ЗМІ Пілоти Форум
Fédération Automobile de l'Ukraine
RSS

«6 годин Уоткінс-Глена 2021»: більярд на гоночних болідах

Дисципліна «Цифровий автоспорт» «6 годин Уоткінс-Глена 2021»: більярд на гоночних болідах

Команда «Digital Autosport of Ukraine» успішно фінішувала у віртуальному гоночному марафоні «Шість годин Уоткінс-Глена». Максим Єфанов та Олексій Селезньов - пілоти Автомобільної Федерації України, призери етапів Чемпіонату України - виступили в класі GTE на автомобілі BMW M8, що має потужність 560 к.с.

«Шість годин Уоткінс-Глена» - заліковий етап серії IMSA WeatherTech SportsCar, гонка на витривалість протяжністю 6 годин, де на старт разом виходять автомобілі декількох класів. Цього разу їх вишикувалось на стартовій решітці 55.

У класі прототипів LMP2 всі їхали на Dallara P217, у класі GTE зібрались одразу 4 автовиробники зі своїми автівками - Corvette C8R GTE, Porsche RSR GTE, Ferrari 488 GTE, BMW M8 GTE, у от у класі GT3 учасники обирали між Lamborghini Huracan GT3 Evo та BMW M4 GT3.

Першим, так би мовити, «дівізіоном» стартували надпотужні прототипи (про іх вирішальну роль у створенні проблем та аварій розповімо далі). За ними вишикувались представники нашого класу, а ще далі менш потужні авто. На карті автодрому кожен клас авто було виділено своїм кольором. Але через 10-15 кіл всі вони змішалися, і глядачі спостерігали за різнокольоровою мозаїкою, посеред якої десь був і наш BMW M8. До речі, 6 годинам марафону передували ще 45 хвилин практики, що теж потребувало від пілотів уваги та додавало втоми. Першим за кермо сів Максим Єфанов, він кваліфікувався на 31-й позиції та впевнено почав гонку.

«Потрапили з Олексієм в найшвидший спліт «6 годин Watkins Glen». У нас з ним дуже швидко і безпроблемно знайшовся загальний погляд на підхід до машини, і тому, яке налаштування має бути, - говорить Максим. – Після тренувань і коригувань, машина поїхала ще стабільніше і швидше, і у результаті ми показали майже однаковий час. Були шанси з таким часом і стабільністю потрапити в першу десятку, але трохи не вийшло. Після старту гонки, з початком перших обгонів нас як кругових машинами LMP2 мене нахабно і жорстко видавив у відбійник один з екіпажів того класу, після чого я трохи підім'яв ліве крило та трохи погнув важелі підвіски. Довелося ремонтувати машину. Вона потім поїхала так само добре, як і на початку гонки. Але вийшло скріпивши зубами вигризати позиції.

Спліт був зі швидких пілотів, але ми все одно змогли закінчити гонку на 12-й позицій з 19 машин у нашому класі. Було цікаво як завжди, отримав черговий досвід. До речі ми були єдиною BMW M8 GTE, а основну частину машин класу складали Corvette.

Швидше за все, ці машини нібито були швидкі на трасі, але я думаю, якби нам не завадив екіпаж LMP2, то у нас вийшло б поборотися за першу «вісімку». До того ж автомобіль дозволяв їхати ще швидше, як виявилося потім. Я міг знайти певні моменти, що дозволяли показати кращий час. Але це вже в іншій гонці.»

Вітаємо з успішним фінішем Максима Єфанова та Олексія Селезньова - пілотів Автомобільної Федерації України.

Запис трансляції марафону з коментарями Дмитра Костюченка та Ірини Кравець можна подивитись на офіційному YouTube-каналі КЦА FAU Digital Autosport of Ukraine:

- перша частина трансляції;

- друга частина трансляції.

Нагадуємо, що дізнатися найсвіжіші новини зі світу цифрового автоспорту можна на ресурсах КЦА FAU: youtube, Discord, сайт КЦА FAU

Команда «Digital Autosport of Ukraine» виступає за підтримки:

Призовий партнер HyperX – один із найкращих у сегменті ігрових девайсів

Інформаційні партнери – Перший Автомобільний та Автоцентр

Моторні мастила та гоночне паливо Sunoco – справжня американська якість тепер в Україні

Febibilstein – автозапчастини для легкових та комерційних автомобілів від Німецького постачальника

Прес-реліз КЦА FAU

Фото iRacing.com