнародного Спортивного Кодексу, що сприятиме розширенню знань українських фахівців з безпеки змагань та підготовки спортивних об’єктів. Виконавча дирекція FAU

Другие мероприятия

Отличный стартОтличный старт

В последний день октября в 20:00 по киевскому времени стартовал первый официальный Чемпионат Украины по цифровым кольцевым гонкам. Сорок четыре пилота отправились на «Национальный автодром Монца», который в реальности расположен близ одноименного города на севере Италии. Сразу всех трек уместить не смог, так что участникам пришлось разделиться на две группы. В первой ехали самые быстрые, которые смогли показать лучшее время прохождения 5793-метрового кольца. Поул-позицию в жесткой борьбе занял Ярослав Дмитриев со временем 1:56:555, прямо «на хвосте» у него отметились Константин Романенко (1:56:617) и Александр Бородай (1:56:821). Этап в прямом эфире транслировался силами команды 7Drive Racing Team на официальном YouTube-канале Digital Autosport of Ukraine под профессиональные комментарии «украинского голоса Формулы 1» Павла Воробьева. Насладиться трансляцией можно в архиве канала. Этап в Монце был внезачетным, но уже со следующей гонки на виртуальном треке в Спа-Франкоршам пилоты начнут бороться за очки. Отметим, что борьба на прошедшей гонке была не шуточная, а пилоты решили сразу показать друг другу, кто чего стоит на протяжении 104 виртуальных километров дистанции. Раньше всех клетчатый флаг увидел Константин Романенко (его время 35:18,201), всего почти в одной секунде за ним финишировал Александр Бородай (+0,816), а тройку лидеров замкнул Антон Васильев (+9,166 секунд). Не обошлось и без неприятностей - двух пилотов по окончании гонки пришлось дисквалифицировать по причине невыполнения требований для участия в заезде. Надеемся участники сделают выводы и смогут соблюсти все формальности для старта в Спа. Приглашаем на следующий этап на бельгийский трек 7 ноября, где состоится виртуальный «7Drive Гран-При Спа». Кстати, уже 14 ноября cтартует и «испанский» этап – виртуальный «Автоцентр Гран-При Барселона». Также следите за новостями КЦА FAU на страницах Digital Autosport of Ukraine в соцсетях: facebook, instagram, youtube. Благодарности партнерам: - медиагруппе Автоцентр и Первому автомобильному каналу; - косметологической компании Toscani – «Мы заботимся о Вашей коже»; - компании 7Drive – техническому партнеру по автосимуляторам. Пресс-релиз КЦА FAU

Цифровой автоспорт

Всеукраїнський суддівський семінар перенесеноВсеукраїнський суддівський семінар перенесено

Всіх зацікавлених осіб інформуємо, що Всеукраїнський суддівський семінар, який було заплановано на 6-8 листопада цього року в місті Києві, з поважних причин перенесено на 27-29 листопада цього року. Комітет офіційних осіб FAU

Другие мероприятия

Пересекая финишную чертуПересекая финишную черту

22-27 октября состоялся финальный этап первого Чемпионата Украины по виртуальному ралли – виртуальное ралли «Столица». Такого количества аварий на последних допах не ожидал никто. Яркая борьба за командное первенство и победу в полноприводном зачете окончилась триумфом Александра Бескровного, выступавшего вне классов - ему удалось занять верхнюю ступеньку подиума, но личных очков в Чемпионат Украины он не набирал. Зато сразу три команды получили равное число баллов за 5 этап - по 50. Итоговая таблица призеров гонки выглядит следующим образом: 4WD 1 место - Артем Хорольский 2 место - Александр Юрьев 3 место - Коломиец Кирилл 2WD 1 место - Ян Горчица, Польша 2 место – Лебедь Назарий 3 место - Пидлуський Александр «Трофей Юрия Кочмара» получают спортсмены, продемонстрировавшие наиболее плотную борьбу за места в турнирной таблице и наименьшую разницу по времени на финише гонки. В этот раз она составила 8,87 секунд – столько в итоговом протоколе виртуального ралли «Столица» разделило уже упомянутых Яна Горчицу и Назария Лебедя. Поздравляем призеров 5 этапа Чемпионата Украины по виртуальному ралли! Напоминаем, что по итогам сезона-2020 впервые в истории украинского автоспорта на Официальной Ежегодной Церемонии FAU будут награждены и представители дисциплин цифрового автоспорта. КЦА FAU приглашает на Чемпионат Украины по цифровым кольцевым гонкам, который проходит с 31 октября по 5 декабря 2020 года (информация на нашем канале: https://discord.com/invite/QJWkqUN) Также следите за новостями КЦА FAU на страницах Digital Autosport of Ukraine в соцсетях: facebook, instagram, youtube. Благодарности партнерам: - медиа группе Автоцентр и Первому автомобильному каналу; - компании Arkana - нейрокосметика – «умный» уход будущего; - компаниии @emmediciotto_ukraine - профессиональная косметика для волос; - компании 7Drive – техническому партнеру по автосимуляторам. Пресс-релиз КЦА FAU

Цифровой автоспорт

Официальные

Інформаційне повідомленняІнформаційне повідомлення

06 листопада 2020 року відбулося чергове засідання КАС FAU, присвячене розгляду організаційних, спортивних та інших питань, включених до повноважень КАС FAU, в тому числі передбачених Регламентом Апеляційного Суду FAU. Участь у зсіданні взяли: - Олександр Фельдман, перший віце-президент FAU; При розгляді окремих питань порядку денного: - Дмитро Франчук, голова Апеляційного Суду FAU; - Володимир Щербаков, член Комітету ралі FAU. КАС FAU розглянула заяву представників-учасників ралі «Галіція» про відміну пеналізації, накладеної на екіпажі за порушення ознайомлення з трасою змагань, та залишила її без задоволення враховуючи, що протестів на рішення про накладання пеналізації у порядку, встановленому НСК FAU, не подавалося, і таким чином відсутній факт оспорювання накладеної пеналізації. За поданням Комітету кільцевих гонок FAU КАС FAU затвердила результати національної серії з кільцевих гонок «Кубок Чайки» 2020 року. За результатами голосування учасниками дисципліни кільцеві гонки та гірські гонки КАС FAU підтвердила повноваження: - Комітету кільцевих гонок FAU (Голова комітету Леонов Леонід Іванович); - Комітету гірських гонок FAU (Голова комітету Єженков Сергій Петрович). На виконання Регламенту Апеляційного суду FAU розглянуто клопотання про перегляд апеляції, відповідно до п.13.2. Регламенту Апеляційного суду FAU. За результатами розгляду та обговорення, керуючись п. 13.4. Регламенту Апеляційного Суду FAU, КАС FAU вирішила визнати клопотання про перегляд апеляції обґрунтованим. Голові Апеляційного суду FAU рекомендовано призначити нове слухання апеляції, поданої В. Гнатенко та вже розглянутої Апеляційним судом FAU 28.10.2020 р., у новому складі Апеляційного суду FAU з запрошенням представника екіпажу №23, як зацікавленої сторони. Виконання рішення Апеляційного Суду FAU по апеляції В. Гнатенко, прийнятого 28.10.2020 р. зупинено до прийняття рішення під час нового слухання. Комісія автомобільного спорту розглянула та прийняла рішення такою по іншим питанням, включеним до повноважень КАС FAU. Комісія Автомобільного спорту Автомобільної Федерації України

У Черкасах ще раз показали, чому важливі світловідбивні елементиУ Черкасах ще раз показали, чому важливі світловідбивні елементи

На якій відстані водій помічає пішохода, що рухається у темному одязі? Всього лише за 15-20 метрів від нього! Такі результати чергового експерименту від Автомобільного клубу «Черкаси». - Нещодавно Кабмін зобов’язав пішоходів носити світловідбивні елементи на одязі у темний час доби. В Автомобільний Федерації України ми про це говоримо вже кілька років поспіль. Тож таке нововведення сприйняли дуже позитивно, і я впевнений, що так думає кожен водій. Та значно важливіше, щоб саме пішоходи усвідомили важливість справи. Лише від них залежить, чи помітить їх водій на дорозі у вечірній або нічний час, - говорить керівник Автомобільного клубу «Черкаси» Андрій Яроменко. Щоб вкотре показати важливість світловідбивних елементів, на території черкаського летовища провели експеримент. Наочно продемонстрували, коли пішохід без жодного світловідбивача стає помітним для водія. Перевіряли за участі дорослого та дитини. - Ми завчасно розставили пішоходів без жилетів. І проїхали повз них на авто. Видимими вони стають лише, коли відстань до них скорочується до 15-20 метрів. У такій ситуації швидко зреагувати водій вже не встигає, адже навіть при швидкості 50 кілометрів на годину автомобіль за секунду проїздить 14 метрів, - коментує Андрій Яроменко, - та не забуваємо, що водій повинен блискавично зреагувати на небезпеку. Під час наступного проїзду пішоходи вдягли світловідбивні жилети. Їх видимість суттєво зросла - водій їх помічає ще за 150-200 метрів. Відповідно він зможе вчасно зреагувати: зупинитися, зменшити швидкість чи змінити напрямок руху. Схожий експеримент в АК «Черкаси» проводили і торік. Цьогоріч дослід повторили, аби вкотре довести, що світловідбивні елементи можуть врятувати життя. Прес-реліз АК «Черкаси»

Інформаційне повідомленняІнформаційне повідомлення

24 жовтня 2020 року відбулося чергове засідання КАС FAU, присвячене розгляду організаційних, спортивних та інших питань, включених до повноважень КАС FAU. Участь у зсіданні взяв перший віце-президент FAU Олександр Фельдман. Засідання вперше проводилось в режимі відеоконференціїї на платформі ZOOM. КАС FAU визнала за доцільне розробити процедуру проведення засідань в режимі відеоконференції. Борису Донскому доручено до наступного засідання підготувати для розгляду КАС FAU заяву володарів ліцензій представника щодо відміни пеналізації накладеної під час ралі «Галіція»: За поданням дисциплінарних комітетів FAU затверджено результати: - Чемпіонату України з кільцевих гонок 2020 року; - Кубку України з кільцевих гонок 2020 року; - Чемпіонату України з гірських гонок 2020 р. Членам КАС FAU доручено подати пропозиції до основних регламентуючих документів з автомобільного спорту до 23.11.2020 р. Комісія автомобільного спорту розглянула та прийняла рішення такою по іншим питанням, включеним до повноважень КАС FAU. Комісія Автомобільного спорту Автомобільної Федерації України

Співпраця з Товариством Червоного Хреста УкраїниСпівпраця з Товариством Червоного Хреста України

На виконання Меморандуму про співпрацю, підписаного між FAU та Товариством Червоного Хреста України, 24.10.2020 було проведено ознайомчий спільний захід під час проведення етапу національної серії з кільцевих гонок «Кубок Чайки». Волонтери Товариства Червоного Хреста України провели короткий тренінг з першої допомоги для маршалів траси та ознайомились з організацією змагань з автоспорту. Проведення подальших спільних заходів заплановано на 2021 рік. Виконавча дирекція FAU

Вітаємо з ювілеєм!Вітаємо з ювілеєм!

Автомобільна Федерація України та Рада ветеранів автомобільного спорту FAU вітає з 70-річчям Ветерана автомобільного спорту Бориса Петровича Пергата. Хоча дніпровчанин є багаторазовим призером Чемпіонатів УРСР та Першості Міністерства транспорту УРСР з авторалі та автокросу, частіше прихильники автомобільного спорту вшановують Бориса Петровича за організаційну роботу. За довгий «автоспортивний» шлях, який розпочався ще у 1976-му році, ювіляр сприяв народженню численної кількості змагань різного рівня з авторалі, кільцевих гонок, дрег рейсингу та крос-кантрі ралі. А мабуть найбільш відомим з них стало ралі на серійних автомобілях «Пікнік», на старт якого збиралося більш ніж сотня екіпажів з багатьох країн Європи. Крім того Борис Петрович став засновником декількох спортивних команд та клубів, а ще двох професійних шкіл для штурманів та контраварійної підготовки водіїв. Автомобільна Федерація України та Рада ветеранів бажають ювіляру міцного здоров’я та довголіття, неодмінних перемог у професійній діяльності, нескінченного щастя у особистому житті! Автомобільна Федерація України

« в прошлое