СМИ Пилоты Форум
Fédération Automobile de l'Ukraine
RSS

Новости по дисциплинам

«До Риму я їхав по золото»«До Риму я їхав по золото»

До Риму я їхав по золото, - Дмитро Іллюк про перемогу на Всесвітніх автоспортивних іграх FIA-2019 Україна має свого переможця з дрифтингу. Одесит Дмитро Іллюк минулих вихідних виборов перше місце на Всесвітніх автоспортивних іграх FIA-2019 у номінації Drifting Cup. Змагання проходили в Італії. На перегони українець їздив у складі національної збірної і вже з першого дня був впевнений, що виграти має саме він. Про переможну тактику та про розвиток дрифтингу в Україні, Дмитро розповів в інтерв’ю. Збираючись до Італії ти вже налаштовувався на перемогу? - Перемога – то була моя мета. Ми з командою зробили саме те, на що розраховували, адже їхали по чемпіонство. Хоча суперники виявилися сильними. Найважчим був заїзд з фіном у ТОП-8. У фіналі ж змагався з дрифтером з Чехії. Як готували машину? - Мою машину до Всесвітніх автоспортивних ігор готувала команда, якій я повністю довіряю. Три тижні ми працювали виключно над підготовкою автівки. Тож з впевнено можу сказати, що мій автомобіль знаходиться на топовому рівні. Це потужна техніка, яка може витримувати великі навантаження. Як під час проїзду кваліфікації, так і під час фінішу була сильна злива. Наскільки негода заважала? - Дощ навіть допоміг. Ми зняли навантаження з автівки і змогли витиснути з неї все, давши максимальне зчеплення. Також підібрали правильну гуму. Кваліфікацію я їхав на помірному зчепленні, а в день гонки значно додав швидкості. Тож було добре видно, як машина розганялась. Майже всі прискорення після третьої зони я відпрацьовував вже не дроселем, а просто тримав зчеплення. До речі, через дощ навіть смішний момент був. Стюарти заборонили механікам підходити до автівки, бо ж за правилами не можна чіпати машину, якщо вона виїздить із сервіс-парку. Заборона діяла навіть на протирання скла. А злива не припинялася і без протирання - ніяк. Тому ми поїхали до магазину і купили швабру з довгою ручкою, щоб я сам зміг дістатися скла без допомогти своїх механіків. Це, звісно, кумедно, але спрацювало. Упродовж усіх днів Всесвітніх автоспортивних ігор ти не показував знервованості, був цілковито спокійним. Це така тактика? - На перегонах керуюся правилом: сісти за кермо і зробити все чітко. Якщо нервувати, то і їхати сюди не потрібно, адже перегони – це робота, яку ти повинен якісно виконати. Про знервованість чи емоції тут і мови бути не може. Тому я завжди спокійний. Так і сина налаштовую. До речі, упродовж усіх чотирьох днів Всесвітніх автоспортивних ігор FIA поруч з тобою постійно був твій 11-річний син. - Від нього відчуваю найсильнішу підтримку. Він мій головний вболівальник та критик. На гонках аналізував кожний мій проїзд і за потреби вказував на помилки. Попри свій юний вік, син добре розуміється на автоспорті. Вважаєш себе найкращим дрифтером країни, тим паче тепер після перемоги на такому міжнародному рівні? - Так, гордо можу сказати, що в українському дрифтингу я один із найсильніших. Але хочу відзначити спортсменів, результатами яких захоплююся. Це Олександр Косогов, Олександр Грінчук, Олексій Головня. Вони б могли скласти достойну конкуренцію багатьом дрифтерам, які були в Римі. Щоб порадив дрифтерам, які тільки розпочинають? - Насамперед, потрібно думати, аналізувати та вчити історію автоспорту своєї країни. І сподіваюсь, що моя перемога допоможе в розвитку професійного автоспорту в державі, і я готовий максимально цьому сприяти. Пригадую свій шлях. Розпочинав 2002 року і тоді спілкувався з легендами автоспорту Сергієм Коробєйніковим та Віктором Московських, вони передавали мені свої знання. Ці спортсмени представляли країну на всесвітньому рівні та ставили рекорди, які десятками років ніхто не міг побити. Та водночас вони не гребували розповідати все, що знали початківцям. Також допомагали Ігор Сторчак та Сергій Фаюк. Що плануєш далі? - В січні я збираюся на перегони в Ізраїль, також у задумах два виїзди з командою у Грецію. Декілька фото з Всесвітніх Ігор FIA-2019 можна знайти в галереї.

Международные гонки

Українець став переможцем на Всесвітніх автоспортивних іграх FIA-2019Українець став переможцем на Всесвітніх автоспортивних іграх FIA-2019

Український спортсмен Дмитро Іллюк виборов золото на перших Всесвітніх автоспортивних іграх, що упродовж кількох днів проходили в Римі. Українець переміг у дисципліні Drifting Cup. На Всесвітні автоспортивні ігри одесит Дмитро Іллюк їздив у складі національної збірної. Із шести дисциплін, представлених у перегонах, українці брали участь у двох – змагалися у Drifting Cup та у Karting Slalom Cup. Загалом Всесвітні ігри зібрали 49 країн-учасниць. У Karting Slalom Cup українським спортсменам вдалося потрапити до кращих 16-ти та до фінішу дійти вони не змогли. Натомість Дмитро Іллюк став кращим дрифтером Всесвітніх автоспортивних ігор FIA-2019. Змагався він на авто Nissan 200 SX. - Я мав одне бажання – перемогти. І зробив саме те, на що розраховував. Для мене були важливі дві речі: передусім, я дуже хотів всім показати, що наша країна може бути першою. По-друге, це була можливість донести до людей інформацію про те, що дрифт посідає в автоспорті вагоме місце, - каже Дмитро Іллюк. Суперниками Дмитра на змагальній трасі було понад сильних 20 гонщиків з різних країн. Більшість заїздів пройшли під зливою. Та попри спритність конкурентів і негоду, українець вийшов спершу у ТОП 16 кращих, а згодом – до фіналу. - Дощ навіть допоміг. Ми зняли навантаження з автівки. І змогли витиснути з неї все, давши максимальне зчеплення. До всього, я вмію їздити по слизькому покриттю, володію контраварійною підготовкою. І це також допомагало, - ділиться враженнями Дмитро Іллюк. На фініші за першість українець боровся із дрифтером з Чехії. З першого разу переможця не визначили, тож судді призначили перезаїзд. У підсумку першість дісталася українцю. Перемога Дмитра Іллюка дозволила національній збірній посісти на Всесвітніх автоспортивних іграх FIA-2019 третє місце. Цю сходинку ми розділили із Голандією та Японією Для довідки: Дмитро Іллюк – Чемпіон України з дрифтингу, багаторазовий переможць міжнародних та національних змагань з дрифтингу. Декілька фото з Всесвітніх Ігор FIA-2019 можна знайти в галереї.

Международные гонки

Eurolamp WRT: бронзовий присмак ВируEurolamp WRT: бронзовий присмак Виру

30-31 серпня в містечку Виру пройшов спільний етап чемпіонатів Латвії та Естонії з ралі. На старт Lõuna-Eesti Ralli вийшли 74 екіпажи з 11 країн світу. В якості діючих чемпіонів прибув в південну частину Естонії екіпаж Валерія Горбаня і Сергія Ларенса. Перший день перегонів не приніс очікуваного результату українсько-естонському екіпажу. Проблеми, які виникли на нічній спецділянці, відкинули дует далеко за межі першої десятки абсолютного заліку, а боротьбу за лідерство повели естонець Георг Гросс і норвезький юніор Олівер Сольберг. Вісім спецділянок другого дня давали шанс на прорив догори турнірної таблиці для представників Eurolamp World Rally Team. Фінальний день Lõuna-Eesti Ralli пройшов для Валерія Горбаня і Сергія Ларенса в боротьбі за позиції. Досить швидко вдалося вийти на четверту позицію в абсолютному заліку, але до самого фінішу зломити опір Егона Каура не вдалося. Перемогу в двох заліках оформив екіпаж Георга Гросса. Це дозволило екіпажу вийти на друге місце в двох чемпіонатах - Естонії та Латвії. Другий екіпаж з представниками України не зміг фінішувати в гонці. Спільний дебют Дениса Лохмана та Івана Мішина був перерваний за дві спецділянки до фінішу через проблеми в паливній системі. Чемпіонат Латвії з ралі завершив боротьбу саме в Виру. За підсумками сезону екіпаж Eurolamp World Rally Team завоював бронзові нагороди. Фінальні баталії за чемпіонську корону естонської першості пройдуть в жовтні на острові Сааремаа. Прес-реліз та фото Eurolamp World Rally Team

Международные гонки

Eurolamp WRT: борьба на два фронтаEurolamp WRT: борьба на два фронта

Самая яркая и значимая гонка прибалтийского региона прошла вблизи Тарту и Отепя, что в Эстонии. Сто экипажей стартовали в гонке, из них восемь - на технике WRC. Экипаж Eurolamp World Rally Team на Rally Estonia 2019 был заявлен в два зачёта: латвийский и эстонский. Латвийский этап, который проходил в первый день гонки, имел меньшую соревновательную дистанцию, чем эстонский, и проходил в один день. С самого старта соперники не дали расслабиться украинско-эстонскому экипажу, а ориентиром и лидером зачета с первого спецучастка стал экипаж Оливера Сольберга. Борьбы за победу в зачёте не получилось и экипаж Валерия Горбаня и Сергея Ларенса уже к середине дистанции вышел на второе место и сохранил его до самого финиша. Призовую тройку замкнул экипаж Николая Грязина. Шесть спецучастков второго дня гонки проходили уже исключительно в зачёте эстонского чемпионата. Экипажи заводских команд шли в своей отдельной лиге, так что борьба в топ-5 шла отдельно от остальных. После субботы Валерий Горбань начинал день на одиннадцатой позиции. Плотная борьба за каждую секунду шла на каждом спецучастке, и это давало шанс экипажу попасть в первую десятку абсолютного зачёта. На четвертом спецучастке дня борьба за позиции стала острее и экипажу Eurolamp World Rally Team пришлось и атаковать, и обороняться одновременно. Под конец дня экипаж Валерия Горбаня выходит на десятую позицию в гонке и держит на безопасном расстоянии потенциального соперника в эстонском первенстве – Николая Грязина. До самого финиша Rally Estonia 2019 позиции экипажей не изменились, Валерий Горбань и Сергей Ларенс сохранили десятое место в гонке. Пять первых мест абсолютного зачёта – за экипажами заводских команд Toyota, Hyundai и Citroen. Эстонский и латвийский чемпионаты подходят к своей финальной точке. Следующий этап пройдет в конце августа на юге Эстонии. Пресс-релиз Eurolamp World Rally Team

Международные гонки

Вітаємо з перемогою!Вітаємо з перемогою!

Автомобільна Федерація України вітає Олександра Партишева з перемогою на другому етапі Трофею Академії CIK FIA. Другий з трьох етапів цьогорічного сезону з 14 по 16 червня приймала в себе картингова траса біля італійського міста Сарно, де зібралися 48 учасників з 44 країн світу. Всі спортсмени змагалися на однакових картингових болідах Exprit з двигунами Vortex. Офіційні тренування та кваліфікації Олександр Партишев завершив на третій позиції, що давало змогу стартувати у головному заїзді з другої лінії. Під час усіх 17 кіл перегонів українець змагався за призові місця в групі лідерів, та серед 34 учасників фіналу другим перетнув фінішну стрічку, на 5,8 секунди поступившись Роберту де Хаану. Але після дискваліфікації голандця за заборонений сервіс до старту Олександр Партишев піднявся на вищу сходинку подіуму змагань. Автомобільна Федерація України бажає Олександру не здаватися у своїх виступах та отримувати лише головні призові кубки у будь-яких перегонах навіть самого вищого рівня! Декілька фотографій переможця можна знайти в нашій галереї, а також побачити вшанування українця на подіумі другого етапу Трофею Академії CIK FIA.

Международные гонки

Eurolamp World Rally Team: уверенное сереброEurolamp World Rally Team: уверенное серебро

14-15 июня в городке Раквере состоялся третий этап чемпионата Эстонии по ралли. На старт Grossi Toidukaubad Viru Ralli вышли 66 экипажей. В качестве действующих чемпионов и единственным представителем Украины прибыл на север Эстонии экипаж Валерия Горбаня и Сергея Ларенса. Еще до старта было известно, кто будет сражаться за победу с представителями Eurolamp WRT. Эстонец Георг Гросс имеет в своем распоряжении новейшую спецификацию Ford Fiesta WRC, а также отменно знает каждый уголок трассы, которую отчасти и проектировал. Именно эти два экипажа и задали тон в гонке с первого спецучастка. По итогам первого дня гонки экипаж Eurolamp WRT удерживал вторую строчку абсолютного зачёта. В субботу семь спецучастков из десяти должны были решить вопрос победителя и призеров этапа. Заключительный день Viru Ralli, к сожалению, не порадовал борьбой за победу и прошел для экипажа Валерия Горбаня и Сергея Ларенса стабильно и без существенных потрясений. Три заключительных спецучастка гонки прошли без происшествий и каких-либо изменений в группе лидеров. Финишный спецучасток лучше всех дался Валерию Горбаню и Сергею Ларенсу, а по итогам гонки экипаж завоевал серебряные награды. Победу оформил уже в пятый раз экипаж Георга Гросса. Бронзу Viru Ralli удалось удержать эстонцу Раулю Йетсу. Следующий этап пройдет в середине июля - вблизи Отепя и Тарту состоится культовое для балтийского региона Rally Estonia. Пресc-релиз Eurolamp World Rally Team

Международные гонки

Eurolamp WRT: прохладная ЛиепаяEurolamp WRT: прохладная Лиепая

Третий и четвертый этапы Чемпионата Латвии по ралли проходили в регионе Курземе в рамках этапа Чемпионата Европы по ралли – Rally Liepaja 2019. Каждый день европейской гонки был для латвийского чемпионата отдельным этапом. Экипажам за один уик-энд предоставлялась возможность набрать в два раза больше зачетных баллов. После неудачного предыдущего этапа экипаж Eurolamp WRT настроен был взять как можно больше зачетных баллов на каждом из этапов. Третий этап стартовал в субботу в окрестностях городка Талси, и именно он показал предварительный расклад сил в чемпионате. В борьбу за победу на этапе экипажу Валерия Горбаня и Сергея Ларенса вмешаться не удалось, но отыгранная одна позиция по ходу дня принесла важные очки за пятое место в зачете латвийского чемпионата. Победу на этапе одержал экипаж Георга Гросса. Четвертый этап латвийского первенства переместил участников ближе к балтийскому побережью и добавил больше прохлады и осадков в виде дождя. Со старта экипаж Eurolamp WRT закрепился на третьем месте в зачете, но в дальнейшем соперники отодвинули украинско-эстонский экипаж на четвертую строчку. До конца гонки позиция была сохранена, а все атаки литовца Вайдотаса Жали были успешно отбиты. Уверенную победу на четвертом этапе оформил Оливер Сольберг. Юный представитель звездной фамилии еще более укрепил лидерство в Чемпионате Латвии по ралли. После насыщенных выходных латвийское первенство берет паузу до середины июля, но борьба экипажа Eurolamp WRT продолжится уже в Чемпионате Эстонии по ралли, который пройдет в Раквере в середине июня. Пресc-релиз Eurolamp WRT

Международные гонки

Eurolamp WRT: два в одномEurolamp WRT: два в одном

Уже на этой неделе Eurolamp WRT выйдет на старт Rally Liepaja. Латвийская гонка пройдёт в статусе этапа Чемпионата Европы по ралли, но каждый день европейского этапа, в свою очередь, будет иметь статус отдельного этапа Чемпионата Латвии – после долгого перерыва, который длился более двух месяцев, латвийский чемпионат входит в активную фазу. Экипаж Валерия Горбаня и Сергея Ларенса выйдет на старт этапа в качестве действующих абсолютных чемпионов Латвии. Претендентов на высшие награды более чем достаточно. Юный Оливер Сольберг, лидирующий в первенстве, наверняка приложит максимум усилий, чтобы выиграть третий подряд этап LRC. Достаточно неожиданно было увидеть в списке стартующих трехкратного чемпиона Эстонии по ралли – Георга Гросса, который является очень сильным соперником. Вполне могут преподнести сюрпризы в гонке экипажи Лукаша Хабая и Мартиньша Сеcкса. Третий этап латвийского первенства стартует в субботу, 25 мая, а в воскресенье, 26 мая гонка продолжится уже в статусе четвертого этапа Чемпионата Латвии. Общая дистанция двух этапов составит 871 километр, всего 206 из которых будут соревновательными. Пресс-релиз Eurolamp WRT

Международные гонки

Зустріч з легендоюЗустріч з легендою

Навіть пілоти F1 ніколи не забувають про «alma mater» кільцевого автоспорту - картингові змагання. Саме картинг є тим, з чого все починається в більшості шосейно-кільцевих дисциплін автомобільних перегонів. Переважна більшість пілотів F1 починали свою гоночну кар'єру з картингу і продовжують захоплюватись ним на протязі всього життя. Віддають йому шану, будуючи картодроми, відкриваючи гоночні школи, створюючи картингові команди тощо. Вони також є частими почесними гостями різноманітних змагань, навіть інколи і в якості пілотів. На міжнародні змагання ІІ-го етапу World Master Series, що відбулися на італійській трасі в Лонато, завітав сам Фернандо Алонсо. Там він зустрічався з пілотами різних команд, однією з яких була Gamoto Kart, учасником якої є український пілот Олександр Бондарев. Талановитий 9-ти річний українець добре розбирається в історії як самої Formula 1, так і її пілотів. Звичайно, зустрітися з одним зі своїх кумирів стало для Олександра приємною несподіванкою. Ось що каже про зустріч сам Олександр: «Я давно мріяв познайомитись з Фернандо Алонсо і навіть хотів попросити у нього автограф. Але, коли ми з хлопцями з команди під час обіду просто у кафе побачили його, у мене просто відняло мову. Фернандо запитав, як у нас йдуть перегони і побажав нам обов’язково стати пілотами F1. Я щось казав йому іспанською, але про автограф навіть забув. У нас в команді, крім мене, два італійці та один хлопець з Тайланду, вони спілкувались англійською. Всі ми були вражені щирістю Фернандо та не могли повірити, що ми дійсно спілкуємось з легендарним гонщиком.» Успішно провівши декілька національних Чемпіонатів, Олександр вже другий рік поспіль показує надзвичайні для свого віку результати на світовій картинговий арені. Тут він часто зустрічається з синами видатних гонщиків F1 не тільки в паддоку, чи на трибунах, а й на самій трасі, оскільки вони також виступають на змаганнях в якості пілотів. Джуліано Алезі, Себаст'ян Монтойя, Лука Бадоер, Енцо Труллі та Оскар Вюрц - ось частковий перелік пілотів, відомість прізвищ яких виходить далеко за рамки автоспорту, і які зараз є пілотами картингу. Картинг - надзвичайна школа життя і фундаментальна основа для розвитку автоспорту! Фото: Fernando Alonso Oficial, Oleksandr Bondarev, Gamoto Kart

Международные гонки

Eurolamp WRT: зимнее приключениеEurolamp WRT: зимнее приключение

Команда Eurolamp World Rally Team приняла участие во втором этапе чемпионатов Латвии и Эстонии по ралли – Rally Sarma. В 44 раз гонка собрала на старте 71 экипаж. Еще до старта гонки украинско-эстонский дуэт считался одним из фаворитов гонки. Зелено-красный Mini JCW WRC после финиша первого спецучастка находился на второй строчке генеральной классификации. Остановил борьбу за секунды вылет с трассы. Пятнадцатиминутная потеря времени откинула экипаж далеко за пределы первой десятки абсолютного зачета. «Мы засели в сугроб как раз перед финишным поворотом, там не было зрителей и мы откапывались очень долго. Пришлось поддомкрачивать машину, искать бревна, подкладывать их и конечно, шансов на победу уже не было. Дальше ехали уже в свое удовольствие» - резюмировал после финиша Валерий Горбань. В середине дистанции экипаж отметился победой на спецучастке. Это стало маленьким утешением для действующих чемпионов Латвии и Эстонии. Эстонский и Латвийский чемпионаты берут передышку до мая. Именно тогда их пути разойдутся. Нарушит «раллийную тишину» гонка в окрестностях Таллинна. Пресс-релиз и фото Eurolamp WRT.

Международные гонки

Официальные

Пішов з життя Олександр Антонович БережнийПішов з життя Олександр Антонович Бережний

Сьогодні на 72-му році після важкої хвороби пішов з життя щирий ентузіаст автомобільного спорту Олександр Антонович Бережний. Більшу частину життя мотоспорт, а згодом і автоспорт залишались великою любов’ю в серці Олександра Антоновича. Херсонець стартував у багатьох дисциплінах моторних перегонів, неодноразово випереджаючи своїх суперників на фінішах. Але все ж сучасна автоспільнота знає його як одного із «засновників» та організаторів славетного ралі «Чумацький шлях», яке неодмінно входило до всіх новітніх Чемпіонатів України з ралі та для багатьох вболівальників і спортсменів стало одним із головних символів національного автоспорту. Також в активі херсонця ще безліч різноманітних змагань, в яких він приймав участь як організатор або офіційна особа. В останні роки Олександр Антонович займав посаду керівника відокремленого підрозділу Автомобільної Федерації України в Херсонській області. Шляхетна людина, добрий друг, люблячий чоловік, батько, дідусь – таким його запам’ятали рідні та друзі. Автомобільна Федерація України висловлює свої найглибші співчуття рідним та близьким Олександра Антоновича.

Інформаційне повідомленняІнформаційне повідомлення

13 травня 2020 року Комісією автомобільного спорту Автомобільної федерації України шляхом опитування, в порядку, встановленому п. 7.5. Положення про КАС FAU в редакції від 15.12.2019 року, прийнято рішення, яке вступило в силу з 16.05.2020 року. За поданням Комітету кросу FAU затверджено Технічні вимоги до автомобілів Чемпіонату України з кросу 2020 р. Питання щодо затвердження Загального Регламенту Чемпіонату України з кросу 2020 року буде розглянуто після доопрацювання проекту з врахуванням зауважень членів КАС FAU. Комісія Автомобільного спорту Автомобільної Федерації України

Створимо сучасний цифровий автоспорт в Україні разомСтворимо сучасний цифровий автоспорт в Україні разом

Світовий автоспорт переживає не найкращі часи – через стрімке поширення пандемії COVID-19 переносяться та відміняються міжнародні змагання, скасовуються цілі національні чемпіонати. Саме в цей момент найбільш широке поширення отримав цифровий автоспорт. На віртуальні перегони звернули увагу топ-пілоти, чемпіони світу, всесвітньо відомі автомобільні виробники і їх спортивні підрозділи, спортсмени-аматори всього світу. Це відмінна можливість не тільки вперше долучитись до автоспорту, але і можливість залишатися у формі, вивчати траси, звикати до поведінки автомобіля у різних погодних умовах, працювати з налаштуваннями шасі і вдосконалювати взаємодію пілота і гоночного інженера. Але в першу чергу це боротьба, якої так не вистачає і пілотам, і вболівальникам, що залишаються в умовах ізоляції під час карантину. За перипетіями на віртуальних трасах спостерігають мільйони уболівальників. І багато хто з глядачів тепер може і сам вийти на старт віртуальної гонки і змагатися пліч-о-пліч з пілотами світового масштабу. У багатьох країнах Автомобільні федерації – члени FIA вже визнали віртуальні перегони офіційної дисципліною автоспорту. Автомобільна федерація України також зробила крок назустріч цифровому автоспорту - у FAU сформовано Комісію FAU з цифрового автоспорту (КЦА ФАУ), метою якої є: - забезпечення статутної діяльності FAU в сфері цифрового автоспорту; - сприяння всебічному розвитку діяльності у сфері цифрового автоспорту; - залучення фізичних осіб до цифрового автоспорту, сприяння реалізації прав членів Федерації та всіх заінтересованих осіб на зайняття цифровим автоспортом, в тому числі на професійних засадах, забезпечення їх участі в офіційних міжнародних спортивних змаганнях; - сприяння підготовці спортсменів національних збірних команд та участь у розвитку і пропаганді цифрового автоспорту; - сприяння розвитку міжнародного співробітництва, вивчення та запровадження в Україні іноземного та міжнародного досвіду у сфері цифрового автоспорту; - формування календарного плану заходів (в тому числі змагань) з цифрового автоспорту; - гармонізації регламентуючих документів FAU щодо цифрового автоспорту з відповідними вимогами FIA, FAU та чинним в законодавством України; - забезпечення методологічної єдності правил проведення змагань у всіх дисциплінах цифрового автоспорту. Вже невдовзі FAU та КЦА FAU планують проведення перших віртуальних автоспортивних змагань. Подробиці будуть опубліковані на сайті Автомобільної Федерації України. Запрошуємо всіх бажаючих членів FAU долучитись до створення в Україні сучасного цифрового автоспорту. Комісія FAU з цифрового автоспорту

Інформаційне повідомлення про рішення Президії FAUІнформаційне повідомлення про рішення Президії FAU

4 травня 2020 року Президія Автомобільної федерації України шляхом опитування, в порядку, встановленому п. 4.2.15. Статуту FAU, прийняла рішення, які вступили в силу з 07.05.2020 року. На підставі п. 4.13. Статуту FAU, з врахуванням пропозиції Першого віце-президента FAU Олександра Фельдмана та зацікавлених членів FAU Президія FAU затвердила Положення про Комісію Автомобільної федерації України з цифрового автоспорту (КЦА FAU) та склад Комісії. Голові КЦА FAU Ірині Кравець та в.о. виконавчого директора FAU Миколі Шредеру доручено забезпечити розробку та затвердження плану робіт КЦА FAU у порядку, встановленому затвердженим Положенням. Президія Автомобільної Федерації України

FAU вітає з Днем ПеремогиFAU вітає з Днем Перемоги

Автомобільна Федерація України вітає всіх українців та гостей нашої країни з Днем Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. Також вітаємо з Днем пам'яті жертв Другої світової війни та примирення між країнами-учасниками Другої світової війни. 75 років назад в Європі завершилася найстрашніша в історії людства війна. Війна, викликана егоїстичними бажаннями правителів, яка принесла нескінчені біль та страждання сотням мільйонів людей по всьому світу. Велика радість від перемоги стала втіхою для багатьох народів, а пов’язане з цим почесне свято на початку травня є одним з найважливіших та пам’ятних днів для цілих поколінь людства. В цей день особливу подяку висловлюємо всім Ветеранам Другої світової війни. Саме ваші мужні поступки, та ваші об’єднані зусилля у боротьбі з ворогом принесли мир та спокій Україні на довгі часи. Бажаємо вам міцного здоров’я та ще довгих і щасливих років життя! На жаль і нам дуже шкода, що пам’ять про цю Війну не змогла зупинити новий конфлікт, який зараз відбувається на Сході нашої держави. І мужні українці знов вимушені захищати мирне життя від несподіваного ворога. Автомобільна Федерація України

« в прошлое