Департамент безпеки FIA надав рекомендації з безпеки для ралі
Офіційні новиниВажливо, щоб організатори змагань на закритих дорогах вживали заходів для уникнення смертельних або серйозних аварій. Ключем для цього є підготовка до змагання.
FIA нещодавно провела дослідження аварій на закритих дорогах в усьому світі та склала список найчастіших причин серйозних травм і потенційних заходів для їх уникнення.
1. Бічні зіткнення з деревами та іншими твердими об’єктами є найчастішою причиною смертей учасників змагань. Вони переважно трапляються на зовнішньому боці швидкісних поворотів.
- Потрібен ретельний підбір та дизайн траси з уникненням швидкісних поворотів близько до дерев.
- Вживайте заходів зі зменшення швидкості перед такими поворотами, наприклад, розміщуйте тимчасові ретардери.
2. Глядачі, які знаходяться в небезпечних місцях або надто близько від краю траси, є найпоширенішим чинником у смертельних випадках, що стосуються глядачів.
- Організатори змагань мають вживати всіх доступних заходів забезпечення захисту глядачів на ралі.
- У завчасно складеному плані безпеки ралі необхідно зазначити, які зони є безпечними для глядачів.
- Маршали повинні мати відповідне обладнання та пройти навчання, щоб бути взмозі негайно зв’язатися з керівництвом ралі, якщо побачать глядачів у небезпечних зонах.
3. Втрата контролю під час перших спеціальних ділянок дня, часто на ущільнених поверхнях із нерозігрітим автомобілем, гальмами та водієм є найчастішим чинником, що спричиняє аварії з серйозними травмами.
- Вибір траси має гарантувати меншу середню швидкість на перших декількох кілометрах.
- Передбачте тренувальну або нехронометровану ділянку, коли це дозволяє місце і графік змагання.
- Брифінги для водіїв мають заохочувати їх поступово підвищувати швидкість під час перших ділянок змагання.
4. Небезпечні об’єкти без захисного устаткування часто пов’язані з серйозними травмами.
- Виявіть усі небезпечні об’єкти, наприклад, торці огорожі, мости, стіни, будівлі поблизу або дерева, які ростуть близько від траси, та закрийте їх великими солом’яними блоками чи штабелями шин.
- Переконайтеся, що кожна секція огорожі (гардрелі) безпечно пригвинчена до іншої секції в місцях їх накладання.
5. Шляхи евакуації є дуже ризикованими місцями зіткнення автомобілів учасників змагань із глядачами, суддями, маршалами та рятувальним транспортом.
- Переконайтеся, що на шляхах евакуації немає транспортних засобів, суддів, маршалів та глядачів.
- Розміщайте бетонні блоки для захисту суддів та маршалів біля траси.
Дотримання цих простих інструкцій може зберегти життя.
Інструкція FIA із техніки безпеки на ралі в редакції 2021 року доступна на вебсайті FIA англійською, французькою, іспанською, португальською, німецькою та італійською мовами.
За матеріалами Комітету безпеки FIA
Фото www.motorsport.com