Чемпіонат Світу з перегонів на витривалість (FIA WEC), Спа, Бельгія, 08-10 травня 2025 року. Інформація про порушення надійшла до нас із соціальних мереж: у паддоку на стенді однієї з команд-учасниць помітили заборонену символіку – так званий «аквафреш». Це порушує правила FIA, які забороняють використання російських прапорів на офіційних заходах. Завдяки оперативному реагуванню FAU та прямому контакту з Директором чемпіонату, організатори швидко вжили заходів. Ми отримали офіційне підтвердження та фото: символіку прибрали (можна побачити у доданому файлі). Організатори подякували за уважність: «Жоден російський прапор не повинен бути показаний. Зображення вже виправлене. Дякуємо!» Очікуємо на подальші дії щодо порушників. Кожен такий крок – це частина великої спільної боротьби. Разом – сильні! За матеріалами з соціальних мереж та Виконавчої дирекції FAU
26 квітня Комісія Цифрового Автоспорту провела фінальний п’ятий етап віртуальної серії з перегонів NASCAR – «Stock Car Series». Змагання відбулись на легендарному американському треку Дайтона, а назву етапу присвячено українському виробнику товарів для геймінгу та партнеру КЦА FAU – компанії HATOR. Передивитись трансляції можна в повторі на телевізійному каналі Divisport (обирайте розділ «Спорт»), на офіційному youtube-каналі КЦА FAU та на youtube-каналі Divisport. Боротьба за подіум на фінальному етапі була запеклою, адже саме зараз «на кону» стояв титул переможця та призерів. Привітаємо норвежця Маркуса Г’єздала, який вперше опинився на одному треку з переможцями чотирьох попередніх етапів. Попри складну боротьбу на протязі всіх кіл дистанції Маркусу вдалося побачити першим картатий прапор. Другим на Дайтоні фінішував Василь Фарамець, а третім став Ілля Ракітін. Серед команд трійка лідерів етапу склалася наступна: RLR, Steward racing Team, Turbo Snails. Загалом за результатами сезона першим став Василь Фарамець, від якого трохи відстали Максим Ющенко та В’ячеслав Холод. Серед колективів перша трійка співпадає з лідерами останнього етапу. Таблицю результатів сезону можна знайти на нашому сайті в розділі «Документи - Положення в поточних Чемпіонатах, Кубках, Серіях». Відмітимо, що цього разу окрім традиційних подарунків від нашого партнера компанії HATOR в прямому ефірі серед всіх спортсменів, що взяли участь у п’яти етапах, було розіграно книгу про історію українського ралі з пам’ятними написами від автора Володимира Некрасова та автогонщика Сергія Чекана. До речі вона дісталася В’ячеславу Холоду, який люб’язно передав її Максимові Ющенку. Дякуємо за організацію серії: - Сергієві Буцеву за ідею, календар, регламент та натхнення. На жаль сам Сергій не встиг взяти участь в через мобілізацію до лав ЗСУ; - Максу Ющенку, який підхопив естафету Сергія та робив стендінги, рахував бали, оформлював фотоматеріали; - Василеві Фарамцю – за налаштування сесій; - Павлу Воробйову – за професійне коментування прямих ефірів; - Телеканалу Divisport – за стрімінг трансляцій; - Володимиру Некрасову – за чудовий додатковий приз; - компанії Hator – за надані подарунки для переможців та призерів Серії. Нагадуємо, що Комісія Цифрового Автоспорту проводить розіграш безкоштовних річних підписок на симулятор iRacing. У нас є кілька кодів на річну підписку на iRacing + автомобіль «Формула 4» назавжди, але тільки для нових підписників цього автосимулатора. Всі деталі в Discord КЦА. Доєднатись до нас і слідкувати за оновленнями та спостерігати за успіхами українських сімрейсерів на міжнародних перегонах можна на інформаційних ресурсах КЦА FAU, де ви знайдете найсвіжіші новини зі світу цифрового автоспорту: - Discord-канал; - ліга DAU в iRacing; - youtube; - телеграм-канал; - фейсбук-сторінка; - інстаграм; - twitch.tv. Команда «Digital Autosport of Ukraine» виступає за підтримки: Ігровий партнер: - компанія HATOR - український виробник обладнання для ігрової індустрії Партнер: - компанія «Тензі Україна» Інформаційні партнери: - Автоцентр; - AUTO.RIA; - Авторадіо; - РадіоКлуб; - Divisport; - StarterMedia; - Автобазар; - MotorNews; - XSPORT; - Перший автомобільний. Автоспорт; - АвтоСвіт; - AutoExpert; - GAMEINSIDE.UA Прес-реліз КЦА FAU
Незважаючи на всі біди, що обрушилися на українців, вони протистоять їм як тільки можуть. Одним із символів стійкості України є спорт загалом та його автоспортивна складова у вигляді картингу зокрема. На трасі «Чайка» новий картинговий сезон традиційно відкрила національна гонка «Київська весна». У «Comer Micro», де дітлахи віком від 4 та до 7 років включно виступають на 50-кубових картах потужністю лише в одну кінську силу, став і наймасовішим – тут змагалися 15 пілотів. Приємно, що в пелотоні справді виявилося одразу троє 4-річних спортсменів! Звісно, вони поки що не могли боротися за подіум. Тим не менш, Тарас Нікітюк і Мія Каньовська влаштували дуель між собою, де з перевагою лише в один бал першим став Тарас. До речі у підсумковому протоколі вони розташувалися далеко не останніми – на 9-й та 10-й позиціях. Цікаво, що й за призи в «Comer Micro» теж боролася одна з дівчаток. Аліса Дзюба спочатку стала найшвидшою у кваліфікації, а потім склала чимало проблем Артему Ляшоку. У першому недільному фіналі разом з Нікітою Скузом вона змогла випередити Артема, який напередодні переміг двічі. Однак Ляшок виграв в заключному старті, а разом і на всій «Київській весні 2025». У Аліси залишилася одна перемога та три другі місця. Нікіта тричі фінішував третім та один раз другим, та став «бронзовим» призером категорії. Відзначимо також приємну традицію в самому молодшому класі – організатори нагороджують не тільки переможців та призерів, але й усіх без винятку учасників. Клас «60 Baby» став другим за кількістю учасників на «Київській весні 2025» – 13 пілотів віком від 6 до 9 років. Карти оснащені вже значно потужнішими 60-кубовими моторами на 9 к. с. Можна сказати, що жодних шансів конкурентам не залишив Максим Тараненко. Взявши «поул», він поступився першою позицією лише в першому фіналі, а потім впевнено виграв три інших. Микола Чернишов, що як раз виграв в першому фіналі, взяв ще три других міста та відповідно виграв «срібло» змагання. Третім став Михайло Шпильовий, який був тричі третьім у фіналах. Найгостріша боротьба в «60 Baby» розгорталася на підступах до подіуму. Більше того, на фініші Кіріл Рухлін та Максим Таран зібрали однакову кількість балів, тоді як лише двома очками їм поступився Ернест Мітрохін. Власне, так вони й розташувалися в підсумкових протоколах. Два наступні класи доступні для учасників віком від 9 до 13 років. У «60 Mini» спортсмени також їдуть на картах з моторами в 60 см3, а «Rotax Max Mini» оснащені потужнішими 125-кубовими двигунами. У «Ротаксі» не було рівних Микиті Захарченку. Він виявився єдиним у рамках цьогорічної «Київської весни», хто показав 100%-й результат із чотирьох перемог в фіналах. З трьома другими місцями «срібним» призером став Давід Авдєєв, а на останню сходинку подіуму піднявся Марк Онищенко. У «60 Mini» домінував Дмитро Легкобіт, який поступився першим місцем лише в заключному фіналі. Другим та третім у цьому класі змагання закінчили Акім Скуба та Архип Мазепа, які також зібрали рівну кількість балів. Інші заліки зі 125-кубовими моторами були значно менш наповненими, тому заїзди в них організатори вирішили об’єднати. В «ОК» потужність картів сягає вже 30 к.с., і тут можна стартувати починаючи з 14 років. З парою перемог та парою других місць найкращим у класі став Тимур Веснін, випередивши Марка Пилипенка. У «National Junior» виступають пілоти від 12 до 14 років. Обидва дні чималу конкуренцію Вадиму Онищенку склала Злата Скуз. І хоча у підсумку в усіх чотирьох фіналах першим незмінно фінішував Вадим, під час заїздів вони зі Златою не раз змінювали одне одного на позиції лідера. Третім на подіум піднявся Платон Мішин. Клас «OK-N Junior» також призначений для пілотів 12-14 років. І тут навіть проблеми з технікою в останньому фіналі не зупинили Гордія Музиченка, який впевнено переміг у трьох попередніх заїздах. За ним протягом обох днів відбувалось чимало боротьби, де другим в підсумку став Ілля Газа, а замкнув подіум Захар Сліпченко. ДО речі саме Захар став автором, мабуть, найдраматичнішого моменту на «Київській весні»: він зміг вирвати перемогу в заїзді, випередивши Газу в останньому повороті останнього кола останнього старту. Відмітимо також, що лише одного бала до подіуму не вистачило Єві Авдєєвій – настільки щільними виявилися результати в цій категорії. Найстаршим класом є «KZ-2», де виступати можна з 15 років. І автомобілі тут найпотужніші – близько 40 «коней». В цій категорії теж знайшовся свій яскраво виражений лідер – Дмитро Муравщик. Він лише один раз поступився перемогою у другому суботньому фіналі Владиславу Осінньому, який в результаті став другим. З трьома третіми місцями подіум класу замкнув Михайло Свічкар. За матеріалами організатора Декілька фото можна знайти в галереї Фото Сергій Жирихін
Минулими вихідними у італійському Мізано відбувся перший етап Чемпіонату Італії з перегонів «Формула 4», в якому виступає пілот Академії Williams українець Олександр Бондарев. Окрім тренувань та кваліфікації етап цього чемпіонату складається з чотирьох залікових гонок – трьох кваліфікаційних та фіналу. Однак кожен учасник стартує лише в двох перших. Але якщо йому вдасться увійти до кращих 36-и пілотів, то ще й у заключному заїзді. Олександр (на фото), який цього року змагається у складі італійської команди Prema Racing, провів першу зі своїх кваліфікаційних гонок не дуже вдало. Після старту з п’ятого місця по ходу заїзду українець пошкодив переднє антикрило, через що опинився у кінці пелотону і фінішував лише 22-м серед 27-и учасників. Друга кваліфікаційна гонка склалася краще: старт шостим та фініш також шостим після щільної боротьби на дистанції, що дало змогу пройти до фіналу. У заключному заїзді після старту з 11-ї позиції Бондарев знов у яскравій боротьбі дістався до картатого прапору восьмим серед 36-и пілотів. У загальному заліку Олександр поки що займає 10-у позицію серед 41-го учасника. Також українець четвертий в категорії «новачків», де на першому етапі змагалися 20 пілотів. До речі у цьому додатковому заліку Бондарев вже заробив свою першу перемогу (у другій кваліфікаційній гонці). За матеріалами організатора
12 квітня Комісія Цифрового Автоспорту провела 4-й етап віртуальної серії з гонок NASCAR – Stock Car Series. Перегони відбулись на легендарному американському треку Watkins Glen. А назва самого етапу присвячено лінійці навушників Hyperpunk, які виготовляються українським виробником та партнером КЦА FAU – компанією HATOR. Боротьба за подіум була безкомпромісною. На трек повернувся переможець другого етапу Ілля Ракітін, який вперше опинився на одному треку з триумфатором третього етапу тайцем Тангуем де Коком. Іллі таки вдалося зайняти першу сходинку подіуму, другим став Тангуй, а третім вже вдруге піднявся Данило Донець Перша трійка після четвертого етапу: 1. Василь Фарамець – 175 балів 2. Максим Ющенко – 162 3. В’ячеслав Холод – 148... Командний залік: 1. RLR – 312 балів 2. Steward racing Team – 268 3. Turbo Snails – 155... Нагадуємо, що Комісія Цифрового Автоспорту проводить розіграш безкоштовних річних підписок на симулятор iRacing. У нас є кілька кодів на річну підписку на iRacing + автомобіль «Формула 4» назавжди, але тільки для нових підписників цього автосимулатора. Всі деталі в Discord КЦА. Доєднатись до нас і слідкувати за оновленнями та спостерігати за успіхами українських сімрейсерів на міжнародних перегонах можна на інформаційних ресурсах КЦА FAU, де ви знайдете найсвіжіші новини зі світу цифрового автоспорту: - Discord-канал; - ліга DAU в iRacing; - youtube; - телеграм-канал; - фейсбук-сторінка; - інстаграм; - twitch.tv. Команда «Digital Autosport of Ukraine» виступає за підтримки: Ігровий партнер: - компанія HATOR - український виробник обладнання для ігрової індустрії Партнер: - компанія «Тензі Україна» Інформаційні партнери: - Автоцентр; - AUTO.RIA; - Авторадіо; - РадіоКлуб; - Divisport; - StarterMedia; - Автобазар; - MotorNews; - XSPORT; - Перший автомобільний. Автоспорт; - АвтоСвіт; - AutoExpert; - GAMEINSIDE.UA Прес-реліз КЦА FAU
Комісія Цифрового Автоспорту запрошує на заключний п’ятий етап віртуальної гоночної серії «українського» NASCAR – «Stock Car Series». Змагання відбудуться в суботу 26 квітня на легендарному треку Дайтона. Трансляція перегонів почнеться о 20:45 за київським часом на офіційному youtube-каналі КЦА FAU та в прямому ефірі на каналі Дівіспорт. Назву третього етапу присвячено партнеру КЦА FAU – українському виробнику девайсів для геймінгу компанії HATOR. Звернемо увагу, що участь у усіх гонках дозволила В’ячеславу Холоду перед фінальним стартом піднятись на умовний проміжним подіум за сумою попередніх чотирьох етапів, хоча жодного разу він не займав місця навіть в топ-3. Отже наполегливість, тренування та стабільність можуть дати високий результат. Лідери в індивідуальному заліку перед стартом фінального етапу: 1. Василь Фарамець – 175 балів 2. Максим Ющенко – 162 3. В’ячеслав Холод – 148... Командний залік: 1. RLR 2. Steward racing Team 3. Turbo Snails Приєднуйтесь до нашого діскорд-каналу і реєструйтесь прямо в гілці чату. Участь у змаганнях є безкоштовною. Додаткова інформація про серію: Заліки індивідуальний і командний; в команді можуть бути від 2 до 4 пілотів на різних авто; в залік на етапі йдуть 2 кращі результати з команди. Основні правила: - старт з ходу; - рестарт в дві лінії, колові пілоти розташовуються позаду, заборонено обганяти зліва до лінії старт-фініш; діють правила «Luckydog» та «Wave Around»; - фініш гонки можливий за правилом «Green–White–Checkered»; - 3 комплекти гуми на всю гонку; - 65% паливний бак на «овали», на трек Воткінс Глен 100% бак; - 1 швидкий ремонт; - налаштування авто фіксовані. Змагання серії пройдуть на всіх типових трассах для NASCAR. В календарі 5 етапів: один суперспідвей, два спідвея, один шорт-трек, один дорожній трек. Два треки - Дайтона і Воткінс Глен – не входять у базову підписку iRacing. Календар: 15.03.25 Charlotte Motor Speedway 2018 (Oval / 80 кіл) 29.03.25 Thompson Speedway Motorsports Park (Oval / 150 кіл) 05.04.25 Legacy Phoenix Raceway 2008 (Oval / 80 кіл) 12.04.25 Watkins Glen International Cup (Road / 50 кіл) 26.04.25 Daytona International Speedway (Oval / 50 кіл) Типовий розклад в день гонки: - практика з 20:00 до 20:55; - кваліфікація з 20:55 до 21:00 (одиночна, 2 кола); - гонка з 21:00 тривалістю близько 60 хвилин Авто для серії (обрані зі старої серії Xfinity): Legacy NASCAR Xfinity Chevrolet Camaro 2014, Legacy NASCAR Xfinity Ford Mustang 2016, Legacy NASCAR Xfinity Toyota Camry 2015 (не входять в базову підписку iRacing). Шаблони ліврей можна знайти в відповідній гілці в Discord. Опубліковано Загальний регламент серії. Призи: цього разу окрім традиційних подарунків від нашого партнера – українського виробника девайсів для геймінгу компанії HATOR – ми розіграємо через рандомайзер в прямому ефірі серед всіх спорстменів, що візьмуть участь в усіх п’яти етапах, книгу про історію українського ралі з пам’ятним написом від автора Володимира Некрасова. До зустрічі на треку! Нагадуємо, що Комісія Цифрового Автоспорту проводить розіграш безкоштовних річних підписок на симулятор iRacing. У нас є кілька кодів на річну підписку на iRacing + автомобіль «Формула 4» назавжди, але тільки для нових підписників цього автосимулатора. Всі деталі в Discord КЦА. Доєднатись до нас і слідкувати за оновленнями та спостерігати за успіхами українських сімрейсерів на міжнародних перегонах можна на інформаційних ресурсах КЦА FAU, де ви знайдете найсвіжіші новини зі світу цифрового автоспорту: - Discord-канал; - ліга DAU в iRacing; - youtube; - телеграм-канал; - фейсбук-сторінка; - інстаграм; - twitch.tv. Команда «Digital Autosport of Ukraine» виступає за підтримки: Ігровий партнер: - компанія HATOR - український виробник обладнання для ігрової індустрії Партнер: - компанія «Тензі Україна» Інформаційні партнери: - Автоцентр; - AUTO.RIA; - Авторадіо; - РадіоКлуб; - Divisport; - StarterMedia; - Автобазар; - MotorNews; - XSPORT; - Перший автомобільний. Автоспорт; - АвтоСвіт; - AutoExpert; - GAMEINSIDE.UA Прес-реліз КЦА FAU
Минулими вихідними український пілот Іван Клименко (третій з правого боку на подіумі) в складі міжнародного екіпажу разом з бельгійцем Лоренсом Лесертуа (Lorens Lecertua) та швейцарцем Лукасом Лежере (Lucas Legeret) вибороли «бронзову» нагороду на першому етапі престижної міжнародної серії «GT World Challenge by AWS». Змагання проходили на відомому треку Paul Ricard, що розташований неподалік містечка Ле Кастелле на півдні Франції. Українець з партнерами виступав в заліку «Silver» на Audi R8 LMS GT3 EVO II (на фото). У кваліфікації екіпаж був 6-м у своїй категорії серед 17-и суперників та 29-м серед 59-и команд загалом. Але наполовину нічна гонка пройшла більш вдало: майже всю дистанцію 6-годинного марафону хлопці трималися на п’ятій позиції в класі, а на останніх 30 хвилинах змогли піднятися на подіум. Відзначимо також, що екіпаж українця пройшов за 6 годин перегонів 178 кіл та показав 22-й результат у загальному протоколі. За матеріалами організатора
Минулими вихідними відбувся другий етап «Чемпіонського кубку Іспанії з дріфтингу». На цей раз спортсменів приймав автодром «Харама», що розташований поблизу столиці країни Мадриду. Лідером нашої «команди» знов став Олексій Головня (на фото №69). Українець спочатку виграв кваліфікацію, а потім дійшов до «найфінальної» битви, де на жаль поступився головному супернику португальцю Joao Vieira – «срібний» результат на етапі. Тимур Липський також пройшов до фіналу, але зазнав невдачі у першому «двобою». Константин Щуренко прорвався до Топ-8, де поступився Ігору Деренко, що зараз виступає за Іспанію. Сам Деренко у підсумку фінішував третім у змаганні, після того як не зміг переграти як раз майбутнього переможця цього етапу. За матеріалами організатора
Одразу п’ятеро українських спортсменів стартували на першому етапі Чемпіонату Італії з картингу, що проходив цими вихідними на трасі «Pista Salentina» в комуні Удженто на півдні країни. Найкращим результатом відзначився Платон Ковтуненко, який незмінно був у трійці лідерів серед 24 пілотів категорії Mini Gr3 U10 та завершив змагання на вищій сходинці подіуму (на фото). Нікіта Ботте та Всеволод Осадчий-Сусловський разом із ще 47 суперниками стартували в заліку OK-N Junior. Але на цей раз піднятися на нагородження не вдалося жодному з українців. У фіналі змагань Всеволод фінішував 5-м, Нікіта – 15-м. Дмитро Пенківський та Нікос Копецки виступали в класі OK-N, де стартувало 69 пілотів. Результат виявився не дуже вдалим – кожен з наших не пройшов до фіналу, відмітившись відповідно на 55-й та 58-й строчках загального протоколу. За матеріалами організатора
5 квітня Комісія Цифрового Автоспорту провела третій етап віртуальної серії українського NASCAR. Перегони відбулись на легендарному американському треку Фінікс, а сам етап носив назву «Quasar Race Phoenix» на честь лінійки мишок Quasar, які виготовляються українським виробником та партнером КЦА FAU – компанією HATOR. Вперше за всю історію участі в змаганнях КЦА FAU на подіум вдалося піднятися Данилові Донцю, який посів третє місце. Василь Фарамець попри всі намагання обійти тайського спорсмена, став другим. Ну а першим перетнув фінішну лінію Тангуй Де Кок, який має на своєму рахунку безліч перемог в міжнародних серіях гонок NASCAR. Серед команд цього разу першими були RLR, Steward racing Team та Project TD. Передивитись запис трансляції можна на оіфіційному youtube-каналі КЦА FAU, а також на телевізійному каналі Divisport з професійними коментарями Павла Воробйова. Лідери після третього етапу: 1. Василь Фарамець – 136 балів 2. Максим Мельник – 124 3. Максим Ющенко – 122... Командний залік після третього етапу: 1. RLR – 224 бали 2. Steward racing Team – 189 3. TurboSnails – 119... Для спортсменів участь в перегонах формату NASCAR є безкоштовною, доєднатися і спробувати себе в ролі пілота можна починаючи з будь-якого етапу. Також нагадуємо, що Комісія Цифрового Автоспорту проводить розіграш безкоштовних річних підписок на симулятор iRacing. У нас є кілька кодів на річну підписку на iRacing + автомобіль «Формула 4» назавжди, але тільки для нових підписників цього автосимулатора. Всі деталі в Discord КЦА. Доєднатись до нас і слідкувати за оновленнями та спостерігати за успіхами українських сімрейсерів на міжнародних перегонах можна на інформаційних ресурсах КЦА FAU, де ви знайдете найсвіжіші новини зі світу цифрового автоспорту: - Discord-канал; - ліга DAU в iRacing; - youtube; - телеграм-канал; - фейсбук-сторінка; - інстаграм; - twitch.tv. Команда «Digital Autosport of Ukraine» виступає за підтримки: Ігровий партнер: - компанія HATOR - український виробник обладнання для ігрової індустрії Партнер: - компанія «Тензі Україна» Інформаційні партнери: - Автоцентр; - AUTO.RIA; - Авторадіо; - РадіоКлуб; - Divisport; - StarterMedia; - Автобазар; - MotorNews; - XSPORT; - Перший автомобільний. Автоспорт; - АвтоСвіт; - AutoExpert; - GAMEINSIDE.UA Прес-реліз КЦА FAU
04 травня 2025 року під головуванням Президента FAU Олександра Фельдмана відбулося засідання Президії Автомобільної федерації України. Президія Автомобільної федерації України на підставі п.4.1.21.2. Статуту FAU прийняла рішення щодо скликання чергової Конференції FAU 24.05.2025 року у відповідності до рішення Конференції FAU від 27.05.2023 року, визначено місце проведення, норму представництва делегатів від відокремлених підрозділів FAU пропорційно кількості Постійних членів FAU, які перебувають на обліку у кожному відокремленому підрозділі згідно даних Реєстру членів FAU на день проведення Конференції ВП FAU та затверджено проект порядку денного Конференції. Повідомлення членів FAU буде здійснено через відокремлені підрозділи FAU з використанням електронних засобів зв’язку згідно п.4.1.12. Статуту FAU. Президія прийняла інші необхідні рішення для належного проведення Конференції FAU. Президія Автомобільної Федерації України
Проєкт Автомобільної федерації України визнано одним із трьох найкращих серед автоклубів FIA у країнах Європи, Близького Сходу та Африки. 8 травня 2025 року в одній з історичних столиць Марокко – місті Марракеш відбулося весняне засідання Регіону 1 Міжнародної автомобільної федерації (FIA), керівного органу світового автоспорту та федерації організацій мобільності в усьому світі. Регіон 1 FIA є найбільш потужним регіональним об’єднанням автомобільних та автоспортивних клубів Європи, Близького Сходу та Африки, які охоплюють 41,2 мільйона членів у 75 країні, тобто понад половину усіх членів FIA. У засіданнях Пленарної асамблеї були присутні понад 200 делегатів, серед яких й Президент FIA Мохаммед Бен Сулайем (Mohammed Ben Sulayem). В межах засідань Регіону 1 FIA відбулося також визначення переможців «Інноваційного виклику FIA» (FIA Innovation Challenge). Заснований торік конкурс призначений для пошуку проєктів Клубів, що сприяють розвитку та обміну знаннями в серед членів FIA. За регламентом Конкурсу кожен з чотирьох регіонів FIA на першому етапі визначає на своїй Пленарній асамблеї три найкращі проєкти серед усіх поданих, а на осінній Генеральній асамблеї FIA, відбувається визначення переможця у кожному з регіонів FIA. Цього року фахівцями FAU було розроблено та подано до участі у цьому конкурсі проєкт, спрямований на покращення безпеки дорожнього руху в країнах з низьким рівнем доходу шляхом вирішення проблеми відсутності доступу до навчання безпечному водінню через нестачу стаціонарних центрів безпечного водіння та кваліфікованих інструкторів з контраварійної підготовки. Проєкт ґрунтується на застосуванні інноваційної програми та методики підготовки на основі позитивного досвіду безпечної участі у змаганнях з автоспорту, при цьому інструкторами з контраварійної підготовки є найкращі вітчизняні автоспортсмени. Концепція проєкту передбачає можливість улаштування курсів з безпечного водіння та контраварійної підготовки для усіх бажаючих водіїв у будь-якому населеному пункті. Слід наголосити, що спортсмени-інструктори FAU вже проводять такі курси, зокрема також й для водіїв підрозділів Сил оборони України, екстрених служб тощо. Проєкт FAU біло високо оцінено фахівцями FIA, та за результатами розгляду журі Конкурсу, його було визнано одним з трьох найкращих серед автоклубів FIA країн Європи, Близького Сходу та Африки. За матеріалами FIA Декілька фото з події можна знайти в галереї
Автомобільна Федерація України вітає всіх українців з Днем Європи. Майже одинадцять з половиною років тому українці ділом показали прихильникам російсько-фашистського режиму, що ми не хочемо бути рабами, що ми не збираємось повертатися до тоталітарної «радянсько-російської співдружності», що ми бажаємо бути рівними серед рівних у складі Європейського Союзу. І сьогодні, як і весь цей час, ми стійко стоїмо на своєму шляху, тепер не просто мирною демонстрацією, але відстоюючи свої права, свободу та життя зі зброєю в руках. Саме зараз вже більше одинадцяти років Україна захищає Демократію всього Світу перед спробою декількох диктаторів встановити нові фашистські режими на нашій планеті, щоб знов поневолити усе людство заради своїх особистих амбіцій... Тому в цей День ми ще раз бажаємо українцям сили та мужності у відстоюванні своїх інтересів, бажаємо залишатися вірними своїм мріям, бажаємо вірити у світле майбутнє для нас з вами як рівних серед рівних! Автомобільна Федерація України
Автомобільна Федерація України вітає всіх з Днем пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. 80 років тому воїни з переважної більшості країн Світу разом перемогли на той момент найстрашнішого ворога в історії людства, що поставив себе та своїх прихильників понад життя інших народів та підкорив собі майже всю Європу. 80 років... Що таке 80 років? Це приблизно одне людське життя. Одна людська пам’ять. Тому що поки ми живемо, ми зазвичай пам’ятаємо все найголовніше у своєму житті... На превеликий жаль вже пройшло 80 років. Майже нікому вже пам’ятати про події тих часів. А тим, хто пам’ятає, «молоді» більше не вірять... Може саме тому зараз все людство «спостерігає» за безчинствами «російського четвертого рейху», який ганебно святкує перемогу над «третім», а тим часом втілюючи його спадщину на нашій землі. Країна, громадяни якої 80 років тому прийняли на себе найбільший тягар тієї війни, визнали найбільші страждання від фашизму, заплатили найбільшу ціну у Другій світовій своїми життями, сьогодні сама перетворилась на справжній фашизм. Нинішні росіяни – нащадки тих, хто 80 років тому зупинив нацистів, – зараз як справжнісінькі нацисти готові вбивати, ґвалтувати, грабувати інші народи... Як це могло статися всього за 80 років – таку крихітну мить в історії? Невже у всього людства настільки коротка пам’ять?.. Але ми – українці – пам’ятаємо. Ми – українці – продовжуємо боротися з фашизмом у будь-яких проявах та чекаємо, що і весь Світ, а не тільки його найсвідоміші представники нарешті прокинеться від свого вагання та безтурботної дрімоти та як і більше ніж 80 років тому по-справжньому повстане проти російсько-фашистських загарбників. В цей день ми бажаємо всім небайдужим до долі людства сили та хоробрості, віри в своїх побратимів та сподівання на світле майбутнє! Ми бажаємо Перемоги! Ми віримо, що вона неодмінно буде, і що людство запам’ятає цю Перемогу набагато довше, ніж на 80 років... Автомобільна Федерація України
Виконуючи бойове завдання, 6 травня 2025-го року загинув один з найпалкіших прихильників українського ралі, львів’янин Василь Довбуш. Ми не часто пишемо про звичайних вболівальників, які щиро підтримували не тільки улюблені екіпажі, а й саме ралі, як таке. Більшість нашої уваги завжди діставалась спортсменам та командам, зрідка суддям та організаторам змагань – але майже ніколи простим глядачам. Але зараз – інший випадок. Василь Довбуш завжди був душею львівської ралійної спільноти. Постійно усміхнений та щирий, він завжди був ініціатором будь-яких сміливих та веселих проектів, невгамовним мотором всієї ралійної компанії, яка збиралась на ралійні або гірські гонки Львівщини та інших регіонів країни. Щоразу вигадуючи нові й нові пригоди, він вдихав життя у вболівальницький рух, роблячи його живим та цікавим. Востаннє ми спілкувались в грудні 2024 року, коли Василь вже проходив службу в лавах ЗСУ. Його останніми словами, сказаними в цій розмові, було побажання ще колись потрапити на перевал Шурдин з друзями та наметом, щоби вчергове подивитись на найцікавіше та найскладніше українське змагання – Ралі Буковина. Цій мрії вже ніколи не здійснитись… Світла пам’ять про Василя Довбуша завжди житиме в наших серцях, лишатиметься в його фотографіях та дружніх спогадах. Ніколи не буде вибачення російським окупантам за те, що український народ втратив та продовжує втрачати найкращих своїх синів. Прощавай, друже! Вічного тобі спокою та слава навіки. Текст Володимир Некрасов / www.rally.in.ua Фото Лук'ян Турецький