Українець фінішував у віртуальному марафоні NASCAR «Cocа - Cola 600»
Дисципліна «Цифровий автоспорт»Пілот Автомобільної Федерації України Олексій Селезньов зайняв 11-е місце в підсумковому протоколі щорічного віртуального марафону серії NASCAR «Cocа - Cola 600».
Справжня гонка в календарі кузовної серії NASCAR «Coca-Cola 600» проводиться щорічно з 1960 року. У 2018 році трек набув статусу ровалу.
Спершу ознайомимо наших читачів із специфічними термінами, що використовуються в перегонах NASCAR:
- ровал - це гоночній трек, який має комбіновану конфігурацію з ділянок класичного овалу та «європейської» секції, яку зазвичай розміщують всередині цього овалу;
- коушен (caution) – або більш звичайний для нас «жовтий прапор» та виїзд на трек спеціального автомобіля пейс-кару (Pace Car). Пейс-кар маршали випускають на трасу попереду лідера перегонів, щоб пелотон «вишикувався» позаду та рухався з безпечною швидкістю. За цей час з траси прибирають уламки автомобілів, які заважають проведенню заїзду, або судді очікують більш сприятливі погодні умови;
- вейв-ераунд (wave around) – якщо під час коушена відстаючий на коло або більше пілот не заїжджає на піт-стоп, то він отримує можливість обігнати пейс-кар та повернути собі одне коло відставання;
- лакі-дог (Lucky Dog) – ще одне правило NASCAR, по якому пілот, перший з тих, що відстають на круг, під час режиму жовтих прапорів може обігнати пейс-кар і стати в хвості пелетона, також відіграючи таким чином відставання на коло, але не здобуваючи вищу позицію в гонці;
- заспінився (to spin) - автомобіль почав некеровано обертатися навколо своєї вертикальної вісі.
Хоча у гонках NASCAR виступають декілька автомобілів різних марок, але технічний регламент задля більш щільної боротьби на трасі робить їх дуже схожими одне на одну. Команда «Digital Autosport of Ukraine» вибрала в якості бойової одиниці Chevrolet Camaro. 29 травня о 19 годині на старт вийшов пілот Автомобільної Федерації України Олексій Селезньов. Про те, якими були ці 600 миль і більше чотирьох годин напруженої гонки на середній швидкості близько 250 км/годину розповідає сам пілот.
- Першу половину гонки намагався зрозуміти, як працювати з гумою. Вона швидко стиралася, при цьому темпу не було. У другій половині скоректував налаштування автомобіля та почав використовувати гальмо в повороті, що додало темпу і упевненості. Три рази дуже не пощастило з жовтими прапорами. Заїжджаєш на піт-лейн під зеленим світлом, а на виїзді тебе чекає коушен. Так втратив декілька кіл від лідера. Також не отримав вейв-ераунд, оскільки лідер, який виявився переді мною, не заїхав на піти. А то міг би відіграти ще коло. Ще була моя помилка при виїзді з пітів - заспінився в повороті при виїзді на трек. До речі, багато нерівностей на доріжці, і треба бути акуратніше з «газом». Зробив пару «бубликів» перед машинами, що летять на мене, тим самим викликавши ще один коушен.
Але на цьому невдачі закінчилися, і декілька коушенів у кінці змагання дозволили відіграти трохи кіл за рахунок вейв-ераундів та лакі-дог. У результаті 11-а позиція в дуже щільній боротьбі з 37-а рівними суперниками. Цілком задоволений результатом, враховуючи мій зовсім невеликий досвід на ровалах.
Подивитися трансляцію в повторі з коментарем Дмитра Костюченка можна на каналі Digital Autosport of Ukraine:
Результати перегонів можна знайти в доданому файлі.
Нагадуємо, що дізнатися найсвіжіші новини зі світу цифрового автоспорту можна на ресурсах КЦА FAU: facebook, instagram, youtube, Discord, сайт КЦА FAU.
Команда «Digital Autosport of Ukraine» виступає за підтримки:
Призовий партнер HyperX – один із найкращих у сегменті ігрових девайсів;
Інформаційні партнери – Перший Автомобільний та Автоцентр;
Моторні мастила та гоночне паливо Sunoco – справжня американська якість тепер в Україні.
Прес-реліз КЦА FAU
Фото iRacing.com