ЗМІ Пілоти Форум
Fédération Automobile de l'Ukraine
RSS

Віртуальні перегони на легендарній «Цегельні»

Дисципліна «Цифровий автоспорт» Віртуальні перегони на легендарній «Цегельні»

Вже в ці вихідні, 16 травня о 16:00 в цифровому форматі пройдуть легендарні перегони «500 миль Індианаполісу». Травень є традиційним місяцем проведення цього заходу, та перегони в цифровому форматі пройдуть на декілька тижнів раніше за реальні заїзди. А починалась історія легендарних перегонів по овалу більш ніж 100 років тому.

Карл Грехем Фішер (1874 - 1938) – саме цю людину потрібно вважати засновником Indianapolis Motor Speedway, який перебуваючи в 1907 році на автодромі Brookland, що в Лондоні, остаточно запевнися в ідеї побудови окремого високошвидкісного комплексу, який би служив тестовим майданчиком автовиробникам, а також місцем проведення автоспортивних змагань.

Особливо критично це було важливим для автомобільних перегонів, оскільки на початку ХХ сторіччя автоспорт лише зароджувався й змагання проводили на дорогах загального користування або на стадіонах з кінного спорту, що привносило свої незручності. Пан Фішер не був простою людиною в США, він був успішним підприємцем по виготовленню та реалізації запчастин для автомобілів Північної Америки, а також будував автошляхи.

Його ремесло, цілеспрямованість й чітке бачення своєї цілі, допомогли йому заручитися підтримкою інших бізнесменів у придбанні земельної ділянки поблизу міста Індіанаполіс (штат Індіана), вартістю 72 000$ й площею 328 акрів. Так група під назвою «Indianapolis Motor Speedway Company» 20 березня 1909 року заклала фундамент майбутнього гоночного треку з капіталізацією 250 000$. І вже в серпні того ж року будівництво було завершено. Протяжність треку становила 2,5 милі (4025 метрів), а поверхня була повністю зроблена з клінкерної цегли.

19 серпня 1909 року відбулись перші перегони участь в яких взяло участь 15 команд, а 20 000 глядачів сплатили лише 1 долар за квиток. За більш ніж 110-річну історію, трек пережив декілька реновацій, світових рекордів швидкостей, смертей пілотів й розширення глядацьких місць. На сьогоднішній день (2021 рік) трек вміщує 257 327 постійних глядачів й може бути розширений до 400 000 глядацьких місць. В 1987 році гоночному комплексу було надано статус Національного історичного пам’ятника і це єдиний в світі діючий пам’ятник з автомобільною гоночною історією. Діючий по сьогодні рекорд швидкості належить двократному переможцю «Інді 500» датчанину Арі Ліндіку, що встановив його в 1996 році під час 80-х перегонів на відмітці 382.216 км/год. Найбільш впізнаваною пам’яткою треку являється та сама цегла, якою було укладено трек в 1909 році, що наразі служить старт/фінішною лінією.

Остання неділя травня – традиційний час проведення перегонів «Індіанаполіс 500», сучасні технології дозволяють прийняти участь в цій легендарній та історичній події особисто. Так що цифрова подія не пересікалась з реальною, перегони проводять кількома тижнями раніше. Тому перегони з фіксованими налаштуваннями боліда Dallara IR18 (522kw, 735кг, максимальна швидкість 401 км/час) будуть проведені вже цього вік-енду. Виклик цим непростим перегонам наважився кинути лише один пілот Автомобільної Федерації України. Чи підкориться йому історична «цегельня»? Дізнаємось вже цієї неділі 16 травня о 16:00 за київським часом на офіційній трансляції YouTube-каналу Digital Autosport of Ukraine.

Нагадуємо, що дізнатись про самі свіжі новини зі світу цифрового автоспорту можна на ресурсах КЦА FAU: facebook, instagram, youtube, Discord, сайт КЦА FAU.

Команда «Digital Autosport of Ukraine» виступає при підтримці:

Призовий партнер HyperX – один з найкращих в сегменті ігрових девайсів;

Інформаційні партнери – Перший Автомобільний та Автоцентр.

Прес-реліз КЦА FAU

Видео