СМИ Пилоты Форум
Fédération Automobile de l'Ukraine
RSS

Новости по дисциплинам

«До Риму я їхав по золото»«До Риму я їхав по золото»

До Риму я їхав по золото, - Дмитро Іллюк про перемогу на Всесвітніх автоспортивних іграх FIA-2019 Україна має свого переможця з дрифтингу. Одесит Дмитро Іллюк минулих вихідних виборов перше місце на Всесвітніх автоспортивних іграх FIA-2019 у номінації Drifting Cup. Змагання проходили в Італії. На перегони українець їздив у складі національної збірної і вже з першого дня був впевнений, що виграти має саме він. Про переможну тактику та про розвиток дрифтингу в Україні, Дмитро розповів в інтерв’ю. Збираючись до Італії ти вже налаштовувався на перемогу? - Перемога – то була моя мета. Ми з командою зробили саме те, на що розраховували, адже їхали по чемпіонство. Хоча суперники виявилися сильними. Найважчим був заїзд з фіном у ТОП-8. У фіналі ж змагався з дрифтером з Чехії. Як готували машину? - Мою машину до Всесвітніх автоспортивних ігор готувала команда, якій я повністю довіряю. Три тижні ми працювали виключно над підготовкою автівки. Тож з впевнено можу сказати, що мій автомобіль знаходиться на топовому рівні. Це потужна техніка, яка може витримувати великі навантаження. Як під час проїзду кваліфікації, так і під час фінішу була сильна злива. Наскільки негода заважала? - Дощ навіть допоміг. Ми зняли навантаження з автівки і змогли витиснути з неї все, давши максимальне зчеплення. Також підібрали правильну гуму. Кваліфікацію я їхав на помірному зчепленні, а в день гонки значно додав швидкості. Тож було добре видно, як машина розганялась. Майже всі прискорення після третьої зони я відпрацьовував вже не дроселем, а просто тримав зчеплення. До речі, через дощ навіть смішний момент був. Стюарти заборонили механікам підходити до автівки, бо ж за правилами не можна чіпати машину, якщо вона виїздить із сервіс-парку. Заборона діяла навіть на протирання скла. А злива не припинялася і без протирання - ніяк. Тому ми поїхали до магазину і купили швабру з довгою ручкою, щоб я сам зміг дістатися скла без допомогти своїх механіків. Це, звісно, кумедно, але спрацювало. Упродовж усіх днів Всесвітніх автоспортивних ігор ти не показував знервованості, був цілковито спокійним. Це така тактика? - На перегонах керуюся правилом: сісти за кермо і зробити все чітко. Якщо нервувати, то і їхати сюди не потрібно, адже перегони – це робота, яку ти повинен якісно виконати. Про знервованість чи емоції тут і мови бути не може. Тому я завжди спокійний. Так і сина налаштовую. До речі, упродовж усіх чотирьох днів Всесвітніх автоспортивних ігор FIA поруч з тобою постійно був твій 11-річний син. - Від нього відчуваю найсильнішу підтримку. Він мій головний вболівальник та критик. На гонках аналізував кожний мій проїзд і за потреби вказував на помилки. Попри свій юний вік, син добре розуміється на автоспорті. Вважаєш себе найкращим дрифтером країни, тим паче тепер після перемоги на такому міжнародному рівні? - Так, гордо можу сказати, що в українському дрифтингу я один із найсильніших. Але хочу відзначити спортсменів, результатами яких захоплююся. Це Олександр Косогов, Олександр Грінчук, Олексій Головня. Вони б могли скласти достойну конкуренцію багатьом дрифтерам, які були в Римі. Щоб порадив дрифтерам, які тільки розпочинають? - Насамперед, потрібно думати, аналізувати та вчити історію автоспорту своєї країни. І сподіваюсь, що моя перемога допоможе в розвитку професійного автоспорту в державі, і я готовий максимально цьому сприяти. Пригадую свій шлях. Розпочинав 2002 року і тоді спілкувався з легендами автоспорту Сергієм Коробєйніковим та Віктором Московських, вони передавали мені свої знання. Ці спортсмени представляли країну на всесвітньому рівні та ставили рекорди, які десятками років ніхто не міг побити. Та водночас вони не гребували розповідати все, що знали початківцям. Також допомагали Ігор Сторчак та Сергій Фаюк. Що плануєш далі? - В січні я збираюся на перегони в Ізраїль, також у задумах два виїзди з командою у Грецію. Декілька фото з Всесвітніх Ігор FIA-2019 можна знайти в галереї.

Международные гонки

Українець став переможцем на Всесвітніх автоспортивних іграх FIA-2019Українець став переможцем на Всесвітніх автоспортивних іграх FIA-2019

Український спортсмен Дмитро Іллюк виборов золото на перших Всесвітніх автоспортивних іграх, що упродовж кількох днів проходили в Римі. Українець переміг у дисципліні Drifting Cup. На Всесвітні автоспортивні ігри одесит Дмитро Іллюк їздив у складі національної збірної. Із шести дисциплін, представлених у перегонах, українці брали участь у двох – змагалися у Drifting Cup та у Karting Slalom Cup. Загалом Всесвітні ігри зібрали 49 країн-учасниць. У Karting Slalom Cup українським спортсменам вдалося потрапити до кращих 16-ти та до фінішу дійти вони не змогли. Натомість Дмитро Іллюк став кращим дрифтером Всесвітніх автоспортивних ігор FIA-2019. Змагався він на авто Nissan 200 SX. - Я мав одне бажання – перемогти. І зробив саме те, на що розраховував. Для мене були важливі дві речі: передусім, я дуже хотів всім показати, що наша країна може бути першою. По-друге, це була можливість донести до людей інформацію про те, що дрифт посідає в автоспорті вагоме місце, - каже Дмитро Іллюк. Суперниками Дмитра на змагальній трасі було понад сильних 20 гонщиків з різних країн. Більшість заїздів пройшли під зливою. Та попри спритність конкурентів і негоду, українець вийшов спершу у ТОП 16 кращих, а згодом – до фіналу. - Дощ навіть допоміг. Ми зняли навантаження з автівки. І змогли витиснути з неї все, давши максимальне зчеплення. До всього, я вмію їздити по слизькому покриттю, володію контраварійною підготовкою. І це також допомагало, - ділиться враженнями Дмитро Іллюк. На фініші за першість українець боровся із дрифтером з Чехії. З першого разу переможця не визначили, тож судді призначили перезаїзд. У підсумку першість дісталася українцю. Перемога Дмитра Іллюка дозволила національній збірній посісти на Всесвітніх автоспортивних іграх FIA-2019 третє місце. Цю сходинку ми розділили із Голандією та Японією Для довідки: Дмитро Іллюк – Чемпіон України з дрифтингу, багаторазовий переможць міжнародних та національних змагань з дрифтингу. Декілька фото з Всесвітніх Ігор FIA-2019 можна знайти в галереї.

Международные гонки

Eurolamp WRT: бронзовий присмак ВируEurolamp WRT: бронзовий присмак Виру

30-31 серпня в містечку Виру пройшов спільний етап чемпіонатів Латвії та Естонії з ралі. На старт Lõuna-Eesti Ralli вийшли 74 екіпажи з 11 країн світу. В якості діючих чемпіонів прибув в південну частину Естонії екіпаж Валерія Горбаня і Сергія Ларенса. Перший день перегонів не приніс очікуваного результату українсько-естонському екіпажу. Проблеми, які виникли на нічній спецділянці, відкинули дует далеко за межі першої десятки абсолютного заліку, а боротьбу за лідерство повели естонець Георг Гросс і норвезький юніор Олівер Сольберг. Вісім спецділянок другого дня давали шанс на прорив догори турнірної таблиці для представників Eurolamp World Rally Team. Фінальний день Lõuna-Eesti Ralli пройшов для Валерія Горбаня і Сергія Ларенса в боротьбі за позиції. Досить швидко вдалося вийти на четверту позицію в абсолютному заліку, але до самого фінішу зломити опір Егона Каура не вдалося. Перемогу в двох заліках оформив екіпаж Георга Гросса. Це дозволило екіпажу вийти на друге місце в двох чемпіонатах - Естонії та Латвії. Другий екіпаж з представниками України не зміг фінішувати в гонці. Спільний дебют Дениса Лохмана та Івана Мішина був перерваний за дві спецділянки до фінішу через проблеми в паливній системі. Чемпіонат Латвії з ралі завершив боротьбу саме в Виру. За підсумками сезону екіпаж Eurolamp World Rally Team завоював бронзові нагороди. Фінальні баталії за чемпіонську корону естонської першості пройдуть в жовтні на острові Сааремаа. Прес-реліз та фото Eurolamp World Rally Team

Международные гонки

Eurolamp WRT: борьба на два фронтаEurolamp WRT: борьба на два фронта

Самая яркая и значимая гонка прибалтийского региона прошла вблизи Тарту и Отепя, что в Эстонии. Сто экипажей стартовали в гонке, из них восемь - на технике WRC. Экипаж Eurolamp World Rally Team на Rally Estonia 2019 был заявлен в два зачёта: латвийский и эстонский. Латвийский этап, который проходил в первый день гонки, имел меньшую соревновательную дистанцию, чем эстонский, и проходил в один день. С самого старта соперники не дали расслабиться украинско-эстонскому экипажу, а ориентиром и лидером зачета с первого спецучастка стал экипаж Оливера Сольберга. Борьбы за победу в зачёте не получилось и экипаж Валерия Горбаня и Сергея Ларенса уже к середине дистанции вышел на второе место и сохранил его до самого финиша. Призовую тройку замкнул экипаж Николая Грязина. Шесть спецучастков второго дня гонки проходили уже исключительно в зачёте эстонского чемпионата. Экипажи заводских команд шли в своей отдельной лиге, так что борьба в топ-5 шла отдельно от остальных. После субботы Валерий Горбань начинал день на одиннадцатой позиции. Плотная борьба за каждую секунду шла на каждом спецучастке, и это давало шанс экипажу попасть в первую десятку абсолютного зачёта. На четвертом спецучастке дня борьба за позиции стала острее и экипажу Eurolamp World Rally Team пришлось и атаковать, и обороняться одновременно. Под конец дня экипаж Валерия Горбаня выходит на десятую позицию в гонке и держит на безопасном расстоянии потенциального соперника в эстонском первенстве – Николая Грязина. До самого финиша Rally Estonia 2019 позиции экипажей не изменились, Валерий Горбань и Сергей Ларенс сохранили десятое место в гонке. Пять первых мест абсолютного зачёта – за экипажами заводских команд Toyota, Hyundai и Citroen. Эстонский и латвийский чемпионаты подходят к своей финальной точке. Следующий этап пройдет в конце августа на юге Эстонии. Пресс-релиз Eurolamp World Rally Team

Международные гонки

Вітаємо з перемогою!Вітаємо з перемогою!

Автомобільна Федерація України вітає Олександра Партишева з перемогою на другому етапі Трофею Академії CIK FIA. Другий з трьох етапів цьогорічного сезону з 14 по 16 червня приймала в себе картингова траса біля італійського міста Сарно, де зібралися 48 учасників з 44 країн світу. Всі спортсмени змагалися на однакових картингових болідах Exprit з двигунами Vortex. Офіційні тренування та кваліфікації Олександр Партишев завершив на третій позиції, що давало змогу стартувати у головному заїзді з другої лінії. Під час усіх 17 кіл перегонів українець змагався за призові місця в групі лідерів, та серед 34 учасників фіналу другим перетнув фінішну стрічку, на 5,8 секунди поступившись Роберту де Хаану. Але після дискваліфікації голандця за заборонений сервіс до старту Олександр Партишев піднявся на вищу сходинку подіуму змагань. Автомобільна Федерація України бажає Олександру не здаватися у своїх виступах та отримувати лише головні призові кубки у будь-яких перегонах навіть самого вищого рівня! Декілька фотографій переможця можна знайти в нашій галереї, а також побачити вшанування українця на подіумі другого етапу Трофею Академії CIK FIA.

Международные гонки

Eurolamp World Rally Team: уверенное сереброEurolamp World Rally Team: уверенное серебро

14-15 июня в городке Раквере состоялся третий этап чемпионата Эстонии по ралли. На старт Grossi Toidukaubad Viru Ralli вышли 66 экипажей. В качестве действующих чемпионов и единственным представителем Украины прибыл на север Эстонии экипаж Валерия Горбаня и Сергея Ларенса. Еще до старта было известно, кто будет сражаться за победу с представителями Eurolamp WRT. Эстонец Георг Гросс имеет в своем распоряжении новейшую спецификацию Ford Fiesta WRC, а также отменно знает каждый уголок трассы, которую отчасти и проектировал. Именно эти два экипажа и задали тон в гонке с первого спецучастка. По итогам первого дня гонки экипаж Eurolamp WRT удерживал вторую строчку абсолютного зачёта. В субботу семь спецучастков из десяти должны были решить вопрос победителя и призеров этапа. Заключительный день Viru Ralli, к сожалению, не порадовал борьбой за победу и прошел для экипажа Валерия Горбаня и Сергея Ларенса стабильно и без существенных потрясений. Три заключительных спецучастка гонки прошли без происшествий и каких-либо изменений в группе лидеров. Финишный спецучасток лучше всех дался Валерию Горбаню и Сергею Ларенсу, а по итогам гонки экипаж завоевал серебряные награды. Победу оформил уже в пятый раз экипаж Георга Гросса. Бронзу Viru Ralli удалось удержать эстонцу Раулю Йетсу. Следующий этап пройдет в середине июля - вблизи Отепя и Тарту состоится культовое для балтийского региона Rally Estonia. Пресc-релиз Eurolamp World Rally Team

Международные гонки

Eurolamp WRT: прохладная ЛиепаяEurolamp WRT: прохладная Лиепая

Третий и четвертый этапы Чемпионата Латвии по ралли проходили в регионе Курземе в рамках этапа Чемпионата Европы по ралли – Rally Liepaja 2019. Каждый день европейской гонки был для латвийского чемпионата отдельным этапом. Экипажам за один уик-энд предоставлялась возможность набрать в два раза больше зачетных баллов. После неудачного предыдущего этапа экипаж Eurolamp WRT настроен был взять как можно больше зачетных баллов на каждом из этапов. Третий этап стартовал в субботу в окрестностях городка Талси, и именно он показал предварительный расклад сил в чемпионате. В борьбу за победу на этапе экипажу Валерия Горбаня и Сергея Ларенса вмешаться не удалось, но отыгранная одна позиция по ходу дня принесла важные очки за пятое место в зачете латвийского чемпионата. Победу на этапе одержал экипаж Георга Гросса. Четвертый этап латвийского первенства переместил участников ближе к балтийскому побережью и добавил больше прохлады и осадков в виде дождя. Со старта экипаж Eurolamp WRT закрепился на третьем месте в зачете, но в дальнейшем соперники отодвинули украинско-эстонский экипаж на четвертую строчку. До конца гонки позиция была сохранена, а все атаки литовца Вайдотаса Жали были успешно отбиты. Уверенную победу на четвертом этапе оформил Оливер Сольберг. Юный представитель звездной фамилии еще более укрепил лидерство в Чемпионате Латвии по ралли. После насыщенных выходных латвийское первенство берет паузу до середины июля, но борьба экипажа Eurolamp WRT продолжится уже в Чемпионате Эстонии по ралли, который пройдет в Раквере в середине июня. Пресc-релиз Eurolamp WRT

Международные гонки

Eurolamp WRT: два в одномEurolamp WRT: два в одном

Уже на этой неделе Eurolamp WRT выйдет на старт Rally Liepaja. Латвийская гонка пройдёт в статусе этапа Чемпионата Европы по ралли, но каждый день европейского этапа, в свою очередь, будет иметь статус отдельного этапа Чемпионата Латвии – после долгого перерыва, который длился более двух месяцев, латвийский чемпионат входит в активную фазу. Экипаж Валерия Горбаня и Сергея Ларенса выйдет на старт этапа в качестве действующих абсолютных чемпионов Латвии. Претендентов на высшие награды более чем достаточно. Юный Оливер Сольберг, лидирующий в первенстве, наверняка приложит максимум усилий, чтобы выиграть третий подряд этап LRC. Достаточно неожиданно было увидеть в списке стартующих трехкратного чемпиона Эстонии по ралли – Георга Гросса, который является очень сильным соперником. Вполне могут преподнести сюрпризы в гонке экипажи Лукаша Хабая и Мартиньша Сеcкса. Третий этап латвийского первенства стартует в субботу, 25 мая, а в воскресенье, 26 мая гонка продолжится уже в статусе четвертого этапа Чемпионата Латвии. Общая дистанция двух этапов составит 871 километр, всего 206 из которых будут соревновательными. Пресс-релиз Eurolamp WRT

Международные гонки

Зустріч з легендоюЗустріч з легендою

Навіть пілоти F1 ніколи не забувають про «alma mater» кільцевого автоспорту - картингові змагання. Саме картинг є тим, з чого все починається в більшості шосейно-кільцевих дисциплін автомобільних перегонів. Переважна більшість пілотів F1 починали свою гоночну кар'єру з картингу і продовжують захоплюватись ним на протязі всього життя. Віддають йому шану, будуючи картодроми, відкриваючи гоночні школи, створюючи картингові команди тощо. Вони також є частими почесними гостями різноманітних змагань, навіть інколи і в якості пілотів. На міжнародні змагання ІІ-го етапу World Master Series, що відбулися на італійській трасі в Лонато, завітав сам Фернандо Алонсо. Там він зустрічався з пілотами різних команд, однією з яких була Gamoto Kart, учасником якої є український пілот Олександр Бондарев. Талановитий 9-ти річний українець добре розбирається в історії як самої Formula 1, так і її пілотів. Звичайно, зустрітися з одним зі своїх кумирів стало для Олександра приємною несподіванкою. Ось що каже про зустріч сам Олександр: «Я давно мріяв познайомитись з Фернандо Алонсо і навіть хотів попросити у нього автограф. Але, коли ми з хлопцями з команди під час обіду просто у кафе побачили його, у мене просто відняло мову. Фернандо запитав, як у нас йдуть перегони і побажав нам обов’язково стати пілотами F1. Я щось казав йому іспанською, але про автограф навіть забув. У нас в команді, крім мене, два італійці та один хлопець з Тайланду, вони спілкувались англійською. Всі ми були вражені щирістю Фернандо та не могли повірити, що ми дійсно спілкуємось з легендарним гонщиком.» Успішно провівши декілька національних Чемпіонатів, Олександр вже другий рік поспіль показує надзвичайні для свого віку результати на світовій картинговий арені. Тут він часто зустрічається з синами видатних гонщиків F1 не тільки в паддоку, чи на трибунах, а й на самій трасі, оскільки вони також виступають на змаганнях в якості пілотів. Джуліано Алезі, Себаст'ян Монтойя, Лука Бадоер, Енцо Труллі та Оскар Вюрц - ось частковий перелік пілотів, відомість прізвищ яких виходить далеко за рамки автоспорту, і які зараз є пілотами картингу. Картинг - надзвичайна школа життя і фундаментальна основа для розвитку автоспорту! Фото: Fernando Alonso Oficial, Oleksandr Bondarev, Gamoto Kart

Международные гонки

Eurolamp WRT: зимнее приключениеEurolamp WRT: зимнее приключение

Команда Eurolamp World Rally Team приняла участие во втором этапе чемпионатов Латвии и Эстонии по ралли – Rally Sarma. В 44 раз гонка собрала на старте 71 экипаж. Еще до старта гонки украинско-эстонский дуэт считался одним из фаворитов гонки. Зелено-красный Mini JCW WRC после финиша первого спецучастка находился на второй строчке генеральной классификации. Остановил борьбу за секунды вылет с трассы. Пятнадцатиминутная потеря времени откинула экипаж далеко за пределы первой десятки абсолютного зачета. «Мы засели в сугроб как раз перед финишным поворотом, там не было зрителей и мы откапывались очень долго. Пришлось поддомкрачивать машину, искать бревна, подкладывать их и конечно, шансов на победу уже не было. Дальше ехали уже в свое удовольствие» - резюмировал после финиша Валерий Горбань. В середине дистанции экипаж отметился победой на спецучастке. Это стало маленьким утешением для действующих чемпионов Латвии и Эстонии. Эстонский и Латвийский чемпионаты берут передышку до мая. Именно тогда их пути разойдутся. Нарушит «раллийную тишину» гонка в окрестностях Таллинна. Пресс-релиз и фото Eurolamp WRT.

Международные гонки

Официальные

Інформаційне повідомленняІнформаційне повідомлення

16 лютого 2020 року Комісією автомобільного спорту Автомобільної федерації України шляхом опитування, в порядку, встановленому п. 7.5. Положення про КАС FAU в редакції від 15.12.2019 року, прийнято рішення, яке вступило в силу з 19.02.2020 року. За поданням Технічного комітету FAU затверджено «Перелік офіційних осіб FAU, які можуть обслуговувати змагання з автомобільного спорту в якості технічного комісару та/або технічного контролера» (перша редакція). Комісія Автомобільного спорту Автомобільної Федерації України

Інформаційне повідомленняІнформаційне повідомлення

01 лютого 2020 року відбулося чергове засідання КАС FAU, присвячене розгляду організаційних, спортивних та інших питань, включених до повноважень КАС FAU. Участь у зсіданні взяв перший віце-президент FAU Олександр Фельдман. КАС FAU на виконання Положення про КАС FAU розглянула та прийняла рішення з організаційних питань, інформації дисциплінарних комітетів та заяви членів FAU. Комітети слалому, тайм-аттак та дріфтингу FAU подали своїх представників до складу КАС FAU. Комітет ралі на серійних автомобілях FAU, Комітет міні-ралі FAU та Комітет картингу FAU відповідно до порядку, встановленому Президією FAU до 31.12.2019 року подали інформацію про підтвердження повноважень та представників до складу КАС FAU. Розглянуто також лист членів FAU з проханням перевірити документи подані для підтвердження повноважень Комітету картингу FAU. Заслухано також пропозиції щодо розподілу обов’язків між членами КАС FAU та призначення секретаря та заступника голови КАС FAU та пропозиції дисциплінарних комітетів FAU щодо представників до складу профільних комітетів та щодо приведення складу комітетів та рішень КАС FAU у відповідність нової редакції Положення про КАС FAU. Слухали заяви до складу Робочої групи КАС FAU зі змагань на історичних автомобілях та щодо утворення Робочої групи КАС FAU з картинг-слалому. За дорученням Голови КАС FAU членом КАС FAU Віктором Поваровим проведено перевірку документів, поданих на підтвердження повноважень Комітету картингу FAU, наданих Виконавчою дирекцією FAU, за результатами якого встановлено, що на підтвердження повноважень Комітету картингу FAU подано необхідну кількість голосів. За поданням Комітетів членами КАС FAU призначено Сергія Малика (Комітет слалому FAU), Сергія Білоцерковця (Комітет дріфтингу FAU), Олега Вишенського (Комітет тайм-аттак FAU). КАС FAU визнала повноваження Комітету ралі на серійних автомобілях FAU та Комітету міні-ралі FAU та призначила до складу КАС FAU голів вказаних комітетів Олексія Бесєдіна та Віктора Шаповалова. Більшістю голосів з врегулюванням результатів додаткової перевірки визнано повноваження Комітету картингу FAU та до складу КАС FAU призначено голову комітету Андрія Чупініна. Повний склад КАС ФАУ розміщено на сайті ФАУ. За результатами обговорення Членами КАС FAU запропоновано пропозиції щодо постійного секретаря КАС FAU та заступника Голови КАС FAU. Відповідно до Положення про КАС FAU членів КАС FAU включено до складу робочих органів КАС FAU щодо забезпечення виконання покладених повноважень та підготовки проектів рішень КАС FAU: - Секретаріат КАС FAU: Шредер Микола, Донской Борис, Калниш Світлана; - Робоча група з регламентів та правил: Кущинський Вадим; - Робоча група по Календарному плану та проведенню змагань: Донской Борис, Поваров Віктор, Білоцерковець Сергій; - Контрольно-дисциплінарна робоча група: Поваров Віктор, Леонов Леонід; - Робоча група з інформації та моніторингу: Вишенський Олег; - Робоча група з підготовки учасників спортивного процесу: Леонов Леонід, Пелешок Сергій. Членам КАС FAU до 01.03.2020 доручено визначитись зі своєю участю у органах КАС FAU. Взято до уваги інформацію голови Технічного комітету FAU щодо погодження пропозицій дисциплінарних комітетів до складу комітету та затверджено оновлений Технічний комітет FAU у наступному складі: - Кущінський Владислав - Голова Комітету; - Донской Борис - Заступник Голови Комітету, представник Комітету ралі FAU; - Калиницька Ірина - Секретар Комітету, представник Комітету гірських гонок FAU; - Авальяні Юрій - Член Комітету, представник Комітету кросу FAU; - Горгуль Антон - Член Комітету, представник Комітету ралі на серійних автомобілях FAU; - Заболотній Костянтин - Член Комітету, представник Комітету міні-ралі FAU; - Михайлусь Павло - Член Комітету; - Найда Андрій - Член Комітету, представник Комітету тайм-аттак FAU; - Пилипчук Ігор - Член Комітету, представник Комітету дріфтингу FAU; - Скуз Олег - Член Комітету, представник Комітету кільцевих гонок FAU; - Чернов Ігор - Член Комітету. КАС FAU доручила Голові Комітету безпеки змагань та медицини FAU, Голові Комітету офіційних осіб FAU та Голові Комітету Правил Чесної Гри FAU перевірити відповідність поданих дисциплінарними комітетами кандидатур вимогам Положення про КАС FAU та подати пропозиції щодо включення запропонованих кандидатур до складу відповідного комітету. На виконання доручення Президії FAU привести рішення КАС FAU у відповідність Положенню про КАС FAU відмінено Положення про комітети що працюють в рамках Комісії автомобільного спорту Автомобільної федерації України (редакція від 04.04.2015р.) та Положення про Комітет спеціальних позашляхових змагань FAU (редакція від 03.04.2013 р). Враховуючи відсутність підтвердження повноважень реорганізовано комітети та утворено Робочу групу КАС FAU з дрег-рейсингу та Робочу групу КАС FAU з позашляхових змагань. КАС ФАУ оголошує початок проведення формування нового складу: - Комітету дрег-рейсингу FAU та запрошує спортсменів учасників дисципліни взяти участь у його формуванні. - Комітету позашляхових змагань FAU та запрошує спортсменів учасників дисципліни взяти участь у його формуванні. На підставі поданої заяви створено Робочу групу КАС FAU з картинг-слалому у складі: - Яроменко Андрій; - Гусєв Сергій; - Бакай Дарія. Робочій групі доручено обрати голову, секретаря та заступника голови робочої групи, підготувати та подати на розгляд КАС FAU проекти регламентуючих документів FAU для проведення змагань з картинг-слалому. З метою гармонізації проектів з чинними правилами змагань з картингу підготовку проектів провести в координації з Комітетом картингу FAU. На підставі поданих заяв затверджено склад Робочої групи КАС FAU зі змагань на історичних автомобілях у складі: - Болотов Ігор; - Бондаренко Богдан; - Малишева Анастасія; - Павлик Ірина; - Поваров Віктор; - Щіпков Роман. Робочій групі доручено обрати голову, секретаря та заступника голови робочої групи, підготувати та подати на розгляд КАС FAU проекти регламентуючих документів FAU для проведення змагань на історичних автомобілях. Головам всіх Комітетів FAU доручено подати пропозиції щодо приведення складу комітетів у відповідність до вимог Положення про КАС FAU. КАС FAU розглянула інформацію про проекти регламентуючих документів поданих дисциплінарними комітетами, пропозиції щодо порядку виконання КАС FAU обов’язків щодо призначення Голів КСК на змагання Чемпіонатів та Кубків України та щодо проведення конкурсу «Кращий спортсмен року» у 2020 року та інші спортивні питання, пов’язані з виконанням обов’язків члена FIA. За результатами обговорення КАС FAU вирішила передати подані проекти регламентуючих документів з картингу, ралі на серійних автомобілях, трекових гонок, міні-ралі та тріалу для попереднього погодження до Технічного комітету FAU, Комітету безпеки змагань та медицини FAU та Комітету офіційних осіб FAU. КАС FAU розгляне вказані проекти за результатами погодження. За поданням Комітету кільцевих гонок FAU затверджено редакційні правки до регламентуючих документів Чемпіонату України з кільцевих гонок 2020 року. Дисциплінарним комітетам FAU доручено не пізніше 01.03.2020 подати для попереднього погодження до Технічного комітету FAU, Комітету безпеки змагань та медицини FAU та Комітету офіційних осіб FAU регламентуючі документи для використання у 2020 році. На виконання п. 8.4. Загальних вимог до всіх Чемпіонатів, Кубків, Трофеїв (Серій) України та інших змагань з автомобільного спорту в Україні за пропозицією Комітету ралі FAU, попередньо узгодженою з зацікавленими особами КАС FAU призначила для виконання обов’язків Голови Колегії Спортивних комісарів змагань Чемпіонату України з ралі 2020 року наступних офіційних осіб FAU: - 4-5 квітня - «Чумацький шлях» - Донской Борис; - 8-10 травня - «Фортеця» - Шредер Микола; - 13-14 червня - «Трембіта» - Петрищев Олег; - 24-26 липня - ХVIІІ ралі «Галіція» - Калниш Світлана; - 22-23 серпня - «Маріуполь» - Кисельов Володимир; - 11-13 вересня - «Ворота України» - Лойленко Михайло; - 10-11 жовтня - «Столиця» - Єженков Сергій. КАС FAU взято до уваги перелік офіційних осіб, призначених Комітетом ралі FAU для виконання обов’язків Спортивного комісару Чемпіонату України з ралі: - 4-5 квітня - «Чумацький шлях» - Калниш Світлана; - 8-10 травня - «Фортеця» - Донской Борис; - 13-14 червня - «Трембіта» - Шредер Микола; - 24-26 липня - ХVIІІ ралі «Галіція» - Кисельов Володимир; - 22-23 серпня - «Маріуполь» - Лойленко Михайло; - 11-13 вересня - «Ворота України» - Трутнєв Сергій; - 10-11 жовтня - «Столиця» - Петрищев Олег. Визнано за доцільне проведення за підсумками спортивного сезону 2020 року конкурсу «Кращий автоспортсмен року». Членам КАС FAU запропоновано подати пропозиції щодо положення та порядку проведення конкурсу. В рамках виконання обов’язків члена FIA Секретаріату КАС FAU доручено подати пропозиції щодо приведення НСК FAU та основних регламентуючих документів FAU у відповідність FAU до рішень Генеральної Асамблеї FIA. КАС FAU попередньо розглянула пропозиції щодо плану засідань КАС FAU на 2020 рік, систему перепусток членів керівних органів FAU та гостей FAU, про положення про порядок моніторингу та верифікації ознак дотримання вимог законодавства про підготовку та/або проведення спортивних змагань з автомобільного спорту та пропозицій щодо складу експертної групи та про Спостережну раду закладів підготовки гонщиків та про Методичну раду закладів підготовки водіїв. Членам КАС FAU запропоновано подати пропозиції щодо порушених питань для розгляду на наступному засіданні КАС FAU. Члени КАС FAU заслухали інформацію першого віце-президента FAU Олександра Фельдмана щодо оновлення та структуризації вимог до промоутерів змагань, комплексу вимог до організації змагань з автомобільного спорту різного статусу (Проект «Меню»). Проект оновлених вимог знаходиться в процесі доопрацювання та буде направлено членам КАС FAU для надання пропозицій. Членам КАС FAU до 20.02.2020 запропоновано надати пропозиції щодо оновлення та структуризації вимог до промоутерів змагань для прийняття рішення до 01.03.2020 р. Комісія автомобільного спорту розглянула та прийняла рішення такою по іншим питанням, включеним до повноважень КАС FAU. Комісія Автомобільного спорту Автомобільної Федерації України

Вітаємо з ювілеєм!Вітаємо з ювілеєм!

Автомобільна Федерація України та Рада ветеранів автомобільного спорту FAU вітає з 80-річчям Ларису Іванівну Ядришникову. Значну частину свого життя Лариса Іванівна віддавала національному автомобільному спорту у різних його галузях та дисциплінах. Значна кількість учасників змагань зустрічалися з донеччанкою в якості судді Республіканської категорії УРСР, а потім судді Національної категорії України. До того ж у Лариси Іванівни є багато років організації етапів з ралі та кросу. Наприклад, саме за її участю з 1965-го по 1991-й роки були проведенні Всесоюзні традиційні авторалі «Приазов’є», та ще багато змагань Чемпіонатів СРСР, Чемпіонатів УРСР, автомобільних змагань Збройних Сил СРСР та Чемпіонатів України. Автомобільна Федерація України та Рада ветеранів бажають ювілярці міцного здоров’я та довголіття, щастя для неї та її рідних та близьких, і багато посмішок навколи! Автомобільна Федерація України

Ушел из жизни Вячеслав Георгиевич ГрабарьУшел из жизни Вячеслав Георгиевич Грабарь

26 января после продолжительной болезни на 69-м году жизни остановилось сердце ветерана автомобильного спорта Украины, Мастера спорта СССР Вячеслава Георгиевича Грабаря. За свою долгую спортивную карьеру Вячеслав Георгиевич завоевал большое количество кубков и титулов в различных соревнованиях самого высокого уровня. В том числе луганчанин трижды становился Чемпионом УССР по автокроссу, шесть раз Чемпионом УССР по авторалли. Автомобильная Федерация Украины выражает глубокие соболезнования родным и близким Вячеслава Георгиевича.

Інформаційне повідомленняІнформаційне повідомлення

15 січня 2020 року Комісією автомобільного спорту Автомобільної федерації України шляхом опитування, в порядку, встановленому п. 7.5. Положення про КАС FAU в редакції від 15.12.2019 року, прийнято рішення, яке вступило в силу з 18.01.2020 року. За поданням Комітету ралі FAU затверджено Загальний Регламент Чемпіонату України з ралі 2020 року з розширенням для Національних Серій з ралі. Комісія Автомобільного спорту Автомобільної Федерації України

« в прошлое