СМИ Пилоты Форум
Fédération Automobile de l'Ukraine
RSS

Новости по дисциплинам

Попередні результати спецділянок ралі «Чумацкий шлях»Попередні результати спецділянок ралі «Чумацкий шлях»

ССД-1 «Таврійський-1» #8 - Горбань / Ларенс / Mini JCW WRC - 3.00,7 #47 - Корзун / Кононов / Mitsubishi Lancer / 4WD Open - 3.08,2 #21 - Салюк / Равінський / Mitsubishi Lancer / 4WD Open - 3.08,6 #72 - Потійко / Мішин / Mitsubishi Lancer / 4WD Open - 3.13,1 #11 - Хоміцький / Рощенко / Subaru Impreza / 4WD Open - 3.13,1 #14 - Топор / Безруков / Mitsubishi Lancer / 4WD Open - 3.14,5 #4 - Козлов / Островський / Subaru Impreza / 4WD Open - 3.17,1 #20 - Бакай / Сокур / Mitsubishi Lancer / 4WD Open - 3.17,9 #17 - Копилець / Борщенко / Subaru Impreza / 4WD Open - 3.18,4 #16 - Лохман / Зінов’єв / Mitsubishi Lancer / 4WD Open - 3.19,0 #26 - Шевченко / Левіщенко / Subaru Impreza / 4WD Open - 3.20,3 #27 - Нікітюк / Залюбовська / Subaru Impreza / 4WD Open - 3.21,3 #28 - "Рель" / Донський / VW Polo Concept / 4WD Open - 3.21,4 #7 - Шаповалов / Шумаков / Mitsubishi Lancer / 4WD Open - 3.22,5 #25 - Свириденко / Бабенко / Subaru Impreza / 4WD Open - 3.24,9 #29 - Єфімов / Щербаков / Honda Civic / 2WD Open - 3.30,3 #15 - Сайфудінов / Федоренко / Ford Fiesta / 2WD Open - 3.34,2 #24 - Жельніо / Шинкаренко / ВАЗ 2108 / 2WD Open - 3.35,1 #5 - Горшков / Прусс / Honda Civic / 2WD Open - 3.41,1 #99 - Ільясов / Ханевський / Peugeot 205 GTI / 2WD - 3.41,2 #18 - Касим / Перова / ВАЗ 2112 / 2WD Open - 3.41,8 #13 - Євдокимов / Моржов / Honda Civic / 2WD - 3.43,9 #9 - Рудьковський / Ніколаєв / BMW 323 / 2WD Open - 3.44,3 #61 - Фаюк / Бішко / ЗАЗ 1102 / 2WD - 3.46,6 #12 - Терещенко / Писанка / Daewoo Lanos / 2WD - 3.57,3 #22 - Зінченко / Вовк / VW Golf / 2WD Open - 3.58,0 #23 - Гриценко / Книш / Honda Civic / 2WD - 4.06,2 #10 - Чаповський / Корся / Mini JCW WRC - не стартував Сума результатів після ССД-1 «Таврійський-1» #8 - Горбань / Ларенс / Mini JCW WRC - 3.00,7 #47 - Корзун / Кононов / Mitsubishi Lancer / 4WD Open - 3.08,2 #21 - Салюк / Равінський / Mitsubishi Lancer / 4WD Open - 3.08,6 #72 - Потійко / Мішин / Mitsubishi Lancer / 4WD Open - 3.13,1 #11 - Хоміцький / Рощенко / Subaru Impreza / 4WD Open - 3.13,1 #14 - Топор / Безруков / Mitsubishi Lancer / 4WD Open - 3.14,5 #4 - Козлов / Островський / Subaru Impreza / 4WD Open - 3.17,1 #20 - Бакай / Сокур / Mitsubishi Lancer / 4WD Open - 3.17,9 #17 - Копилець / Борщенко / Subaru Impreza / 4WD Open - 3.18,4 #16 - Лохман / Зінов’єв / Mitsubishi Lancer / 4WD Open - 3.19,0 #26 - Шевченко / Левіщенко / Subaru Impreza / 4WD Open - 3.20,3 #27 - Нікітюк / Залюбовська / Subaru Impreza / 4WD Open - 3.21,3 #28 - "Рель" / Донський / VW Polo Concept / 4WD Open - 3.21,4 #7 - Шаповалов / Шумаков / Mitsubishi Lancer / 4WD Open - 3.22,5 #25 - Свириденко / Бабенко / Subaru Impreza / 4WD Open - 3.24,9 #29 - Єфімов / Щербаков / Honda Civic / 2WD Open - 3.30,3 #15 - Сайфудінов / Федоренко / Ford Fiesta / 2WD Open - 3.34,2 #24 - Жельніо / Шинкаренко / ВАЗ 2108 / 2WD Open - 3.35,1 #5 - Горшков / Прусс / Honda Civic / 2WD Open - 3.41,1 #99 - Ільясов / Ханевський / Peugeot 205 GTI / 2WD - 3.41,2 #18 - Касим / Перова / ВАЗ 2112 / 2WD Open - 3.41,8 #13 - Євдокимов / Моржов / Honda Civic / 2WD - 3.43,9 #9 - Рудьковський / Ніколаєв / BMW 323 / 2WD Open - 3.44,3 #61 - Фаюк / Бішко / ЗАЗ 1102 / 2WD - 3.46,6 #12 - Терещенко / Писанка / Daewoo Lanos / 2WD - 3.57,3 #22 - Зінченко / Вовк / VW Golf / 2WD Open - 3.58,0 #23 - Гриценко / Книш / Honda Civic / 2WD - 4.06,2 #10 - Чаповський / Корся / Mini JCW WRC - не стартував

Ралли

Eurolamp World Rally Team відкриває сезон в ХерсоніEurolamp World Rally Team відкриває сезон в Херсоні

Так склалося, що в силу карантинних обмежень автоспортивні змагання на більшій частині європейського континенту поновилися тільки в середині літа. Не став винятком і Чемпіонат України з ралі. Як і передбачалося раніше, ралі «Чумацький Шлях» буде відкривати черговий сезон вищої ліги українського ралі. Київська Eurolamp World Rally Team вперше за довгий час відкриє для себе новий сезон саме в Україні і відразу трьома екіпажами. Два Mini John Cooper Works в специфікації WRC виведуть на старт Валерій Горбань і Ігор Чаповський, а за кермо «традиційного» Mitsubishi сяде Денис Лохман. Асистувати Валерію буде естонець Сергій Ларенс, а от у другому автомобілі запах салону Mini знову згадає Володимир Корся, який складе компанію своєму земляку Ігорю Чаповському. Багаторічний досвід і техніка найвищого рівня підготовки ще до старту роблять екіпажі української команди фаворитами перегонів. Етап обіцяє бути інтригуючим ще і в зв'язку з поверненням в гонки давнього суперника Валерія Горбаня - Олександра Салюка - молодшого. Саме колишній сокомандник буде претендентом номер один в боротьбі за подіум першого етапу чемпіонату. Ще більше десяти екіпажів на повнопривідній техніці готові втрутитись в боротьбу за секунди з самого старту. Всього в списку заявлених значиться 27 автомобілів. Старт гонки пройде традиційною паралельною спецділянкою в місті Херсоні в суботу 11 липня, а в неділю 12 липня в кар'єрі біля селища Тягінка пройде основна боротьба за призи ралі «Чумацький Шлях». Всього учасники подолають 128 кілометрів дистанції, з яких 113 будуть поділені на 10 спецділянок. Прес-реліз та фото Eurolamp World Rally Team

Ралли

Первый и очень яркийПервый и очень яркий

После длительного вынужденного затишья на карантине свой первый этап провели и участники Чемпионата Украины по картингу. Гонка состоялась в первый уик-энд июля на хорошо знакомом всем спортсменам картодроме в Полтаве. «Сопутствующим» соревнованием стал этап национальной серии «Кубок «Детской академии картинга». Для тех, кто не смог попасть на трибуны картодрома «Лтава», предлагаем сразу два видеоролика – от информационного полтавского канала «Останній Бастіон» и от гоночной команды «Borsch racing». А также настоящий летний «ураган» ярких фото в галерее на официальном сайте Автомобильной Федерации Украины. Приятного просмотра! Фото Андрей Мартин

Картинг

Украинское «кольцо»: чтобы победить – сначала нужно финишировать!Украинское «кольцо»: чтобы победить – сначала нужно финишировать!

Хотя стартовое поле 1-го этапа Чемпионата Украины по кольцевым гонкам UTC насчитало совсем немного участников, в гонке не обошлось без неожиданных и где-то даже драматических «сюжетных поворотов». Действительно, последствия пандемии сказались и на пелотоне Чемпионата Украины по кольцевым гонкам. Кто-то из пилотов взял вынужденно-экономическую паузу в своих выступлениях, а кто-то попросту до сих пор не может вернуться домой, оказавшись отрезанным карантинными мерами! Тем не менее, два из трех классов собрали необходимые кворумы участников и этап в них официально состоялся. Привычно, самой интригующей и непредсказуемой гонка получилась в зачете GT Open, где на сегодня все пилоты выступают на довольно мощных Ford Fiesta. Большинство ожидало противостояние двух многократных Чемпионов Украины – 5-кратного Игоря Скуза и 4-кратного и действующего Андрея Евтушенко. Однако, в квалификации сюрприз им обоим преподносит Владимир Дрогомирецкий. При этом он не только завоевывает первое стартовое место. Пришедший в автоспорт всего чуть более года назад пилот опережает обоих фаворитов: ближайшего, кем стал Игорь, на 0,6 секунды и на 1,2 действующего Чемпиона, что по кольцевым меркам немало. Однако, за поул-позицию дается всего один бонусный балл, тогда как главный «заработок» приносит сама гонка. И уже ее старт меняет картину. По его собственному признанию после финиша, Владимир «проспал» старт, который уверенно берет Скуз. Евтушенко оставался третьим, и поначалу расстояние между ними только увеличивались, причем лидер уверенно отрывался. Однако, эта гонка наглядно продемонстрировала, что невероятные сюжетные развязки в автоспорте зачастую зависят не только от очной борьбы на трассе, но и от самой техники. Ровно на середине дистанции из под капота Скуза вырывается предательский звук, и он сходит. Более того, всего кругом спустя замедляется и Дрогомирецкий, которого тут же без видимых усилий проходит Евтушенко. Тем самым, всего за полтора круга диспозиция кардинально меняется и шедший третьим пилот оказывается лидером! Но и это не все. Как выяснилось после финиша, после нескольких кругов на «Фиесте» Дрогомирецкого «полетел» привод охладительной системы, и он продолжал ехать, пока мотор не начал закипать. А «на дворе» было под 30. В итоге пилоту «Киев-Юг» ничего не оставалось, как свернуть на пит-лейн. Тем не менее, Дрогомирецкий прошел необходимый минимум свыше 60% дистанции, дабы быть классифицированным и заработать очки. Более того, с учетом того, что технические проблемы возникли и у других, он смог стать третьим. Но и для лидера последние круги выдались напряженными. Отчасти из-за жары на «Фиесте» Евтушенко начали «закипать» амортизаторы, и он серьезно потерял в скорости. Еще пара кругов и победу, скорее всего, праздновал бы Олег Скуз, финишировавший всего в паре секунд от лидера… В двух других классах такой интриги не вышло. В самом мощном зачете Super Touring оказалось всего два участника: Олег Сокирба, выступающий на грозного вида «тройке» BMW, и Константин Гуцул, едущий на не менее «заряженной» Honda S2000. Именно пилот японки в этот день оказался вне досягаемости. Сначала Гуцул опередил своего единственного соперника на пол секунды в квалификации, а потом уверенно выиграл и в гонке, «привезя» Сокирбе на увесистые пол минуты. Ну а в зачете Touring с невыходом на старт сразу нескольких быстрых пилотов, сомнений в имени фаворита ни у кого не возникало – Вадим Конончук. Действующий и 3-кратный Чемпион Украины этого зачета более чем уверенно начал путь к своему четвертому титулу, причем подряд. Ни один из соперников не смог и близко приблизиться к нему, где уже на квалификации Вадим опередил ближайшего более чем на секунду. Этим ближайшим, в этот день оказался другой Вадим - Евтушенко. Старший брат Андрея является последним Чемпионом Украины не существующего с этого сезона класса «У-1600». Он также провел уверенную гонку, закончив ее вторым, на почтительном расстоянии от остальных одноклассников. Единственной реальной борьбой в этот день стало противостояние за третье место в зачете «Туринг». Оно развернулось между Павлом Марьяненко и Антоном Поляничко, которых уже на квалификации разделили лишь 0,182 секунды. Некоторая пикантность этой спортивной дуэли заключается в том, что оба пилота не только уже много лет являются напарниками по команде, но и приятелями в повседневной жизни. Тем не менее, это не помешало им продемонстрировать отменную и бескомпромиссную схватку на трассе, где порой казалось, что между ними вот-вот произойдет контакт. В итоге, после нескольких кругов серьезно прессинга со стороны Павла и неоднократных попыток обгона, оборона Поляничко все же пала. Тем самым, именно Марьяненко поднялся на третью ступень подиума зачета «Туринг», составив на нем компанию двум Вадимам. Ну и о командном зачете. На 1-м этапе Чемпионата Украины по кольцевым гонкам заявилось сразу четыре коллектива, причем один из них впервые. Хотя Андрей Евтушенко выступает уже 10 лет, а в прошлом году он вместе со своим братом Вадимом одновременно стали Чемпионами Украины, с официальной точки зрения «Yevtushenko Motorsport» родилась буквально в этот день. И именно новорожденная команда, инициатором которой изначально был старший Евтушенко – Дмитрий, - и возглавила командный подиум 1-го этапа UTC. Примечательно, что благодаря тому самому финишу Дрогомирецкого на 3-м месте, плюс бонусные очки обоих пилотов «Киев-Юг» за поул-позиции и быстрейший круг в гонке Конончука, в сумме их команда заработала аналогичные 35 очка. Однако, благодаря победе и 2-му месту братьев Евтушенко, именно они поднялись на вершину подиума, тогда как третью ступень с 22 баллами заняла «Smart Racing». В отсутствии ее регулярных пилотов, включая основателя команды Николая Сушко, честь этой команды в этот раз отстаивали два главных дуэлянта дня - Поляничко с Марьяненко. Нельзя не отметить, что традиционно для этапов Чемпионата Украины по кольцевым гонкам, награждение сопровождалось всегда эмоциональным душем из шампанского. А победители и призеры уходили с подиума буквально с полными руками, унося помимо оригинальных кубков, подарочные наборы от партнеров UTC: сети клиник Viva, французского брэнда по уходу за кожей Eau Thermale Avene, а также нового «резинового» партнера в классе GT Open – Maxxis. Теперь Чемпионат Украины по кольцевым гонкам берет летнюю паузу - следующий его этап состоится только в сентябре. Будем надеяться, что к тому моменту пандемия отступит, пелотон UTC будет более наполненным, техника не будет так сильно подводить участников, а они в свою очередь подарят своим болельщикам куда больше борьбы на трассе. Пресс-служба UTC Фото Денис Сергиенко

Кольцевые гонки

Перша віртуальнаПерша віртуальна

В дати з 18 по 23 червня відбувся перший етап першого Чемпіонату України по віртуальному ралі, який ознаменувався рекордною кількістю сходів на останніх допах. До фінішу дісталися лише 4 пілота. Заявки на участь подали 17 пілотів, серед яких один пілот з Польщі та один з Аргентини. Про те, як проходило перше в історії України ралі Трембіта в digital-форматі розповімо в стилі стенограми гонки: 1. Урочисте відкриття. Чемпіони переходять в «цифру». Перше віртуальне ралі, перший етап, перша спецділянка і... перший старт в сім-рейсингу 7-кратного Чемпіона України в різних дисциплінах автоспорту Руслана Кучера відбувся на зйомках в студії Першого автомобільного Каналу 19 червня 2020 року і ознаменував початок офіційного Чемпіонату. 2. Перший лег 18-20 червня 2020. Ну як ви там? Можливість стати Чемпіоном України по віртуальному ралі привернула до Чемпіонату як нових спортсменів, так і професіоналів c 16-ти річним стажем в сім-рейсингу. Про розпал пристрастей і виснажені нерви на першому етапі найкраще розкажуть наші спортсмени. Назар Лебідь, стаж в сім-рейсингу з 2004 року: "Вийшовши на старт я зрозумів, що дико хвилююсь. Їду з думкою, що це перший етап ЧУ який проходить на офіційному рівні, руки трусяться і я фактично не слухаю штурмана. По сплітам бачу, що зливаю багато. І думки про офіційний статус змагань мене не покидає, і звісно в одному з поворотів я прослухав штурмана і вилетів за межі дороги. Втратив секунд 50 добрих! Другий доп ситуація не змінилась але без вильотів. Далі взяв себе в руки, сьорбнув кави і заспокоївся. Кіпішувати вже не було причини. Часу зливаю багато, лишніх ризиків старався не робити. Весь перший лег мучив малий зацеп, гріпу дууууже мало! А крайня СД взагалі... Думав що не доїду. Але є фініш і це супер. Другий лег буде ще важчим, далеко не прості СД. Та для початку потрібно зачекати завершення першого легу, а там буде видно як діяти у другий день." Владислав Курочкін: "З урахуванням моєї перерви, руки тряслися не менше, аніж у Назара)." 3. Другий лег 21-23 червня 2020 року. Драма для 7DRIVE Racing Тут кількість аварій і сходів зросла рівно вдвічі. Пошарпані нерви, напруга і відповідальність, що зараз мчиш заради статусу офіційного Чемпіона України зіграли свою фатальну роль. В монопривідному класі від старту і практично до останніх метрів дистанції лідирував Олександр Арич (команда 7Drive), але зійшов з дистанції через помилки в пілотуванні. Його помилкою скористалися Назар Лебідь і Підлуський Олександр з команди WildWest VRT, що зайняли 1 і 2 місця відповідно. У повнопривідному класі також розігралася справжня драма для команди 7DRIVE Racing, чий пілот Артем Хорольський виграв 11 спецділянок, але також оформив схід під завісу бою на СД-13. Підсумковий протокол: 1 місце Раєвський Сергій, 2 місце Юр'єв Олександр. Отже, фінішну лінію ралі «Трембіта» перетнули всього 4 пілота. А це означає, що приєднавшись до Чемпіонату навіть на другому етапі, у кожного зі спортсменів є цілком реальний шанс набрати очки і стати першим в історії Чемпіоном України по віртуальному ралі. Чемпіонат з ралі складається з п'яти етапів: 1. Трембіта 18-23 червня 2. Галичина 23-28 липня 3. Маріуполь 27 серпня - 1 вересня 4. Ворота України 17-22 вересня 5. Столиця 22-27 жовтня Переможець стане офіційним Чемпіоном України і візьме участь в Урочистій щорічній церемонії нагородження FAU. Прийняти участь у віртуальному ралі можуть спортсмени, що ознайомлені з регламентом Чемпіонату та отримали е-ліцензію DRL (DigitalRacingLicense) Сторінка Чемпіонату та документація. Слідкуйте за новинами КЦА FAU на сторінках Digital Autosport of Ukraine в соцмережах: - facebook; - instagram; - youtube. До зустрічі на ралі Галіція 23-28 липня 2020 року! Ризикни стати Першим! Подяки партнерам: Першому автомобільному каналу Компанії DMK - міжнародному лідера в сфері космецевтіки Компанії 7Drive - Технічному партнерові по автосимуляторах За матеріалами організатора

Цифровой автоспорт

Стартуємо в форматі «Digital»Стартуємо в форматі «Digital»

Комісія цифрового автоспорту FAU (КЦА FAU) інформує про проведення нового віртуального чемпіонату з ралі – «RBR Чемпіонат України з віртуального ралі 2020». Перший етап - віртуальне ралі «Трембіта» стартує вже 18 червня. До кінця року планується провести пять етапів з віртуального ралі: - «Трембіта» 18-23 червня - «Галіція» 23-28 липня - «Маріуполь» 27 серпня – 1 вересня - «Ворота України» 17-22 вересня - «Столиця» 22-27 жовтня Для реєстрації та участі у змаганнях пропонуємо перейти на форум сайту rbr.in.ua. Участь та реєстрація у змаганнях без внесків. Регламент чемпіонату можна знайти в розділі «Документи / Документи КЦА FAU». Фото rbr.in.ua

Цифровой автоспорт

Чемпионат Украины по кольцевым гонкам UTC: старт 28 июняЧемпионат Украины по кольцевым гонкам UTC: старт 28 июня

5 июля стартует «Формула-1», тогда как 1-й этап Чемпионата Украины по кольцевым гонкам UTC состоится на неделю раньше - в последнее воскресенье июня на автодроме «Чайка». Примечательно, что если не считать гонок проводящихся в далекой Америке, Чемпионат Украины по кольцевым гонкам UTC должен стать первым из чемпионатов национального уровня, стартующим после вынужденной паузы, возникшей из-за пандемии и связанным с ней карантином. Как и последние несколько лет этап UTC будет состоять из одной объединенной гонки, в которой на трассе одновременно будут оспариваться призовые места сразу в трех классах: Touring, GT Open и Super Touring. При этом для повышения равноправия борьбы в двух самых массовых из них будет использоваться так называемая моно-резина. Примечательно, что для зачета «Туринг» в этом году впервые будут использоваться покрышки украинского производителя – «Росава». А в том, что экшена на трассе будет предостаточно, можно не сомневаться. Главной интригой наверняка станет дуэль двух многократных Чемпионов Украины - Игоря Скуза с Андреем Евтушенко, выступающих на Ford Fiesta. Возможно, в их противостояние сможет вмешаться и довольно быстрый новичок Владимир Дрогомирецкий, который уже в свой первый год выступлений неоднократно навязывал борьбу лидерам зачета GT Open, одержав победу на одном из этапов. Самым массовым обещает стать класс «Туринг» - стартовое поле только в нем одном может насчитать до 15 машин. Главным фаворитом тут является Вадим Конончук, завоевавший три чемпионских титула, причем подряд! Ну а ждать осталось совсем недолго. Автодром «Чайка» примет 1-й этап Чемпионата Украины по кольцевым гонкам UTC в воскресенье, 28 июня. Старт гонки намечен на 14.30. Пресс-служба UTC Фото Денис Сергиенко

Кольцевые гонки

Припинення статусу промоутера Чемпіонату України з дрег рейсингуПрипинення статусу промоутера Чемпіонату України з дрег рейсингу

Для всіх, кого це стосується. Автомобільна федерація України інформує, що відповідно до умов «Договору про співпрацю в галузі автомобільного спорту при проведенні Чемпіонату України з дрег рейсингу» повноваження Промоутера Чемпіонату України з дрег рейсингу, Запорізької обласної громадській організації «Лінія швидкості», достроково припинено.

Дрег рейсинг

Промоутери Чемпіонату України та Чемпіонату України «РОТАКС» з картингуПромоутери Чемпіонату України та Чемпіонату України «РОТАКС» з картингу

Для всіх, кого це стосується. Автомобільна федерація України інформує, що на підставі рекомендацій Комітету картингу FAU та відповідного Договорів про співпрацю в галузі автомобільного спорту при проведенні Чемпіонатів України: - Повноваження організаційного партнера Автомобільної Федерації України - Промоутера Чемпіонату України з картингу надано: Товариству з обмеженою відповідальністю «ГЕРКОС» (Київська область) - Повноваження організаційного партнера Автомобільної Федерації України - Промоутера Чемпіонату України з картингу у класах «РОТАКС» надано: Обслуговуючому кооперативу «СПОРТИВНЕ СЕЛИЩЕ» (м. Кам’янське)

Картинг

Бюлетень промоутера Чемпіонату України з кільцевих гонок №3Бюлетень промоутера Чемпіонату України з кільцевих гонок №3

До уваги учасників змагань інформація щодо використання моношин. МОНОШИНИ 1.1. Для автомобілів класу TOURING застосовується моно шина 185/60R14 ROSAVA ITEGRO 82H з маркуванням промоутера Чемпіонату. 1.2. Кількість шин для використання на одному етапі – без обмежень. 1.3. Шини 185/60R14 ROSAVA ITEGRO 82H можливо придбати безпосередньо у Промоутера Чемпіонату Громадська Молодіжна організація «Мастер Карт Рейсінг Тім», телефон +380 (67) 509-37-35 Фото Комітету кільцевих гонок FAU

Кольцевые гонки

Официальные

Вітаємо з 80-річчям!Вітаємо з 80-річчям!

Автомобільна Федерація України та Рада ветеранів автомобільного спорту FAU вітає з 80-річчям Майстра спорту СРСР Станіслава Миколайовича Журавльова. За своє довге автоспортивне життя Станіслав Миколайович завоював просто безліч різноманітних нагород. Срібний призер Чемпіонату СРСР з автомногобор’я, чотирьохразовий переможець Спартакіади народів СРСР, одинадцятиразовий Чемпіон УРСР в змаганнях з автомобільного та мотоспорту, п’ятнадцятиразовий призер Чемпіонатів УРСР з автовтомобільного та мотоспорту, багаторазовий Чемпіон та призер Чемпіонатів УРСР з автокросу на легкових автомобілях – і це тільки найвищі титули ювіляра. Автомобільна Федерація України та Рада ветеранів бажають ювіляру міцного здоров’я та довголіття, не втрачати гарного настрою та ентузіазму у будь-яких справах, насолоджуватися щастям та радощами у особистому житті! Автомобільна Федерація України

Інформаційне повідомленняІнформаційне повідомлення

26 червня 2020 року Комісією автомобільного спорту Автомобільної федерації України шляхом опитування, в порядку, встановленому п. 7.5. Положення про КАС FAU в редакції від 15.12.2019 року, прийнято рішення, яке вступило в силу з 29.06.2020 року. За поданням Технічного комітету FAU затверджено «Перелік офіційних осіб, які можуть обслуговувати змагання з автомобільного спорту в якості технічного комісару та/або технічного контролера (друга редакція). За поданням Комітету картингу FAU, погодження Технічного комітету FAU затверджено Ідентифікаційну схему двигуна Vortex Mini Rok, редакція від 26.05.2020 р. Комісія Автомобільного спорту Автомобільної Федерації України

Інформаційне повідомленняІнформаційне повідомлення

1 липня 2020 року Автомобільна федерація України та Товариство Червоного Хреста України уклали Меморандум про співпрацю у сфері безпеки дорожнього руху та автомобільного спорту, реалізації на території України спільних Проектів задля популяризації діяльності організацій, зокрема під час проведення офіційних змагань з автомобільного спорту. Сторони в межах домовленостей зокрема сприяють в розробці на території України спільних Проектів, супроводжують їх реалізацію та проводять моніторинг стану реалізації, використовують найкращий міжнародний досвід для розробки спільних Проектів, а також проводять тренінги та семінари із надання першої допомоги. Як відомо, Міжнародна Автомобільна федерація (FIA) та Міжнародна Федерація Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця (IFRC) розширили багаторічну співпрацю, спрямовану на підвищення глобальної безпеки дорожнього руху. Тепер дві організації переходять до нової фази у співпраці з боротьбою з коронавірусом. Коли проведення змагань з автоспорту у світі буде відновлено, Національні товариства Червоного Хреста та Червоного Півмісяця у співпраці з органами охорони здоров'я та національними автоспортивними федераціями, забезпечуватимуть профілактичну підтримку здоров'я та підвищення обізнаності водіїв та інших учасників змагань про COVID-19. При цьому, програми грантів FIA щодо безпеки дорожнього руху та спортивних змагань й в подальшому зміцнюватимуть співпрацю між національними федераціями-членами FIA та Національними товариствами Червоного Хреста та Червоного Півмісяця, зокрема шляхом розширення заходів для запобігання поширенню COVID-19. Довідка: Автомобільна федерація України (Federation Automobile d`Ukraine - FAU) Автомобільна Федерація України - громадська організація заснована 2 липня 1992 року. Об'єднує громадян, які здійснюють різну діяльність в сфері автомобільного транспорту, спорту та туризму, відстоює їх права та інтереси відповідно до напрямів діяльності FIA. FAU- національна федерація з автомобільного спорту, член FIA, суб'єкт Олімпійського руху України, відповідно до законодавства має виняткове право на організацію і проведення офіційних міжнародних і національних змагань з автомобільного спорту на території України. Основу організаційної структури FAU становлять відокремлені підрозділи, які об'єднують членів FAU за територіальним принципом, а також Автомобільні Клуби - партнери FAU. Товариство Червоного Хреста України Основна мета діяльності Товариства – захист життя людини, попередження та полегшення людських страждань під час збройних конфліктів, стихійного лиха, катастроф та аварій, надання допомоги медичній службі збройних сил і органам охорони здоров’я, сприяння органам державної влади України у їхній діяльності в гуманітарній сфері. Товариство Червоного Хреста України складається з організацій національного (центрального), обласного та місцевого рівнів. Український Червоний Хрест плідно співпрацює з 21 національним товариством зарубіжних країн, з якими укладені угоди про співпрацю, за підтримки міжнародних партнерів щороку виконує понад 20 гуманітарних програм. Особлива увага приділяється співпраці з міжнародними організаціями і фондами (UNDP, UNICEF, UNFPA, ECHO, WEP, GIZ, WHO, UNHER тощо) для підтримки гуманітарних програм Товариства.

FAU вітає з Днем Конституції УкраїниFAU вітає з Днем Конституції України

Любі друзі! Автомобільна Федерація України вітає всіх з Днем Конституції України! Нехай наша країна завжди залишається сильною та незалежною. Нехай поряд з нами живуть вільні та щасливі люди. Нехай будь-які суперечки на нашій території відбуваються лише на спортивних майданчиках. Любіть Україну! Намагайтесь кожен день зробити її краще! Автомобільна Федерація України

Інформаційне повідомленняІнформаційне повідомлення

07 червня 2020 року Комісією автомобільного спорту Автомобільної федерації України шляхом опитування, в порядку, встановленому п. 7.5. Положення про КАС FAU в редакції від 15.12.2019 року, прийнято рішення, яке вступило в силу з 11.06.2020 року. За поданням Комітету кросу FAU затверджено Загальний регламент Чемпіонату України з кросу 2020 р. та оновлений склад Комітету кросу FAU: - Авальяні Юрій - Голова Комітету, відповідальний за підготовку регламентуючих документів, спеціаліст з спортивної техніки; - Шульга Анатолій - заступник Голови комітету, секретар комітету, спеціаліст з безпеки змагань; - Ботук Сергій - спеціаліст з спортивної техніки - дитячі програми; - Вялих Сергій - представник-спортсмен; - Кондратенко Володимир - фахівець з організації змагань; - Крисько Володимир - відповідальний за зв'язки з громадськістю та ЗМІ; - Решетілов Олександр - спеціаліст з спортивної техніки; - Салюк Олександр - фахівець з організації змагань. За поданням Комітету трекових гонок FAU та у зв’язку з смертю голови Комітету Сергія Пелешка затверджено оновлений склад Комітету трекових гонок FAU: - Яроменко Андрій - Голова Комітету; - Пелешок Микола - заступник Голови; - Романов Ігор - секретар Комітету; - Нечаєв Михайло - спеціаліст з організації змагань; - Потапчук Юрій - спеціаліст по спортивній техніці; - Рибак Олег - спеціаліст з безпеки змагань. Відповідно до п. 2.2.1. Положення про КАС FAU до складу КАС FAU введено Яроменко Андрія Анатолійовича, Голову Комітету трекових гонок FAU. За поданням Комітету тайм-аттак FAU затверджено: - Загальний регламент Чемпіонату України з тайм-аттак 2020 року зі змінами; - Загальний регламент національної серії з тайм-аттак «РТР ТАЙМ АТТАК» 2020 року зі змінами. За поданням Комітету з міні-ралі FAU та за погодженням Технічного Комітету FAU затверджено Загальний регламент Чемпіонату України з міні-ралі «Кубок Лиманів» 2020 р. зі змінами. Комісія Автомобільного спорту Автомобільної Федерації України

« в прошлое