ЗМІ Пілоти Форум
Fédération Automobile de l'Ukraine
RSS

Підступний Бланшимон та чарівне число 30

Дисципліна «Цифровий автоспорт» Підступний Бланшимон та чарівне число 30

Команда «Digital Autosport of Ukraine» виступила на щорічному віртуальному гоночному марафоні «24 години Спа», що відбувався 24-25 липня 2021 року.

Комплекс поворотів «Червона Вода» на гоночній траса Спа-Франкоршам, що знаходиться в Бельгії, вважається найшвидшим серед всіх на трасах «Формули 1». Саме тут довелося змагатися команді з представників Автомобільної Федерації України та не зробити жодної помилки в «О-Руж». Але були інші складності.

В складі команди пілоти Автомобільної Федерації України, серед яких є як призери та переможці етапів Чемпіонатів України, так і пілоти, що вперше вийшли на старт у марафоні на 24 години:

- Максим Єфанов;

- Олексій Селезньов;

- Тимур Ольховік;

- Девід Пастухов;

- Кирило Негой;

- та адміністратор команди Артем Макаров.

З нагоди 30-річчя Незалежності України команда розфарбувала автомобіль BMW M4 GT3 в кольори прапору нашої країни та розмістила великі офіційні логотипи Свята на капоті та задніх крилах. До речі, капот на перегонах було втрачено двічі після зустрічей з огорожами. Добре що саме в тих місцях було розкладено купи покришок для пом’якшення ударів. На першому ремонті після аварії на 397 колі капот нам повернули. Але після інциденту наприкінці гонки в підступному повороті Бланшимон на 497 колі аж до фінішу довелося їхати без цієї деталі кузова. Тож фінішну лінію BMW M4 перетинав у «полегшеному варіанті».

Але про все по порядку. Одже, о 9-00 ранку 24 липня команду «Digital Autosport of Ukraine» було зареєстровано на сервері для участі у перегонах «24 години Спа» - одному з найскладніших кільцевих марафонів, що проходить тільки раз на рік. О 10-00 ранку досвідчений пілот Максим Єфанов перший сідає за кермо, проходить практику, а після цього і кваліфікацію, за результатами якої займає п’яте місце на стартовій решітці. О 10-45 марафон розпочато.

Перша «невдача» спіткала команду доволі несподівано… Вперше за пів-року «вилітає» інтернет у Максима Єфанова і машина переміщується на піт-лейн. Здавалося б у такій ситуації гонка йде шкереберть, але попередній досвід команди у марафонах нас вже навчив. І адміністратор команди Артем Макаров завжди на зв’язку з командою, і інший пілот завжди підстраховує. Тож вже за пару секунд естафету зміг би підхватити Кирило Негой, але посмішка фортуни, і у Максима знову є інтернет-з’єдання з сервером.

О 14 годині за кермо сідає Тимур Ольховик, а вже о 14-35 і в цього пілота «вилітає» інтернет. Цього разу його зміняє Кирило Негой, який миттєво сідає за руль синьо-жовтої BMW M4 GT3. О 17-30 команда прийняла рішення використати ще один вільний тайм-слот о 19 годині для рестарту. Одже, для української команди участь в гонці в Спа розтяглася майже на 33 години, почавши о 10 ранку 24 липня, команда дісталася фінішу лише о 19 годині 25 липня. Знову Максиму Єфанову вдалося чудово кваліфікуватися на п’ятій позиції, та навіть випередити у шаленому трафіку ще двох іноземних пілотів та піднятися на друге місце.

Але, як відомо, найбільше прикростей на марафонах трапляється саме вночі… Команді довелося ремонтувати автомобіль після зіткнення, що відкинуло екіпаж униз по таблиці змагання на багато позицій. Об 11 годині ранку після Девіда Пастухова руль знову взяв Олексій Селезньов, що раніше став другим на віртуальному «Індіанаполісі-500». Зараз команда була на 34 місці, з відставанням у 24 кола від 33 місця. Здавалося б, нема на що розраховувати, але досвід Олексія допоміг вийти аж на 30 позицію! Звісно, реально було піднятися ще на пару сходинок. Але командою вирішили зберегти саме цю позицію як «знак» до Свята 30-ті річчя Незалежності України.

Пряма мова

Девід Пастухов: «Намагатимусь коротко. Гонка дуже вразила. Розумію, що я не ас, як Макс та Олексій, але хочу їздити так само або навіть краще. Хотілось би більше розумітись у налаштуванні авто і всіх хитрощах та деталях, просто все те «мале», що я знаю, вивчав сам, підказати і поговорити з кимось про це теж не мав. Маю сильне бажання відноситись до сімрейсингу професійно, але гадаю, що ці аспекти є дуже важливими, бо без них скільки би ти «не вкатував», результат буде той самий, якщо ти не переходиш бар‘єр розуміння, де тобі можна його обійти завдяки налаштуванню авто (що в сімрейсингу, та навіть у житті). Скажу комент по гонці, знаю що їхав я не ахті, бо чесно кажучи, я й сетап в вічі не бачив, все багато разово мінялось. Плюс я дуже сильно хвилювався. Нічний «стінт» просто «злив», двома просто смішними зіткненнями - 45 хвилин в боксах. Мало того, що як авто відремонтували, я виїхав трасу, штора впала, і мені в очі ранішнє сонце світило, що засліпило весь екран на цілий бак гонки.»

Тимур Ольховик: «Я звичайно буду намагатися і далі розбиратися, вчитися та переймати досвід більш швидких пілотів. Усі молодці, та всім велика подяка за те, що загальними зусиллями, «нервами», незгодами ми намагаємося притертися один до одного та зробити краще для всіх. В першу чергу - зробити цифровий спорт в Україні. Заявити про себе необхідно! Та гідно виступати! Топ-позиції - це добре, але вони приходять, коли ти починаєш з низу. Отже бажаю всім завзятості, терпіння та саме головне любові до своєї справи! Тільки так можна пройти через усе!»

Артем Макаров: «Хлопці, всім велика подяка за гонку. Було приємно провести її в компанії таких професіоналів. Я впевнений, за належному підході команда обов’язково зможе домогтися більшого. Ще раз всім дякую.

Саме командний дух, участь в одній команді як зірок сім-рейсінгу так і менш досвідчених пілотів є запорукою зростання рівня пілотування, поваги до колективу та майбутніх успіхів.

Подивитися всі частини трансляції віртуального марафону «24 години Спа» можна на каналі Digital Autosport of Ukraine

Комісія Цифрового Автоспорту анонсує серію міжнародних змагань до 30-ти річчя Незалежності України. Слідкуйте за новинами зі світу цифрового автоспорту на ресурсах КЦА FAU: Discord, dau.at.ua, фейсбук.

Команда «Digital Autosport of Ukraine» виступає за підтримки:

Генеральні інформаційні партнери – Перший Автомобільний та Автоцентр

Призовий партнер HyperX – один із найкращих у сегменті ігрових девайсів

Febibilstein – автозапчастини для легкових та комерційних автомобілів від німецького постачальника.

YUKO - українська моторна олива номер 1

A-tune - ваш партнер по сімрейсінгу

Інформаційний партнер - gameinside.ua - ресурс про кіберспорт

Інформаційний ресурс – «Drive Contact»

Прес-реліз КЦА FAU

Декілька фото можна знайти в галереї.