СМИ Пилоты Форум
Fédération Automobile de l'Ukraine
RSS

Новости по дисциплинам

Михайло Яремій: «У картинг потрапили випадково, і нас затягнуло…»Михайло Яремій: «У картинг потрапили випадково, і нас затягнуло…»

Олексій Яремій – 12-річний львів'янин, що наробив галасу та потрапив у всеукраїнські медіа, коли наприкінці жовтня минулого року увійшов у призову трійку на престижних міжнародних змаганнях в Італії. Дитячий автомобільний спорт - історія для Львова достатньо нова, хоча й неймовірно цікава. Про історію занять картингом, умови, витрати та здобутки розповів батько Олексія Михайло Яремій. - Михайле, коли і за яких умов Олексій розпочав заняття автоспортом, зокрема картингом? - Зараз йому дванадцять і виступає у класі «міні», в одному з молодших класів. На картинг прийшли майже випадково. Товариш хотів віддати на заняття до знайомого тренера свого сина, запропонував і нам з Олексієм за компанію. Це було восени 2014 року і відтоді у картингу залишилися з тієї групи лише ми. Можливо, дещо вплинув і мій інтерес до змагань «Формули 1». У змаганнях Олексій дебютував у 2015 році, і було це важко: прокатний картинг – машина важка, а от спортивний – річ геть інша, він набагато чутливіший. Ми тоді багато чого не розуміли, і це були наші перші кроки. - Чи розглядали на початку якісь інші види спорту? - Так, Олексій займався не лише картингом. Займалися хокеєм, пробували це робити у Львові, хоча можливостей теж небагато. Нема інфраструктури і вище певного рівня ми не піднімемося. Пробували це робити на власному ентузіазмі, але щоби щось зробити – потрібно бути фанатом цього виду спорту «на всю голову». Тож з хокеєм не склалося, а от у картингу ми вже достатньо довго і занурилися в нього з головою. - Скільки коштує карт для заняття спортом? - Ціна може бути різною. Вживаний можна придбати за помірковану ціну, але потрібно розуміти, що карт – річ індивідуальна. Ти можеш купити конкретну модель, але її доводиться коригувати відповідно до траси, погодних умов та ще багатьох чинників. Це як конструктор: купив певний набір з якого і пробуєш зібрати якнайкращу конструкцію. - Коли прийшли перші успіхи? - Не знаю, чи можна це назвати успіхами. Коли ти приходиш у середовище, де люди варяться 20-30 років, де цілі покоління ростуть, здобувати місця важко. У першому сезоні було важко. Становлення – процес тривалий. Пілот не може тренуватися на прокатному карті, приїхати і всіх «зробити». Так не буває. - Перед якими труднощами найчастіше постаєте? - Напевно, це відсутність траси та й взагалі культури перегонів. Коли є інфраструктура, контекст, популярність та розуміння – тоді все активніше розвивається. Доводиться тренуватися вже безпосередньо на місці гонки, вивчати трасу і змагатися з тими, хто має можливість там тренуватися регулярно. Скажімо, в Україні, траси є у Києві, Полтаві, Кам’янському, Тернополі. На них і проводять старти. Також потрібно бути конкурентоспроможними у технічному плані. З кожним етапом автоспортивного життя приходить розуміння в якому напрямку слід розвиватись, відбувається твоя еволюція та розвиток. І ось, після пари років одного разу після ми зрозуміли, що потрібно робити наступний крок у розвитку. - Чим відрізняються підходи? - Можна виступати як початківець, приїжджати на умовну «Чайку» (в Києві) і думати, чого ти програєш одну/дві секунди на колі, що є значним розривом. А, якщо хочеш займатися професійно, треба або заглиблюватися в цю тему самому, ставати в ній професіоналом та розуміти нюанси, або ж шукати фінанси та наймати людей, які мають ресурс та потужності надавати сервіс на більш складному рівні. Наш перший тренер познайомив нас із професійною командою з Києва, з якою ми почали працювати та виїжджати на змагання за кордон. - Коли Ви вперше отримали досвід міжнародних змагань? Скільки разів з того часу брали участь у гонках за межами України? - Вперше виступили в Італії у 2018 році. У тому ж році виступали на гонках в Польщі, Угорщині, Чехії. Цікавинка тієї серії змагань, на які ми потрапили вперше, у тому, що вони мають змагання у різних країнах Європи: Польщі, Австрії, Угорщині, Італії. Було непросто на початках, ми розуміли наскільки багато нам потрібно надолужувати та працювати на трасі, щоб підтягнутись до наших суперників. Представники України в міру стану наших треків мають дещо іншу манеру їзди, базу, яка призводить до втрат на кожному колі. На європейських треках потрібно вчитись майже наново. Київська команда в цьому плані відмінна, адже переймає європейський досвід та дає своїм пілотам, теперішнім і майбутнім, правильну базу для виступів за кордоном. - У якій команді ви перебуваєте зараз? - Команда – директор, він же часто і тренер, механік та телеметрист. Картинг – це технічно складний вид спорту. Тому чим краще розподілені ці обов’язки – тим краще для усіх. Кожен займається своєю справою, і всі максимально зосередженні на якісному виступі пілота і команди загалом. Перехід в якусь з команд – наша приватна ініціатива. Потрібно розуміти, що команда в нашому виді спорту – спосіб підготовки карта та спортсмена, складання календаря та обслуговування усіх процесів на вибраних гонках. Чи могли би ми створити власну команду? Все залежить від персоналу, його якостей та професіоналізму, адже вони всі мають працювати як злагоджений механізм. Чим серйозніші умови – тим більші ціни та витрати. Тож, якщо хочешмати команду, потрібно розуміти рівень затрат. - Наскільки великою може бути перевага спортсмена завдяки рівню карта? - Є технічний регламент, який допомагає тримати приблизно однаковий рівень. Є спортивні правила, за якими слідкують судді, щоб всі учасники мали рівні умови для змагань. Тут, на жаль, бувають випадки нечесної гри, з чим ми стикались також, але з досвідом приходить розуміння, як мінімізувати вплив їх на свій результат. - Фінансове запитання: у скільки Вам обходиться одна гонка? - За чотири змагальних дні сума десь близько кількох тисяч євро. Сюди ще не включена ціна на приїзд. Особливих призових на змаганнях немає. Комплект коліс чи мотор, які, до прикладу, можна було виграти в Італії – радше стимул для дитини й надалі займатися. Суми, у порівнянні з затратами, не співставні. - Такі затрати, мабуть, даються непросто. Чи є у вас спонсори, партнери, які допомагають покривати якусь частину від затрат? - Пошуками спонсорів ми зараз і займаємося. Розказуємо хто ми і що робимо, але поки особливого інтересу немає. Можливо, через специфічність: думають, «ну їздять собі машинки, та й все». Але запевняю, що заглибившись у наш вид, ви побачите набагато більше, і це вас справді зацікавить. Наша ціль - популяризувати автоспорт в Україні і через наш приклад показати, що він може зрозумілий та доступний кожному, хто насправді ним захоплюється. - Чому Вас не надто часто можна побачити на змаганнях в Україні? - Європейська серія, у якій ми беремо участь, вважається однією з найбільш престижних, туди з’їжджаються люди практично зі всього світу. Це, окрім рівня конкуренції, який дозволяє швидше рости, дає Олексію й чимало шансів отримати нове середовище для спілкування, максимально широке і різноманітне. Чому інші українці не виїжджають на ці змагання? Виїжджають, але не так часто, є чимало нюансів. Ми ж працюємо з італійською командою, тож мали можливості для тренувань та змагального процесу. Провели в Італії більше 100 днів у 2020-му році. - І, все ж таки, повернимось до перемог Олексія. Де вдавалося потрапляти у число найкращих? - Перші перемоги трапилися у 2017 році на українських змаганнях серед учнівської молоді. Наступний рік, окрім перших міжнародних змагань, запам’ятався ще й перемогою на етапі Кубку України з картингу та перемогою в абсолютному заліку Відкритих всеукраїнських змагань серед учнівської молоді. У 2019 році, окрім призових місць на всеукраїнських змаганнях, Олексій неодноразово потрапляв у десятку найкращих на міжнародних стартах, став першим в одній з фінальних гонок CEE Rotax Max Championship на етапі в Угорщині. Через карантин з гоночного 2020-го року випало фактично шість місяців в картинговому локдауні, але й без того рік минув успішно: ми показували добрі часи та позиції в перегонах, Олексій став срібним призером Rok Cup Singha Trophy на змаганнях Rok Cup Superfinal 2020, що відбувалися в Італії на картодромі Franciacorta. - Чи бачите Ви майбутнє Олексія в картингу? - Саме в картингу і саме як основну зайнятість – навряд чи. Можливо, як власник команди, що допомагатиме спортсменам. Майбутнє підкаже, якою життєвою трасою він продовжить свій розвиток. Також в найбожевільніших мріях є можливість потрапити на «відкриті колеса» - змагання «формул» (починаючи від «Формули 4» і закінчуючи «Формулою 1»). Але як в «Формулу 1» потрапити пілоту з України я зараз не розумію. - Як Ви тренуєтесь у Львові? - Практично ніяк. Місць для тренувань немає, а прокатні карти можуть лише допомогти в одному випадку: аби не забути базових навичок. Хоча в 2020 році довелося вдаватися до них, адже 6 місяців не могли виїхати до Італії на тренування та виступи. - Коли наступного разу плануєте виїжджати за межі України? - Плануємо розпочати з лютого в Італії. Сподіваюся, що наші результати дозволять залучитися підтримкою спонсора, який дозволить частіше виступати. Адже змагання в Італії є найбільш престижними, перепустку на окремі з них отримують лише чемпіони своїх країн. І в такому конкурентному середовищі ми справді будемо зростати в рази швидше. - Завдяки чому вдається складати конкуренцію тим, хто має хороші умови для тренувань постійно, а не лише виїхавши за межі рідного міста, у нашому випадку Львова? - Зусилля. Їх доводить докладати в кілька разів більше. Можеш проплатити тренувальні дні перед змаганнями аби отримати досвід безпосередньо на трасі. Але без певного особливого рівня бажання та концентрації нав’язувати конкуренцію б не вийшло. І завдяки команді. Ми нашою задоволені сповна. Я, зізнаюся відверто, не очікував, що від людей абсолютно чужих матиму стільки підтримки та розуміння. Команда, за яку ми виступали, має досить високу ціну за свої послуги, хоча виправдовує її сповна. І, помноживши суму за етап на необхідну для розвитку кількість гонок, ти розумієш, що витягнути їх самому не вдасться. Далі або хтось тобі повинен допомогти, або потрібно приймати ті реалії, які у нас є. - Чи задоволені Ви прогресом Олексія? - Якщо оглянутися назад, з чого ми починали, і де ми зараз знаходимось – то так. Це не тільки його прогрес, це прогрес і мене, бо цей спорт вимагає надзвичайної концентрації, точного планування і гнучких навичок комунікації. Про це не публікують книжки чи організовують курси, це все ти проходиш через власний досвід, помилки, аналіз і сміливість зазіхнути на рівень, який тобі здається психологічно і фізично неможливим. Скажи хтось мені п’ять років тому, що ми матимемо такі досягнення, які є зараз, я б відповів, що це неможливо. Але завжди, якщо виходиш на певний рівень, розумієш, що далі можливостей ще більше. Управління Спорту Львова

Международные гонки

У Києві відбувся технічний семінарУ Києві відбувся технічний семінар

9 січня 2021 року в Києві Технічним комітетом Автомобільної федерації України проведено Всеукраїнський семінар-зустріч технічних спеціалістів та виробників/установників каркасів безпеки для спортивних автомобілів. До програми семінару було включено питання однієї з основних складових вимог безпеки під час автомобільних змагань – обладнання спортивних транспортних засобів каркасами безпеки. З урахування карантинних обмежень зустріч проводилась дистанційно у форматі «hybrid-classroom» з використання відеоконференції на платформі ZOOM, до якої змогли долучитись фахівці з всієї України (Київ, Одеса, Чернівці, Львів, Дніпро, Маріуполь, Харків, Кам’янське, Запоріжжя), а також приєднались представники дружніх національних автоспортивних федерацій Грузії та Латвії. Учасників привітав Голова технічного комітету FAU Владислав Кущинський, який далі проінформував про регламентну процедуру оформлення документів на вироблені каркаси безпеки та національну процедуру сертифікації виробників/установників каркасів безпеки. Борис Донской (на фото) – член Омологаційної та регуляторної комісії Міжнародної Автомобільної Федерації (FIA) та Технічного комітету FAU – докладно доповів про міжнародні та національні вимоги безпосередньо до каркасів безпеки, які встановлюються на спеціальних спортивних транспортних засобах. Технічний комітет FAU

Другие мероприятия

Оголошено формування нового Складу Комітету ралі FAUОголошено формування нового Складу Комітету ралі FAU

Шановні колеги, На виконання рішення КАС FAU від 19.12.2020 запрошуємо зацікавлених осіб взяти участь у формуванню нового складу Комітету ралі FAU та не пізніше 30.12.2020 року подати до Виконавчої дирекції FAU: - Програму діяльності Комітету ралі FAU; - Склад комітету з розподілом обов’язків відповідно до Положення про КАС FAU; - Підтвердження підтримки запропонованого складу Комітету не менше 2/3 водіїв (перших та других), які були кваліфіковані (отримали місця) у Чемпіонаті України 2020 року. За результатами розгляду поданих документів КАС FAU затвердить склад Комітету ралі FAU, який отримає найбільшу підтримку спортсменів. По всіх питаннях підготовки та подання пропозицій просимо звертатись до Виконавчої дирекції FAU. Виконавча дирекція FAU

Ралли

Нагородження за підсумками 2020-го року перенесеноНагородження за підсумками 2020-го року перенесено

Шановні колеги, Ситуація з пандемією КОВІД-19 та пов’язані з нею карантинні обмеження не дають змоги провести щорічне нагородження переможців Чемпіонатів та Кубків України з автомобільного спорту 2020 року на належному рівні. Це змушує нас перенести урочисті заходи за підсумками 2020 року, попередньо заплановані на 19.12.2020 року, на інший час, про який проінформуємо додатково. Бажаємо здоров’я вам і всім вашим рідним та близьким. Виконавча дирекція FAU

Другие мероприятия

Украинский осенний Евротур GT4 – есть финиш сезонаУкраинский осенний Евротур GT4 – есть финиш сезона

Виртуальный Чемпионат Украины по кольцевым гонкам «Украинский осенний Евротур GT4» подошел к концу, отметившись последним этапом «Logitech Гран-при Red Bull Ring». Быстрейшее время после 8-минутной квалификации показал Доминик Хорошавин, а лидер чемпионата Артем Хорольский стартовал вторым, уступив лишь 0,1 секунды. По словам Артема, на такой результат повлияло меньшее время тренировок, чем во время других этапов. Пятерку лучших в квалификации замыкали Ярослав Дмитриев, Никита Шапошник и Андрей Терещенко. На первом круге Хорошавин сумел сохранить лидерство. Позади обладателя поул-позиции происходила борьба «колесо-в-колесо» между Шапошником и Терещенко за 4-ю позицию, а Дмитрий Луканов развернулся в первом повороте, что выбило его из соревнования за позиции в личном зачете. В течение следующих 8 кругов, когда ситуация в пелотоне стабилизировалась, отставание Хорольского от Хорошавина держалось примерно на уровне 1 секунды. Но затем лидер чемпионата начал активно догонять Доминика после ряда ошибок последнего. В последующем интервью Доминик отметил, что держать лидерство в гонке было трудно. Но когда он гонщик увидел, что отрыв сократился до полсекунды, смог собраться и удержать позицию. На 12 круге вновь активизировалась борьба между Maserati Терещенко и Porsche Шапошника. И этим воспользовался гонщик позади них - Антон Васильев поднялся на 6 позицию, обойдя Терещенко. На следующем круге внимание зрителей привлекло эффектное противостояние Евгения Паненко, Павла Денисенко, Алексея Ветренко и Юрия Шапошника, которые в определенный момент времени находились в одной десятой секунды друг от друга и часто обменивались позициями. На последних кругах можно было наблюдать борьбу за шестое место между Терещенко и Ветренко, однако, вероятно из-за проблем с подключением, Терещенко и Паненко формально сошли с гонки. «Logitech Гран-при Red Bull Ring» выиграл Доминик Хорошавин, вторым финишную прямую пересек Артем Хорольский, который по итогам сезона предварительно объявлен первым Чемпионом Украины в цифровых кольцевых гонках. Последнюю ступень подиума на этапе впервые занял Ярослав Дмитриев. Напоминаем, что узнать самые свежие новости из мира цифрового украинского автоспорта можно получить на ресурсах КЦА FAU: facebook, instagram, youtube Организаторы выражают благодарности партнёрам: - медиа группе «Автоцентр» и «Первому автомобильному телеканалу»; - косметологической компании Toskani; - компании 7Drive – партнёру по автосимуляторам; - компании «Виннер Импортс Украина» – официальному импортеру автомобилей Porsche. Чемпионат проходит при поддержке бренда Logitech G, который в Украине представляет компания «АСБИС-Украина». Текст Валентин Нефедов (www.autocentre.ua)

Цифровой автоспорт

В Україні відбудеться он-лайн суддівський семінар з автомобільного спортуВ Україні відбудеться он-лайн суддівський семінар з автомобільного спорту

У суботу 12 грудня 2020 року всіх бажаючих запрошуємо на он-лайн суддівський семінар з автомобільного спорту. В програмі семінару розгляд основних документів з автомобільного спорту, огляд розвитку дисципліни ралі на серійних автомобілях, особливості роботи офіційних осіб з автомобільного спорту, а також питання безпеки учасників та глядачів під час проведення змагань. Прохання зацікавленим особам до 11 грудня заповнити заявку на участь у семінару (додається). Проект програми семінару додається. Початок реєстрації о 9:30. Відповідальна особа за проведення семінару: Калниш Світлана Георгіївна +380 (67) 657-28-52

Другие мероприятия

Інтерв’ю Івана Пекліна – українського учасника французької «Формули 4»Інтерв’ю Івана Пекліна – українського учасника французької «Формули 4»

5-ти кратний Чемпіон України з картингу та перший українець, який здобув перемогу у «формульних» серіях на відомій трасі Маньї-Кур у Франції, надав інтерв’ю. 1. Як пройшов для тебе гоночний сезон 2020 року? У цьому сезоні я виступав у французькій «Формулі 4». Сезон складався з 7 етапів, по 3 гонки на кожному. Я здобув 2 подіуми та перемогу. А також отримав досвід пілотування на різноманітних трасах, що допоможе мені у наступній категорії. 2. Чому новому навчився в поточному сезоні, який новий спортивний навик напрацював? Я однозначно прогресував як гонщик. Це можна помітити у всіх сферах, навіть поза трасою. Добре, що я бувготовий до «формули», і мені не бракувало навичок. Але без сумніву зараз я на іншому рівні, ніж на початку сезону. 3. Чи зайняла «формула» місце картингу в спортивному серці пілота? Звичайно, ще на перших тестах у листопаді 2018 року. 4. Спортивний менеджмент в світі «формул» – враження, оцінки. До чого готуватися картингістам, бажаючим розвитися до цього класу? У великому автоспорті мати хорошого менеджера - важливо. Це може добряче спростити багато організаційних питань. Також звичайно потрібно бути швидким, без цього ніяк. І вільно володіти англійською, розуміти усі професійні терміни, зуміти описати поведінку машини і знайти з інженером правильні налаштування. А без англійської мови це неможливо. 5. До чого не можна звикнути у «формулі»? Не знаю, до усього звик. Хіба що в моєму нинішньому боліді дуже мало місця, але в наступних категоріях його більше. 6. Найбільша помилка в сезоні, аналіз причин. Я звик не виносити свої помилки та невдачі на широке коло. Я все проаналізував і зробив висновки, тому став кращим. 7. Найбільше враження в сезоні. Звичайно перемога, один з найкращих моментів мого життя! Я став першим українцем, здобувшим перемогу у «формулах». Виграв я на трасі Маньї-Кур у Франції. Це дуже особлива перемога для мене. Міхаель Шумахер перемагав на цій трасі 8 разів. Це є рекордом по кількості перемог на одній трасі. Тож я дуже радий отримати свою першу перемогу саме тут. 8. Поради пілотам, над чим потрібно невпинно працювати – 3 головних пункти Відчуття машини, психологічна стійкість і концентрація. Більше новин можна знайти на офіційній сторінці Івана Пекліна на facebook: https://www.facebook.com/ivan.peklin

Международные гонки

«Український осінній Євротур GT4»: Хорольський зберігає лідерство«Український осінній Євротур GT4»: Хорольський зберігає лідерство

У рамках цифрового Чемпіонату України «Український осінній Євротур GT4» у минулу суботу відбувся ще один етап – віртуальний «Гран-прі Нюрбургрингу». Після мега-кваліфікації, у якій лише 4-ри пілоти відзначилися часом меншим за 2 хвилини та 6 секунд, стало зрозуміло, що основними претендентами на перемогу є Артем Хорольський, Домінік Хорошавін, Нікіта Шапошнік та Андрій Терещенко. З цих чотирьох гонщиків лише Андрій Терещенко вибрав для змагання автомобіль Maserati, який починаючи з «Гран-прі Імоли» показує гарний темп. Після хаотичного першого кола Хорольський і Хорошавін зуміли зберегти свої 1-шу та 2-гу стартові позиції відповідно. Однак, 4-ри гонщики, які були залучені у інцидент перед шиканою «Ведоль», зійшли, а Нікіта Шапошнік через зріз вищезгаданої шикани був змушений відбути штраф і опуститись з 3-ої на 13-ту позицію. Згодом найцікавіша боротьба розгорнулась за звання «кращого з інших». На 5-му колі після помилки Ярослава Дмитрієва його проходить Дмитро Луканов, тим самим загострюючи ситуацію на треку. А згодом на 8-му колі обидва гонщиків пресингують Антона Васильєва у боротьбі за 4-ту позицію. Також на 5-му колі Нікіта Шапошнік починає прориватися через пелетон, обганяючи Владислава Корзуна, а на 9-му колі піднімається на 10-ту позицію після жорсткого обгону Віктора Шарикіна. Після гонки через цей інцидент і Шарикіна, і Шапошніка було оштрафовано за неспортивну поведінку на треку. На 11-му колі загострилась боротьба за 11-те місце: Сергій Бурим, Микита Охота, Владислав Корзун, Євген Артеменко та Андрій Скок знаходились менше ніж у секунді один від одного. В кінці кінців після низки обгонів Микита Охота побачив картатий прапор першим з цієї групи сім-рейсерів. У той же час Нікіта Шапошнік перемістився на 8-му позицію через штраф Володимира Запорожця. Заключні кола перегонів проходили у активній боротьбі за 4-ту позицію: після обгону Шапошніковим Романенка на 15-му колі та Дмитрієва на 18-му, Нікіта намагався пройти Васильєва та Луканова, однак, лідером з цієї групи вийшов саме Дмитро Луканов, фінішувавши на 4-ій позиції, наступним фінішну пряму перетнув Васильєв, а Шапошнікову залишилось задовольнитися 6-ою позицією. Перегони виграв Артем Хорольський, таким чином залишаючись лідером чемпіонату. Другим фінішував Домінік Хорошавін, а останню позицію на подіумі вперше зайняв Андрій Терещенко. Переглянути трансляцію етапу можна на офіційному каналі КЦА FAU. Дізнатися про найсвіжіші новини зі світу цифрового автоспорту можна на ресурсах КЦА FAU: facebook, instagram, youtube Додамо також, що приєднатися до Чемпіонату може будь-хто, хто відчуває в собі сили поборотися на треку. Зробити це можна за допомогою офіційного Discord-каналу. Організатори висловлюють подяки партнерам: - медіа групі Автоцентр і Першому автомобільному телеканалу; - косметологічній компанії Toskani; - компанії 7Drive - партнеру по автосимуляторам. Чемпіонат проходить за підтримки бренду Logitech G, який в Україні представляє компанія АСБІС-Україна. Текст Валентин Нефедов

Цифровой автоспорт

«Украинский Осенний Евротур GT4»: Гран-При Имолы«Украинский Осенний Евротур GT4»: Гран-При Имолы

Чемпионат Украины по цифровым кольцевым гонкам продолжился очередным этапом - в минувшую субботу состоялся виртуальный «Гран-При Имолы». Оригинальная известная итальянская гоночная трасса, носящая имя Энцо и Дино Феррари, является довольно быстрой, но несколько коварных поворотов способны внести свою интригу на дистанции. В «Украинском Осеннем Евротуре GT4», проходящем под эгидой FAU, свои страсти. В цифровом автоспорте разрыв может составлять доли секунды, а уж если пилоты одинаково сильны… На этот раз главная борьба развернулась за 2-4 места. В то же время как за лидерство в серии сейчас спорят Артем Хорольский и Доминик Хорошавин. Оба выступают на Porsche. Несмотря на блестящий обгон соперника на 16 круге, Хорольский сейчас сумел финишировать только вторым, уступив лидеру довольно много – целых 15 секунд. Однако, в общем зачете ему пока удается сохранять первую позицию, хотя отрыв сократился до 1 пункта. Трансляцию виртуального «Гран-При Имолы» можно посмотреть на YouTube-канале «Первого Автомобильного». Узнать самые свежие новости из мира цифрового автоспорта можно на ресурсах КЦА FAU: facebook, instagram, youtube. Добавим также, что подключиться в Чемпионату может любой, кто чувствует в себе силы побороться на треке. Сделать это можно с помощью официального Discord-канала. Организаторы выражают благодарности партнёрам: - медиа-группе «Автоцентр» и «Первому автомобильному телеканалу»; - косметологической компании Toskani; - компании 7Drive – партнёру по автосимуляторам. Чемпионат проходит при поддержке бренда Logitech G, который в Украине представляет компания АСБИС-Украина. Пресс-релиз autocentre.ua

Цифровой автоспорт

Інформаційне повідомлення про засідання Комітету ралі FAU (оновлено)Інформаційне повідомлення про засідання Комітету ралі FAU (оновлено)

Шановні колеги, 14 листопада 2020 року відбулося чергове засідання Комітету ралі FAU, присвячене розгляду планових питань, включених до повноважень Комітету. Участь у засіданні взяли: - Олег Петрищев – Голова Комітету ралі; - Борис Донской – заступник Голови Комітету ралі; - Яна Журавльова – секретар Комітету ралі; - Борис Ганджа – член Комітету ралі; - Андрій Рощенко – член Комітету ралі; - Володимир Щербаков – член Комітету ралі. Запрошені до участі та присутніми також були: - Микола Шредер; - Олександр Зюзін; - Сергій Єженков; - Олександра Кодак; - Сергій Малик; - Іван Остапченко; - Олексій Недобойко. Комітетом ралі було розглянуто наступні питання: - питання впровадження моношини до Чемпіонату України з ралі на 2021 рік; - погодження Календарного плану Чемпіонату України з ралі на 2021 рік; - погодження та внесення правок до Загального регламенту Чемпіонату України з ралі на 2021 рік. За результатами засідання було вирішено: - відправити на доопрацювання питання впровадження моношини до Чемпіонату України з ралі шляхом розробки технічного завдання для виробника/дилера шин. Відповідальні: Б. Донской, А. Рощенко, В. Щербаков, П. Малов. Термін виконання: 24.11.2020. - погодити Календарний план Чемпіонату України з ралі на 2021 рік, направити його для затвердження та публікації до КАС FAU в наступному вигляді: Дата - назва змагання - місце проведення - організатор 03-04 квітня - «Чумацький шлях» - Херсонська обл. - АК «Херсон» 17-18 квітня - «Фортеця» - Хмельницька обл. - Хмельницький ОАК 15-16 травня - «Галіція» - Львівська обл. - Галицький АК 04-06 червня - «Столиця» - Київ та Житомирська обл. - КМАМК 03-04 липня - «Трембіта» - Івано-Франківська обл. - Прикарпатський АК 07-08 серпня - «Маріуполь» - Донецька обл. - ААП 10-12 вересня - «Ворота України» - Львівська та Закарпатська обл. - Галицький АК 09-10 жовтня - Резервний етап 30-31 жовтня - Резервний етап 13-14 листопада - Резервний етап Примітка: Чемпіонат складається щонайбільше з семи змагань-етапів. Резервні етапи будуть проводитися за рішенням Комітету ралі у тому випадку, коли заявлені змагання не відбудуться або будуть перенесені. Відповідальні: О. Петрищев. Термін виконання: 27.11.2020. - провести опитування учасників Чемпіонату України з ралі 2019-2020 років щодо введення до Чемпіонату етапу з асфальтовим покриттям. Відповідальні: А. Рощенко, В. Щербаков. Термін виконання: 24.11.2020. - додати позашляхові автомобілі з колісною формулою 4х4 та 4х2, які обладнані каркасом безпеки згідно вимог ст. 253 додатку J MCK FIA та мають спортивний технічний паспорт, до переліку транспортних засобів, які можуть брати участь в окремому заліку – Кубку України, з внесенням відповідних змін до регламентуючих документів на 2021 рік. Відповідальні: О. Петрищев. Термін виконання: 30.11.2020. На засіданні також було розглянуто та прийнято рішення по іншим питанням, які включені до повноважень Комітету ралі FAU. Комітет ралі FAU

Ралли

Официальные

Пішов з життя Віктор Вікторович Розиграєв (оновлено)Пішов з життя Віктор Вікторович Розиграєв (оновлено)

Сьогодні після тяжкої хвороби пішов з життя Майстер Спорту СРСР, багаторазовий Чемпіон та призер Чемпіонатів України, переможець змагань Збройних сил СРСР з авторалі, автокросу, мотокросу Віктор Вікторович Розиграєв. Через декілька днів йому виповнилося б 64-и роки... Прощання з Віктором Вікторовичем відбудеться у вівторок 12 січня в Києві на Байковому цвинтарі (крематорій) о 13:00. Автомобільна Федерація України висловлює свої найглибші співчуття рідним та близьким Віктора Вікторовича.

Вітаємо з ювілеєм!Вітаємо з ювілеєм!

Автомобільна Федерація України та Рада ветеранів автомобільного спорту FAU вітає з 60-річчям Ветерана автомобільного спорту Майстра Спорту СРСР Івана Івановича Романенка. За своє довге спортивне життя Іван Іванович заробив чимало найвищих титулів у декількох видах автомобільного спорту. Наприклад, киянин є багаторазовим Чемпіоном України з кросу та з кільцевих перегонів. Автомобільна Федерація України та Рада ветеранів бажають ювіляру міцного здоров’я та довголіття, багато енергії та вдачі у будь-яких починаннях, та щастя в особистому житті! Автомобільна Федерація України

Вітаємо з 70-річчям!Вітаємо з 70-річчям!

Автомобільна Федерація України та Рада ветеранів автомобільного спорту FAU вітає з 70-річчям Ветерана автомобільного спорту Миколу Михайловича Близнюк Більше 20-ти років Микола Михайлович був керівником команди Харківської області з автомобільного спорту, яка неодноразово займала призові місця у Чемпіонатах України з різних дисциплін. Автомобільна Федерація України та Рада ветеранів бажають ювіляру міцного здоров’я та довголіття, успіхів у професійній діяльності та радощів в особистому житті! Автомобільна Федерація України

Вітаємо з Новим Роком та Різдвом!Вітаємо з Новим Роком та Різдвом!

Любі друзі! Автомобільна Федерація України вітає всіх людей нашої планети з Новим Роком та Різдвом! І хоча рік нинішній був дуже складним з багатьох причин, бажаємо всім закінчити його у колі своїх рідних та друзів з гарним настроєм в серці та щирою посмішкою на обличчі! А в новому році неодмінно бажаємо всім міцного здоров’я, багато щастя та щирої удачі! Нехай ваше життя буде наповнене яскравими подіями, приємними враженнями та радісними сюрпризами! Не забувайте мріяти та не бійтеся здійснювати свої мрії! Бережіть себе, своїх рідних та близьких! Хай вам щастить! Виконавча Дирекція Автомобільної Федерації України

Інформаційне повідомлення про рішення Президії FAUІнформаційне повідомлення про рішення Президії FAU

27 грудня 2020 року Президія Автомобільної федерації України шляхом опитування, в порядку, встановленому п. 4.2.14. Статуту FAU, прийняла рішення, які вступили в силу з 30.12.2020 року. Президія FAU затвердила розмір членських внесків та рекомендованих доброчинних внесків для забезпечення фізкультурно-масової та спортивної статутної діяльності на 2021 рік. Відповідна інформація буде надана членам FAU через Відокремлені підрозділи FAU. Президією FAU розглянуто та прийнято також інші рішення спрямовані на забезпечення належної діяльності FAU. Президія Автомобільної Федерації України

« в прошлое