СМИ Пилоты Форум
Fédération Automobile de l'Ukraine
RSS

Новости по дисциплинам

Важко повірити: у Полтаві виділять кошти на ремонт комплексу «Лтава»Важко повірити: у Полтаві виділять кошти на ремонт комплексу «Лтава»

У Полтаві розпочнуть реконструкцію КП спортивно-технічного комплексу «Лтава», крім різноманітних змагань з картингу також відомого за серією перегонів «Тайм аттак». Кошти на відновлення будуть виділені з місцевого бюджету. Так вирішила громада Полтави, голосуючи за проекти громадського бюджету. Із понад сотні проектів більшість голосів полтавчани віддали саме за реконструкцію траси українського масштабу СТК «Лтава». І це неймовірний прецедент у світі українського автоспорту. Реконструкція СТК «Лтава» була у складі 33 великих проектів із кошторисом до 1 млн. 400 тисяч гривень. За відновлення комплексу було віддано 1788 голосів. Винести відновлення комплексу на розсуд громади вирішили полтавські представники FAU. - Всі ініціативи, які були висунуті на бюджет участі, звісно, важливі, але я дуже вдячний полтавчанам, що обрали саме наш проект. Свого часу цей комплекс був відомий далеко за межами країни і приймав численні змагання з авто- та мото спорту. Утім, ремонту він не бачив уже довгих 30 років, а з 2011-го взагалі було припинене навіть мізерне фінансування. Та попри це на «Лтаву» продовжували приїздити спортсмени, і приходити глядачі. Тож ми не маємо права втратити такий масштабний об’єкт, - коментує ініціатор проєкту, голова ВП FAU у Полтаві, голова ГО «Полтавська обласна федерація автоспорту» Андрій Приходько. Комплекс вміщає до 2,5 тисячі глядачів, а траса відповідає міжнародним стандартам. Об’єкт можна використовувати під різнопланові змагання. - Тому реконструкція «Лтави» надзвичайно важлива. Допоможе не лише відновленню автоспорту, а й самому розвитку Полтави, бо ж далеко не кожне місто країни може похвалитися таким стаціонарним об’єктом, - каже Андрій Приходько. Додамо, що за попереднім аналізом для повноцінного ремонту комплексу, необхідно близько 12 мільйонів гривень. Тож, зрозуміло, що бюджетних коштів не вистачить сповна. Але їх буде достатньо для старту реконструкції та для того, щоб запобігти руйнації «Лтави». Першочергово йдеться про ремонт асфальтного покриття на трасі та трибун. Тож незабаром у Полтаві приступлять до розробки проектно-кошторисної документації. Від Автомобільної Федерації України висловлюємо подяку за таку ініціативу нашим полтавським колегам.

Тайм Аттак

Утворено комісію для розслідування обставин інцидентуУтворено комісію для розслідування обставин інциденту

6 жовтня 2019 р. у м. Черкаси під час проведення клубного змагання з тайм-аттак в результаті раптового виїзду автомобіля учасника даного заходу за межи траси стався наїзд на відвідувача цього змагання, який в результаті постраждав. Постраждалому було надано невідкладну медичну допомогу на місці та він був каретою швидкої допомоги у важкому стані доставлений в медичний заклад. Правоохоронні органи продовжують розслідування події, про підсумки якого поінформуємо додатково. Організатори та офіційні особи змагання надають правоохоронним органам допомогу для встановлення об’єктивних обставин події. За розпорядженням Президента FAU утворено комісію на чолі з Першим віце-президентом Олександром Фельдманом для встановлення обставин даного випадку, а також для підготовки заходів для посилення безпеки змагань та пропозиції органам державної влади та місцевого самоврядування щодо вдосконалення законодавчо-нормативного регулювання взаємодії FAU як національної федерації та органів державної влади та місцевого самоврядування при організації та проведенні змагань з автомобільного спорту. Автомобільна федерація України щиро співчуває родині та близьким постраждалого. Виконавча дирекція

Тайм Аттак

Видео клубной гонки тайм аттак «Kiev Winter Rush»Видео клубной гонки тайм аттак «Kiev Winter Rush»

Предлагаем Вашему вниманию видеоотчет с зимней клубной гонки по тайм аттак «Kiev Winter Rush», которая состоялась 20 января этого года в Киеве. Видео можно найти по ссылке www.youtube.com/watch?v=VnWeUwYKmCU Приятного просмотра!

Тайм Аттак

Два последнихДва последних

В минувший уик-энд участники кольцевых гонок тайм аттак завершили свой сезон двумя этапами на киевском треке «Чайка» в рамках финальных заездов национальной серии «РТР Тайм Аттак». В очередной раз гонки собрали достаточное число спортсменов в каждом из шести классов, при чем и борьба за медали порой шла даже не на сотые – на тысячные доли секунд! Близкое расположение этапов по времени вроде бы «намекало» на одинаковые результаты в каждом из них. Однако, это оказалось совсем не так. Например, в зачете «Pro R2» уверенную победу в субботу отпраздновал Владислав Гордов (BMW 3-й серии), а в воскресенье он был только третьим, уступив Вадиму Бердакину (Nissan 200SX) и Левану Хоперии (Honda Civic). Похожие результаты сложились и у Александра Хоменко (Mitsubishi Lancer Evo), который в достаточно плотной борьбе класса «Club Pro TS» сумел опередить Дмитрия Климентьева (Subaru Impreza) на четвертом этапе, но в еще более жарком споре дотянулся лишь до «бронзы» на пятой гонке сезона, оказавшись за спиной у Сергея Пономаренко (Mitsubishi Lancer Evo) и того же Климентьева. Но самую ярку борьбу друг с другом показала четверка быстрейших пилотов зачета «Club Sport S2» из Василия Мироненко (Mitsubishi Lancer), Александра Кондратюка (Renault Clio), Павла Бессельяна (Toyota Corolla) и Игоря Нечипорука (Ford Fiesta). И в субботу, и в воскресенье все вместе они неизменно занимали верхние строчки итоговых протоколов, при чем первого от последнего отделяло менее секунды! А на четвертом этапе свою победу над Павлом Александр взял с преимуществом всего лишь в две... тысячные секунды! К слову, Бессельян «отыгрался» на пятой гонке сезона, когда оставил за спиной Кондратюка с куда большим запасом. Дважды третьим на этапах финишировал Игорь, дважды четвертым – Василий. А вот Михаил Павленко (Mitsubishi Lancer Evo) в «Pro R1» и Данила Пастухов (Honda CRX) в «Club Sport S3» не оставили шансов никому из своих прямых соперников, дважды отметившись более чем уверенными победами в каждый из соревновательных дней уик-энда. При этом Павленко дважды стал обладателем и самого быстрого времени в «абсолюте» среди всех пилотов: 1 минута 18,652 секунды (4-й этап) и 1 минута 15,468 секунды (5-й этап). Дважды лучшим в «Club Sport S1» стал и Дмитрий Строков (Renault Megan), хотя в субботу его едва не обогнал по результатам Александр Бородай (BMW 3-й серии). По материалам организатора

Тайм Аттак

Гонки на каждый деньГонки на каждый день

В ближайший уик-энд на киевском автодроме «Чайка» пройдут сразу два заключительных этапа национальной серии по кольцевым гонкам тайм аттак «РТР Тайм Аттак». Напомним, в нынешнем сезоне стартовали сразу три национальные серии данной дисциплины кольцевых гонок, в которых могут принять участие как «профессионалы», так и любители. Демократичное разделение зачетных категорий на шесть групп позволяет выйти на старт фактически на любом легковом автомобиле. А особенности проведения заездов сводят к минимуму риск повредить его на трассе. Каждая из национальных серий имела в календаре по пять этапов, но организаторы «РТР Тайм Аттак» решили соединить две последние гонки в один «ударный» уик-энд. Программа каждой из гонок рассчитана на один день. В субботу 15 октября после обязательных проверок документов и техники (с 7:30 до 8:30) уже в 9:00 стартуют тренировочные заезды, а в 11:00 начнутся и зачетные заезды 4-го этапа серии «РТР Тайм Аттак». Церемония награждения победителей и призеров ожидается в 16:15. Расписание 5-го этапа в воскресенье 16 октября в целом выглядит похожей, за исключением проведения парада пилотов в 11:00, что несколько сдвигает начало зачетных стартов на 11:30, а награждения на 17:15. По материалам организатора Фото предоставлено пресс-службой Комитета кольцевых гонок FAU

Тайм Аттак

Есть финишЕсть финиш

В минувший уик-энд на киевской трассе «Чайка» завершился первый сезон национальной серии по кольцевым гонкам тайм аттак «Украинский Тайм Аттак Кубок». И борьба на нем шла буквально до последних метров дистанции! В очередной раз участники серии не пожелали без боя отдавать места на подиуме гонки. Например, в самом массовом на этапе классе «Touring» тройку призеров разделило чуть более четырех десятых секунды! Лучшим сейчас стал Василий Мироненко (Mitsubishi Lancer), в то время как Александр Кондратюк (Renault Clio) и Игорь Нечипорук (Ford Fiesta) не меньше победителя заслуживали награды. К слову, победа первого из этой тройки и только «бронза» для третьего, похоже, означали и смену лидера по итогам сезона – предварительно им стал Мироненко, переигравший своего главного соперника всего лишь на один балл. Было жарко и в зачете «SP4» в котором Бариш Доган в поединке за «золото» гонки «объехал» Владимира Гарькавого (оба Mitsubishi Lancer) всего лишь на две десятые секунды с небольшим. А вот в остальных категориях победители определились достаточно уверенно, опережая своих ближайших преследователей почти на секунду и более. В «SP2» вновь не было равных Левану Хоперии (Honda Civic), который стал автором «абсолютно» лучшего времени прошедшей гонки – 1 минута 22,374 секунды на «малом» кольце со «срезкой». В «GT» на верхнюю ступень подиума поднялся Александр Бородай (BMW 3-й серии). А Александр Хоменко (Mitsubishi Lancer) пополнил свою коллекцию наград сразу двумя «золотыми» кубками в зачетах «Production» и «Tuning». Примечательно, что в последней из категорий крайне напряженным выдалось противостояние за остальные медали этапа. Игорь Почтар (Mitsubishi Lancer), Сергей Фесюн (Subaru Impreza) и Доган затеяли трехстороннюю дуэль за считанные мгновения. В итоге всего лишь менее шести сотых секунды преимущества определили «серебро» для первого из этой тройки, а еще менее трех сотых позволили попасть на подиум второму из них. По материалам организатора Фото «Автодром «Чайка»

Тайм Аттак

«Украинский Тайм Аттак Кубок»: решающее сражение«Украинский Тайм Аттак Кубок»: решающее сражение

В ближайшие выходные 1-2 октября автодром «Чайка» примет финальный этап национальной серии кольцевых гонок тайм аттак «Ukrainian Time Attack Cup», который и назовет имена первых в истории триумфаторов этой серии. Дебют «Украинского Тайм Аттак Кубка» в этом году можно считать удачным. Хотя далеко не на каждом этапе все семь зачетных категорий серии набирали большое число участников, но общее количество пилотов по итогам сезона получилось весьма внушительным. Еще более отрадно то, что борьба за главные награды продолжается до самого последнего старта. В пяти из этих классов лидера от ближайшего преследователя отделяют не более семи очков, при том, что за гонку можно получить два десятка баллов. Вопрос с «королем ринга», пожалуй, почти решен лишь только в категории «GT», где Вадим Гришин опережает Василия Мироненко на четырнадцать баллов, да в «профессиональном» зачете «SP4», где Андрей Холодный имеет фору в 15 пунктов над Кареном Саркисяном. Чтобы гарантировать себе победу каждому из лидеров достаточно финишировать в последней гонке, соответственно, не ниже пятой и шестой позиций. В остальных зачетах пока лидируют Игорь Нечипорук («Touring»), Юрий Руденко («Production»), Сергей Фесюн («Tuning») и снова Вадим Гришин («SP2»). Примечательная ситуация сложилась также в категории «Street», где, к сожалению, пока на старт выходили всего лишь два участника - Артур Овчаренко и Артем Рыбак, но зато каждый из них записал в свой актив победу. По программе соревнований в субботу 1 октября на месте событий участники пройдут обязательные проверки документов и техники (с 11:00 до 15:00), а также получат возможность опробовать дорожку трека в ходе тренировочных стартов. Для «задержавшихся» секретариат будет работать и утром в воскресенье 2 октября (с 8:00 до 9:00). Тогда же, но уже в 10:00 начнутся и, собственно, зачетные заезды, которые будут состоять для каждого из пилотов по три пятикруговых сессии. Награждение победителей и призеров этапа запланировано на 17:15. По материалам организатора и пресс-службы Комитета кольцевых гонок FAU Фото предоставлено пресс-службой Комитета кольцевых гонок FAU

Тайм Аттак

Три сотые на «золото»Три сотые на «золото»

В минувший уик-энд прошел последний этап национальной серии кольцевых гонок тайм аттак «Лтава Аттак Серия 2016». При большом стечении зрителей и хорошей погоде внушительный пелотон из более полусотни участников разыграл последние комплекты наград дебютного сезона данной национальной серии. Попутно и именно здесь определились лучшие пилоты по итогам этого года. Если посмотреть на результаты данной гонки, то самой напряженной окажется борьба за победу в классе «Street». В споре за «золото» вновь сошлись Дмитрий Фришман на Honda Civic Type-R и Игорь Нечипорук на Ford Fiesta. До старта последнего этапа лидером выступал как раз последний из них, у которого в активе уже имелось две победы и два вторых места. У первого - только один триумф два вторых и четвертый результат. Если вспомнить, что по регламенту серии в зачет по итогам года берутся три из пяти лучших стартов, то тот, кто оказался бы лучшим именно сейчас, и занял бы верхнюю строчку сводного протокола. Оба претендента ни в чем не уступали друг другу, постепенно улучшая время на круге в этот уик-энд. Но в решающей части соревнования всего лишь на три сотых секунды быстрее соперника свои два круга «пролетел» все же Дмитрий! Очень плотная победа на этапе и предварительная во всем сезоне. Тройку призеров по итогам года предположительно замкнул Александр Кондратюк (Renault Clio RS), который тоже очень ярко сражался за третье место в этой гонке с Артемом Рыбаком и Денисом Романенко (оба Honda Civic). Но успех на пятом этапе сопутствовал все же последнему из них, хотя дистанция между всеми соперниками измерялась десятой секунды. В зачете «2WD» достаточно уверенно третью победу в году завоевал Александр Бородай (BMW Z4), который и возглавил общий список по итогам сезона с максимально возможным результатом из трех триумфов. Остальные медали в Полтаве в этот уик-энд разобрали Олег Миклуха (BMW 3) и Вадим Гришин (Porsche Cayman S), хотя и здесь разница в лучших попытках составила всего лишь двенадцать сотых. В том же порядке оба пилота и замкнули лучшую тройку в году. В полноприводной «гражданской» категории «AWD», которая в этот раз была самым массовым зачетом из шестнадцати автомобилей, все прошло достаточно спокойно. На подиум с относительно большими отрывами друг от друга и ближайших соперников поднялись Дмитрий Белогубцев (Subaru WRX STI), Александр Хоменко и Ярослав Гуськов (оба Mitsubishi Lancer Evo). По итогам сезона абсолютным лидером остался Белогубцев – пять триумфов из пяти! - за которым расположились уже Гуськов и Хоменко. Белогубцев и Хоменко уверенно заняли первое и третье места и в топовом классе «SuperSport», но «серебро» этапа здесь оставил за собой Сергей Пономаренко (Mitsubishi Lancer Evo). Все трое стали лучшими и во всем сезоне, где Дмитрий также показал быстрейшие секунды во всех пяти стартах(!), а Александр и Сергей в плотном споре между собой разобрали «серебро» и «бронзу» серии. В «ProSport» позади выигравшего гонку Левана Хоперии (Honda Civic) зрители также увидели яркую дуэль за остальные медали уик-энда, в которой Антон Острога (BMW 3) всего лишь на пять сотых «уехал» от Романа Поникаревича (Honda S2000). «Королем» сезона вновь с максимальным результатом из трех побед стал Хоперия, а тройку призеров дополнили Острога и Гришин. Традиционно не догнавшие лидеров в каждой из категорий могли взять реванш в самой последней битве - на подиуме и с шампанским вместо болидов. И далеко не всегда победители сезона оказывались здесь «лучшими»! По материалам организатора Фото Виктор Носенко

Тайм Аттак

Дай пять!Дай пять!

В ближайший уик-энд в Полтаве пройдет заключительный пятый этап национальной серии кольцевых гонок тайм аттак «Лтава Аттак Серия». Дебютный сезон данных соревнований в качестве национальной серии можно считать весьма удачным. На четырех этапах, каждый из которых проходил на картодроме СК «Лтава» в Полтаве, собралось более восьми десятков участников в пяти зачетных категориях. В каждом из классов уже наметились свои лидеры, но особенности регламента оставляют возможность некоторым соперникам совершить решающий рывок на вершину подиума даже на финальной гонке в году. Исключением является лишь Дмитрий Белогубцев. Благодаря уже имеющимся в активе трем победам в категориях «AWD» и «SuperSport» киевлянин набрал максимально возможное число очков, которое уже недоступно всем его соперникам. Примечательно, что Дмитрий выиграл даже все четыре прошедшие гонки и может завершить сезон «идеальным» результатом. Программа ближайшей гонки рассчитана на два дня, но все самые важные события будут происходить лишь в последний день соревнований. В субботу 10 сентября все желающие стартовать на этапе «Лтава Аттак Серии» могут пройти обязательные проверки (с 9:30) и получат возможность провести свободные тренировки на полтавском треке (с 10:30 до 17:30). В воскресенье 11 сентября секретариат примет последние заявки от участников (с 7:00), а судьи дадут отмашку многочисленным сериям «финальных» заездов (с 8:00). Окончание «боевых» стартов ожидается ближе к 16:30, а церемония награждения победителей и призеров запланирована на 17:30. По материалам организатора

Тайм Аттак

В преддверии финалаВ преддверии финала

Минувшими выходными в Полтаве прошли предпоследние четвертые этапы национальных серий кольцевых гонок тайм аттак «Лтава Аттак Серии» и «Украинского Тайм Аттак Кубка». Посетить картодром «Лтава» собрались четыре десятка участников во множественных классах техники. В очередной раз большим вниманием пользовалась категория SuperSport (из классификации «Лтавы»), в которой стартовали одиннадцать болидов Именно здесь и был зафиксирован лучший результат по сумме двух кругов - 1 минута 42,97 секунды в исполнении Дмитрия Белогубцева и его Subaru WRX STI. Он же стал самым быстрым и в «гражданском» зачете «AWD». Примечательно, что и в этот раз во многих классах можно было выделить главного фаворита, который поднимался на высшую ступень подиума с хорошим запасом по времени над ближайшими преследователями. Тем не менее за остальные медали порой шла достаточно плотная борьба. Самым же острым спором за победу отметилась категория «Street», в которой судьбу «золота» решили всего лишь семь десятых секунды. Лучшим здесь стал Дмитрий Фришман (Honda Civic), а «серебро» взял Игорь Нечипорук (Ford Fiesta). Отметим также победы Олега Миклухи (BMW 320), который опередил всех конкурентов в «2WD», а также Антона Острогу (BMW 330) в «ProSport». Параллельно с «Лтава Аттак Серией» многие из пилотов выступили в зачете «Украинского Тайм Аттак Кубка», в котором распределение автомобилей по классам, а также оценка результатов проходят по несколько иным правилам. Зато победителей здесь даже больше - семь против пяти. Заметим, что иногда «золото» можно было выиграть достаточно легко в виду отсутствия соперников (например, Артур Овчаренко на Daewoo Lanos был единственным представителем категории «Street»), а иногда судьбу медалей решали считанные мгновения. Например, в классе «Production» всех трех призеров - Ярослава Гуськова, Александра Хоменко (оба Mitsubishi Lancer), Юрия Руденко (Audi TT) - разделили всего лишь три десятые секунды! В «Tuning» победивший Хоменко опередил обладателя «серебра» Сергея Фесюна (Subaru Impreza WRX) всего лишь на 12 сотых, а ставший лучшим в «Touring» Нечипорук уехал от Василия Мироненко (Mitsubishi Lancer) только на семь сотых! Зрители увидели достаточно плотную борьбу за «золото» и в категориях «SP2» и «SP4», где на верхнюю ступень подиума взошли соответственно Андрей Холодный (Honda S2000) и Хоменко. Последний зафиксировал лучший результат прошедшей гонки на одном круге - 52,42 секунды. А вот в «GT» не нашлось равных Миклухе, который уверенно пополнил свою коллекцию еще одним победным кубком. Теперь участников каждой из серий ждут лишь финальные старты, но если пилотам «Лтава Аттак Серии» ждать придется до середины сентября (и стартовать, естественно, снова на полтавском картодроме), то спортсмены «Кубка» окончательно распишут итоги сезона лишь в начале октября на киевской «Чайке». По материалам организатора Фото Виктор Носенко

Тайм Аттак

Официальные

Інформаційне повідомленняІнформаційне повідомлення

01 лютого 2020 року відбулося чергове засідання КАС FAU, присвячене розгляду організаційних, спортивних та інших питань, включених до повноважень КАС FAU. Участь у зсіданні взяв перший віце-президент FAU Олександр Фельдман. КАС FAU на виконання Положення про КАС FAU розглянула та прийняла рішення з організаційних питань, інформації дисциплінарних комітетів та заяви членів FAU. Комітети слалому, тайм-аттак та дріфтингу FAU подали своїх представників до складу КАС FAU. Комітет ралі на серійних автомобілях FAU, Комітет міні-ралі FAU та Комітет картингу FAU відповідно до порядку, встановленому Президією FAU до 31.12.2019 року подали інформацію про підтвердження повноважень та представників до складу КАС FAU. Розглянуто також лист членів FAU з проханням перевірити документи подані для підтвердження повноважень Комітету картингу FAU. Заслухано також пропозиції щодо розподілу обов’язків між членами КАС FAU та призначення секретаря та заступника голови КАС FAU та пропозиції дисциплінарних комітетів FAU щодо представників до складу профільних комітетів та щодо приведення складу комітетів та рішень КАС FAU у відповідність нової редакції Положення про КАС FAU. Слухали заяви до складу Робочої групи КАС FAU зі змагань на історичних автомобілях та щодо утворення Робочої групи КАС FAU з картинг-слалому. За дорученням Голови КАС FAU членом КАС FAU Віктором Поваровим проведено перевірку документів, поданих на підтвердження повноважень Комітету картингу FAU, наданих Виконавчою дирекцією FAU, за результатами якого встановлено, що на підтвердження повноважень Комітету картингу FAU подано необхідну кількість голосів. За поданням Комітетів членами КАС FAU призначено Сергія Малика (Комітет слалому FAU), Сергія Білоцерковця (Комітет дріфтингу FAU), Олега Вишенського (Комітет тайм-аттак FAU). КАС FAU визнала повноваження Комітету ралі на серійних автомобілях FAU та Комітету міні-ралі FAU та призначила до складу КАС FAU голів вказаних комітетів Олексія Бесєдіна та Віктора Шаповалова. Більшістю голосів з врегулюванням результатів додаткової перевірки визнано повноваження Комітету картингу FAU та до складу КАС FAU призначено голову комітету Андрія Чупініна. Повний склад КАС ФАУ розміщено на сайті ФАУ. За результатами обговорення Членами КАС FAU запропоновано пропозиції щодо постійного секретаря КАС FAU та заступника Голови КАС FAU. Відповідно до Положення про КАС FAU членів КАС FAU включено до складу робочих органів КАС FAU щодо забезпечення виконання покладених повноважень та підготовки проектів рішень КАС FAU: - Секретаріат КАС FAU: Шредер Микола, Донской Борис, Калниш Світлана; - Робоча група з регламентів та правил: Кущинський Вадим; - Робоча група по Календарному плану та проведенню змагань: Донской Борис, Поваров Віктор, Білоцерковець Сергій; - Контрольно-дисциплінарна робоча група: Поваров Віктор, Леонов Леонід; - Робоча група з інформації та моніторингу: Вишенський Олег; - Робоча група з підготовки учасників спортивного процесу: Леонов Леонід, Пелешок Сергій. Членам КАС FAU до 01.03.2020 доручено визначитись зі своєю участю у органах КАС FAU. Взято до уваги інформацію голови Технічного комітету FAU щодо погодження пропозицій дисциплінарних комітетів до складу комітету та затверджено оновлений Технічний комітет FAU у наступному складі: - Кущінський Владислав - Голова Комітету; - Донской Борис - Заступник Голови Комітету, представник Комітету ралі FAU; - Калиницька Ірина - Секретар Комітету, представник Комітету гірських гонок FAU; - Авальяні Юрій - Член Комітету, представник Комітету кросу FAU; - Горгуль Антон - Член Комітету, представник Комітету ралі на серійних автомобілях FAU; - Заболотній Костянтин - Член Комітету, представник Комітету міні-ралі FAU; - Михайлусь Павло - Член Комітету; - Найда Андрій - Член Комітету, представник Комітету тайм-аттак FAU; - Пилипчук Ігор - Член Комітету, представник Комітету дріфтингу FAU; - Скуз Олег - Член Комітету, представник Комітету кільцевих гонок FAU; - Чернов Ігор - Член Комітету. КАС FAU доручила Голові Комітету безпеки змагань та медицини FAU, Голові Комітету офіційних осіб FAU та Голові Комітету Правил Чесної Гри FAU перевірити відповідність поданих дисциплінарними комітетами кандидатур вимогам Положення про КАС FAU та подати пропозиції щодо включення запропонованих кандидатур до складу відповідного комітету. На виконання доручення Президії FAU привести рішення КАС FAU у відповідність Положенню про КАС FAU відмінено Положення про комітети що працюють в рамках Комісії автомобільного спорту Автомобільної федерації України (редакція від 04.04.2015р.) та Положення про Комітет спеціальних позашляхових змагань FAU (редакція від 03.04.2013 р). Враховуючи відсутність підтвердження повноважень реорганізовано комітети та утворено Робочу групу КАС FAU з дрег-рейсингу та Робочу групу КАС FAU з позашляхових змагань. КАС ФАУ оголошує початок проведення формування нового складу: - Комітету дрег-рейсингу FAU та запрошує спортсменів учасників дисципліни взяти участь у його формуванні. - Комітету позашляхових змагань FAU та запрошує спортсменів учасників дисципліни взяти участь у його формуванні. На підставі поданої заяви створено Робочу групу КАС FAU з картинг-слалому у складі: - Яроменко Андрій; - Гусєв Сергій; - Бакай Дарія. Робочій групі доручено обрати голову, секретаря та заступника голови робочої групи, підготувати та подати на розгляд КАС FAU проекти регламентуючих документів FAU для проведення змагань з картинг-слалому. З метою гармонізації проектів з чинними правилами змагань з картингу підготовку проектів провести в координації з Комітетом картингу FAU. На підставі поданих заяв затверджено склад Робочої групи КАС FAU зі змагань на історичних автомобілях у складі: - Болотов Ігор; - Бондаренко Богдан; - Малишева Анастасія; - Павлик Ірина; - Поваров Віктор; - Щіпков Роман. Робочій групі доручено обрати голову, секретаря та заступника голови робочої групи, підготувати та подати на розгляд КАС FAU проекти регламентуючих документів FAU для проведення змагань на історичних автомобілях. Головам всіх Комітетів FAU доручено подати пропозиції щодо приведення складу комітетів у відповідність до вимог Положення про КАС FAU. КАС FAU розглянула інформацію про проекти регламентуючих документів поданих дисциплінарними комітетами, пропозиції щодо порядку виконання КАС FAU обов’язків щодо призначення Голів КСК на змагання Чемпіонатів та Кубків України та щодо проведення конкурсу «Кращий спортсмен року» у 2020 року та інші спортивні питання, пов’язані з виконанням обов’язків члена FIA. За результатами обговорення КАС FAU вирішила передати подані проекти регламентуючих документів з картингу, ралі на серійних автомобілях, трекових гонок, міні-ралі та тріалу для попереднього погодження до Технічного комітету FAU, Комітету безпеки змагань та медицини FAU та Комітету офіційних осіб FAU. КАС FAU розгляне вказані проекти за результатами погодження. За поданням Комітету кільцевих гонок FAU затверджено редакційні правки до регламентуючих документів Чемпіонату України з кільцевих гонок 2020 року. Дисциплінарним комітетам FAU доручено не пізніше 01.03.2020 подати для попереднього погодження до Технічного комітету FAU, Комітету безпеки змагань та медицини FAU та Комітету офіційних осіб FAU регламентуючі документи для використання у 2020 році. На виконання п. 8.4. Загальних вимог до всіх Чемпіонатів, Кубків, Трофеїв (Серій) України та інших змагань з автомобільного спорту в Україні за пропозицією Комітету ралі FAU, попередньо узгодженою з зацікавленими особами КАС FAU призначила для виконання обов’язків Голови Колегії Спортивних комісарів змагань Чемпіонату України з ралі 2020 року наступних офіційних осіб FAU: - 4-5 квітня - «Чумацький шлях» - Донской Борис; - 8-10 травня - «Фортеця» - Шредер Микола; - 13-14 червня - «Трембіта» - Петрищев Олег; - 24-26 липня - ХVIІІ ралі «Галіція» - Калниш Світлана; - 22-23 серпня - «Маріуполь» - Кисельов Володимир; - 11-13 вересня - «Ворота України» - Лойленко Михайло; - 10-11 жовтня - «Столиця» - Єженков Сергій. КАС FAU взято до уваги перелік офіційних осіб, призначених Комітетом ралі FAU для виконання обов’язків Спортивного комісару Чемпіонату України з ралі: - 4-5 квітня - «Чумацький шлях» - Калниш Світлана; - 8-10 травня - «Фортеця» - Донской Борис; - 13-14 червня - «Трембіта» - Шредер Микола; - 24-26 липня - ХVIІІ ралі «Галіція» - Кисельов Володимир; - 22-23 серпня - «Маріуполь» - Лойленко Михайло; - 11-13 вересня - «Ворота України» - Трутнєв Сергій; - 10-11 жовтня - «Столиця» - Петрищев Олег. Визнано за доцільне проведення за підсумками спортивного сезону 2020 року конкурсу «Кращий автоспортсмен року». Членам КАС FAU запропоновано подати пропозиції щодо положення та порядку проведення конкурсу. В рамках виконання обов’язків члена FIA Секретаріату КАС FAU доручено подати пропозиції щодо приведення НСК FAU та основних регламентуючих документів FAU у відповідність FAU до рішень Генеральної Асамблеї FIA. КАС FAU попередньо розглянула пропозиції щодо плану засідань КАС FAU на 2020 рік, систему перепусток членів керівних органів FAU та гостей FAU, про положення про порядок моніторингу та верифікації ознак дотримання вимог законодавства про підготовку та/або проведення спортивних змагань з автомобільного спорту та пропозицій щодо складу експертної групи та про Спостережну раду закладів підготовки гонщиків та про Методичну раду закладів підготовки водіїв. Членам КАС FAU запропоновано подати пропозиції щодо порушених питань для розгляду на наступному засіданні КАС FAU. Члени КАС FAU заслухали інформацію першого віце-президента FAU Олександра Фельдмана щодо оновлення та структуризації вимог до промоутерів змагань, комплексу вимог до організації змагань з автомобільного спорту різного статусу (Проект «Меню»). Проект оновлених вимог знаходиться в процесі доопрацювання та буде направлено членам КАС FAU для надання пропозицій. Членам КАС FAU до 20.02.2020 запропоновано надати пропозиції щодо оновлення та структуризації вимог до промоутерів змагань для прийняття рішення до 01.03.2020 р. Комісія автомобільного спорту розглянула та прийняла рішення такою по іншим питанням, включеним до повноважень КАС FAU. Комісія Автомобільного спорту Автомобільної Федерації України

Вітаємо з ювілеєм!Вітаємо з ювілеєм!

Автомобільна Федерація України та Рада ветеранів автомобільного спорту FAU вітає з 80-річчям Ларису Іванівну Ядришникову. Значну частину свого життя Лариса Іванівна віддавала національному автомобільному спорту у різних його галузях та дисциплінах. Значна кількість учасників змагань зустрічалися з донеччанкою в якості судді Республіканської категорії УРСР, а потім судді Національної категорії України. До того ж у Лариси Іванівни є багато років організації етапів з ралі та кросу. Наприклад, саме за її участю з 1965-го по 1991-й роки були проведенні Всесоюзні традиційні авторалі «Приазов’є», та ще багато змагань Чемпіонатів СРСР, Чемпіонатів УРСР, автомобільних змагань Збройних Сил СРСР та Чемпіонатів України. Автомобільна Федерація України та Рада ветеранів бажають ювілярці міцного здоров’я та довголіття, щастя для неї та її рідних та близьких, і багато посмішок навколи! Автомобільна Федерація України

Ушел из жизни Вячеслав Георгиевич ГрабарьУшел из жизни Вячеслав Георгиевич Грабарь

26 января после продолжительной болезни на 69-м году жизни остановилось сердце ветерана автомобильного спорта Украины, Мастера спорта СССР Вячеслава Георгиевича Грабаря. За свою долгую спортивную карьеру Вячеслав Георгиевич завоевал большое количество кубков и титулов в различных соревнованиях самого высокого уровня. В том числе луганчанин трижды становился Чемпионом УССР по автокроссу, шесть раз Чемпионом УССР по авторалли. Автомобильная Федерация Украины выражает глубокие соболезнования родным и близким Вячеслава Георгиевича.

Інформаційне повідомленняІнформаційне повідомлення

15 січня 2020 року Комісією автомобільного спорту Автомобільної федерації України шляхом опитування, в порядку, встановленому п. 7.5. Положення про КАС FAU в редакції від 15.12.2019 року, прийнято рішення, яке вступило в силу з 18.01.2020 року. За поданням Комітету ралі FAU затверджено Загальний Регламент Чемпіонату України з ралі 2020 року з розширенням для Національних Серій з ралі. Комісія Автомобільного спорту Автомобільної Федерації України

Вітаємо з 70-річчям!Вітаємо з 70-річчям!

Автомобільна Федерація України та Рада ветеранів автомобільного спорту FAU вітає з 70-річчям Володимира Володимировича Золотаренка. За свою спортивну кар’єру Володимир Володимирович неодноразово був переможцем та призером багатьох автомобільних змагань з авторалі та автокросу. Майстер Спорту СРСР, Чемпіон України з авторалі, призер Чемпіонатів УРСР, призер Збройних Сил СРСР – такими титулами може пишатися будь-який спортсмен. Автомобільна Федерація України та Рада ветеранів бажають ювіляру міцного здоров’я та довголіття, успіхів у будь-яких починаннях та багато радощів у особистому житті! Автомобільна Федерація України

« в прошлое