ЗМІ Пілоти Форум
Fédération Automobile de l'Ukraine
RSS

«Інді 500 Open Setup»: з поул-позиції до тотального «крашу»

Дисципліна «Цифровий автоспорт» «Інді 500 Open Setup»: з поул-позиції до тотального «крашу»

Інколи питаються, чому в автоспорті не люблять номер 13, та навіщо нам його дали перед стартом? Зараз розповімо...

В цю суботу 22 травня 2021 року Олексій Селезньов (срібний призер минулої недільної гонки «Інді 500» з фіксованими налаштуваннями) вирішив спробувати свої сили у такій же гонці, але вже з розблокованими налаштуваннями «віртуального» боліда Dallara IR18.

Після другого місця на минулій гонці на «Інді 500 Open Setup» команда Digital Autosport of Ukraine, звісно, намагалась досягнути першої позиції, і початок був багатообіцяючим: наш пілот виграв поул-позицію. Що вказувало не тільки на високий рівень майстерності українця, але і на професійність в налаштуванні гоночного боліду.

Попереду чекали 500 віртуальних миль американського автодрому Індіанаполіс, збудованого, до речі, ще в 1911-у році. Спортсмени часто називають його «Стара цегельня». Це місце має суперечливу славу: це «Мекка» американського автоспорту, але за багато років всіляких перегонів тут загинув не один автогонщик. На щастя, гонки в цифровому форматі не призводять до таких трагічних наслідків.

Як це буває на гонках «500 миль Інді», початок приніс аварії, які ставалися одна за одній, і, природно, на трасі з’являвся сейфеті-кар, збираючи за собою пелетон. При цьому ті пілоти, хто відставав на коло та більше, часто опинялися попереду лідерів. На «Інді» є така дивна для автоспорту норма, не збирати пелетон у порядку переваги результатів, а просто випускати «сейфеті» як заманеться.

Отже, лідер гонки з усіх боків опинився у колі відстаючих пілотів, та вся ця «урочиста процесія» повільно «повзла» за сейфеті-каром. В момент рестарту на болід лідера в буквальному сенсі «навалилися» «колові» пілоты, та просто випхали його в стіну. Відремонтувати болід повністю до ідеального стану, як і в справжній гонці, не вдалося: була порушена аеродинаміка, та машина була вже практично некерована... Але все одно ми їхали, програючи суперникам по декілька секунд на колі, та вже не мріяли про перше місце. Дріфтуючи у кожному з чотирьох поворотів «Старой цегельні», сподівались потрапити хоч б у залікову «десятку». Але навіть при такому майстерному пілотуванні слабо керованим болідом нам не вдалося доїхати до фінішу. Машина уперто сковзала всередену віража, та на швидкости біля 400 км/год болід Олексія закрутило навколо осі та растрощило о декілька відбійників. Колеса відлетіли та потрапили одразу у п’ять інших болідів. Хто зна, якщо б це було насправді, то славетний трек пережив би ще один «чорний» день своєї історії...

Бажаючі можуть побачити аварію на власні очі (таймінг запису з 1:16:50). Нагадаємо, що цифровий автоспорт дозволяє набувати навичок пілотування без матеріальних збитків, так і зберігає здоров’я самого спортсмена. Ну майже що не настрій :)

А ми поки що готуємося до нових випробувань на віртуальному марафоні «Coke 600», який відбудеться 26-28 травня на «кузовних» автомобілях на відомому американському овалі.

Подивитися трансляцію змагання в прямому ефірі можна на каналі Digital Autosport of Ukraine.

Нагадуємо, що дізнатися найсвіжіші новини зі світу цифрового автоспорту можна на ресурсах КЦА FAU: facebook, instagram, youtube, Discord, сайт КЦА FAU.

Команда «Digital Autosport of Ukraine» виступає при підтримці:

Призовий партнер HyperX – один з кращих в сегменті ігрових девайсів

Інформаційні партнеры – Перший Автомобільний та Автоцентр

Прес-реліз КЦА FAU

Фото iRacing.com

Видео