ЗМІ Пілоти Форум
Fédération Automobile de l'Ukraine
RSS

Без світла, але на фініші

Дисципліна «Цифровий автоспорт» Без світла, але на фініші

Вітаємо всю нашу фантастичну четвірку (Сергій Буцев, Василь Фарамець, Тимур Ольховик, Андрій Савицький) команди Digital Autosport of Ukraine із фінішем на неймовірно складному віртуальному марафоні «24 години Дайтони».

Ви всі герої! А головне, що в таких умовах з перебоями світла ви спромоглися протриматися добу, а «автомобіль» Ferrari 488 GT3 Evo 2020 після повного ремонту все ж таки перетнув фініш марафону на 12 місці. Українські пілоти змогли відіграти 32 позиції після страшної аварії, спричиненої лагом компа і невидимістю нашого боліду для інших спортсменів на треку.

Нажаль, можливість вести стрім з’являлася тільки двічі - подивитися нашу «блекаут-траснляцію» можна за посиланнями:

- Перша частина

- Друга частина

Відмітимо, що на цьогорічній «Дайтоні» на старт вийшли більш ніж... 16600 пілотів(!) та майже 4200 команд(!). Якщо когось дуже здивували ці цифрі – та то нічого: насправді віртуальна «Дайтона» - це но одна гонка, а одразу декілька десятків «паралельних» змагань, учасники в яких діляться за класами віртуальних автомобілей та за рейтингами пілотів. Наша команда змагалася у групі серед 50 колективів. До речі серед суперників був і французький екіпаж, який виїхав на автомобілі BMW в лівреї на підтримку України - у синьо-жовтих кольорах національного прапору та з іншою символікою нашої держави.

Враження пілотів:

Анатолій Савицький: «Ця гонка була першим в моєму житті «ендюренсом». Я багато від неї емоцій отримав - розпач, радість, неочікуваність. В нас було головне завдання доїхати, але як я особисто, та мабуть, ще хтось, здивувався, що у нас темп з яким ми зможемо боротись за перемогу. Навіть після того як ми опинились на 32-му місці, ми виборювали позицію за позицією і фінішували 12. Ми все планували заздалегідь, звісно були неточності, але ми відразу знаходили вихід з тієї чи іншої ситуації. Я з радістю проїду з вами ще не один «ендюренс», ви – найкращій екіпаж.»

Тимур Ольховик: «11-а позиція «потухла» разом зі світлом, нажаль. Але це було круто та дуже пишаюся складом. Здивували! Та є добрий потенціал в цьому складі їхати марафони, при тому що бажання у хлопців є. Піднімалися з 32-ї позиції та виборювали одну за одній, «стінт» за «стінтом». Дуже класна практика, «скатка», досвід та незабутні години. Після фінішу перше питання «І шо далі робить? Як далі жити?»

Коротенький шутливий відгук по гонці від пілота СергіяБуцева: «Їхали, як ви знаєте, десь в десятці, машина чудова, і все було добре але несподівано сталася технічна проблема з автомобілем десь опівночі. Ми заїхали на піт-стоп, де при дослідженні виявилось, що праве переднє колесо недокручено, і із за цього підвіска була порушена, треба було міняти всю передню частину авто. Наце пішло десь 30-35 хвилин, втратили багато часу і позицій. Виїхали після ремонту десь в 30-ці, але на ранок половину відіграли, і станом на 9 годину ранку наша позиція 17-а, і машина відремонтована, і чудово керується за кермом Анатолій Савицький, на бойовому чергуванні Василь Фарамець, тримаємо кулачки, тому що з електрикою, як ми знаєм на нашій Феррарі можуть виникнути проблеми в будь-який момент, але наші спеціалісти готові й до такого розвитку подій.

(Про недокручене колесо у віртуальному автоспорті – це, звісно, гумор та видумка, насправді ПК у Василя дуже сильно «лаганув», і він пропав з траси, а комп'ютер завмер, і в цей час сталася аварія дуже сильна, тому що інші пілоти його перестали бачити на треку, ось така несподіванка)»

Василь Фарамець: «Для мене це перший командний заїзд у житті. Коли я захотів поїхати «Дайтону 24», чесно, я не думав, що вона триватиме 24 години. Думав вона, як і в більшості людей завершиться раніше, але це було саме 24 години.

Я дуже сильно хвилювався і переймався, адже у мене досвід сімрейсингу майже 4 місяці лише. Хвилювався, що буду дуже повільно їхати. Перед 24 годинами, я проводив гонки IMCA IR, щоб не скільки навчитись їхати, а зрозуміти, як інші їдуть, і чого від них очікувати. Я провів кілька чудових битв в середині пачки з інших водіїв і «виживав». Ця гонка була не лише «стінти» заїзду, а й «стінти» сну - два «стінти» сну по 2 години. Я лягав спати з переживанням, щоб не вимкнули світло у хлопців, доки я спатиму.

Я дуже вдячний всім трьом пілотам, з котрими я провів ці 24 години. Зараз, зібравшись з думками і заспокоївшись, я розумію, що найважливіше для мене виявилось не наше місце на фініші, не мої битви з іншими водіями, а чудова моральна підтримка і командний дух. Спасибі за чудово проведений час.

Коли все завершилось, у мене виникало лише одне питання, а що далі? І це все? Таке враження, що просто пройшла частина життя, як завершення школи чи університету, чи щось подібне. Сподіваюсь, ми порвемо свій спліт на «Гірській Панорамі.»

Отже наступний марафон у лютому. Готуємось та запрошуємо вболівати!

Запрошуємо завітати на офіційний телеграм-канал, де ви знайдете найсвіжіші новини зі світу цифрового автоспорту.

Комісія Цифрового Автоспорту інформує щодо відкриття нових офіційних сторінок у Facebook та в Instagram. Підписуйтесь, вподобайте та поширюйте!

Офіційний Youtube-канал КЦА FAU

Офіційний Discord

Команда «Digital Autosport of Ukraine» виступає за підтримки:

Генеральні Інформаційні партнери – Автобазар та Автоцентр

Febibilstein – автозапчастини для легкових та комерційних автомобілів від німецького постачальника

A-tune - Ваш партнер по сімрейсінгу

Інформаційний партнер - ресурс про кіберспорт www.gameinside.ua

Інформаційний ресурс – «DriveContact»

Прес-реліз КЦА FAU