ЗМІ Пілоти Форум
Fédération Automobile de l'Ukraine
RSS

24 години в «Зеленому пеклі»

Дисципліна «Цифровий автоспорт» 24 години в «Зеленому пеклі»

Стартувавши 24 квітня, в суботу, о 10: 00 українська команда «Digital Autosport of Ukraine» на Audi R8 LMS GT3 успішно завершила легендарну24-годинну гонку на Нюрбургринзі вранці 25 квітня. Перегони відбулися в цифровому форматі. Але як і в оригінальному змаганні пілоти їхали в режимі нон-стоп 24 години, змінюючи один одного за кермом. У складі нашої команди були призери і переможці етапів Чемпіонату України. Максим Ефанов - капітан, Дмитро Луканов, Олексій Селезньов, Артем Макаров, Артем Бикусов, а також адміністратор команди Володимир Гниденко і запасний пілот Дэвид Пастухов.

Гонка проходила на «Північній петлі» (Нордшляйфе) Нюрбургринга - одній із найскладніших трас перегонів у світі. Довжина круга з множиною складних поворотів складала 25,9 км.

Про те, якою була ця гонка на витривалість, розповімо коротко в стенограмі гонки:

Кваліфікація - 39 місце

Старт - Починає Максим Ефанов і відіграє 30 позицій, команда піднімається на 7 місце. Кращий час: 8:16,070 Максим Ефанов.

42 круг - розворот на 360 градусів при виїзді за межі траси з вильотом в сталевий відбійник, ремонт на декілька хвилин легкі ушкодження.

79 круг - заїзд на поребрик перед різким спуском з відривом 4-х коліс і, як наслідок, неправильне приземлення та удар о залізний відбійник. Ремонт переднього лівого і рихтування заднього лівого колеса зайняли 25 хвилин.

92 круг - втрата зчеплення на піднесеності привела до виїзду за межі траси і подальшої втрати контролю та ударом лівий переднім колесом о залізний відбійник.

115 круг - з невідомої причини виходить із ладу двигун. Увесь круг їхали з димлячим з-під капота автомобілем на ремонт. 40 хвилин ремонту. Із-за численних ударів по передку автомобіля - могли пошкодити радіатор і, як наслідок, перегріти двигун, що і привело до його виходу з ладу.

24 години «Зеленого пекла». Говорять пілоти «Digital Autosport of Ukraine»:

Максим Ефанов - 8.16 один круг був, машина вирішила один круг тримати. Ось вона точка відліку, не рахуючи подальших ударів в зад, особливо, коли крило погнуте стало, природньо, що двигло здохло.

Артем Бикусов - Після Ефанова було весело їхати, задав дикий темп, 7 місце, плюс нова машина для мене, почали доганяти ті кого він обігнав, не хотілося розкластися і платити по 500 евро/метр огорожі, перші 2 круги були дуже нервовими, а після вкотився, розслабився, і пішло як по олії.

Був момент ще, забіндила клавіша рації в Discord на кермі, а ця ж кнопка на кермі відключає ABS. Щось сказав, дивлюся «ABS OFF», добре що нижня кнопка його включила, в паніці її швидко знайшов. Десь ще на відео момент красивий був, перед «мостом Аденау» вночі якийсь лунатик дав кута, все в диму, і стоїть упоперек дороги, ефектно виглядало. Я теж за притискну на шкоду швидкості! Особливо на «шведському хресті» це актуально, там дуже сильно морда йде, власне там і стався один з вилітів (і за спостереженнями з боку там у багатьох часто знос був більше за нормальний). Але в цілому не можу сказати, що сетап поганий, якщо це враховувати. На прямику швидка була, навіть 0.5 секунди задні не могли нагнати іноді. У усіх різний стиль їзди.

Олексій Селезньов - А взагалі якби у нас був вище середній рейтинг - ми б були в топ спліті, і якби просто доїхали, то були б шостими. Зачепив поребрик в місці де його навіть складно зачепити. Можливо вплинуло невелике ковзання перед поворотом і недовіра до машини. Так само можливо вплинула ніч і дезорієнтація. Вночі огляд зменшений до одного невеликого монітора. Чорна стойка і чорно з боків. Це коштувало 25 хвилин ремонту. Потім їхав насолоджувався світанком і непоганим темпом для розбитої машини.

Технічно пропускав швидшого «мерса» і забув про те що потрібно долити паливо. Проїхав на 8 літрах майже до зворотної прямої. Круг 16 літрів. Евакуатор і втрата трьох хвилин. Це особлива проблема на Нюрнбургрингу для мене. За круг багато чого може статися, що забуваєш. Ще пару разів був близький до того, що б це повторити.

Не знаю, що там відбувалося у хлопців і які були причини вильотів і ремонту. Але все, що я раніше говорив про андестир на 100% підтверджується у Луканова. Трохи більше атакує і прослизає в 2-3 поворотах, на четвертому від'їжджає мимо облизувати стіни як в «NFS». Можна було навіть вгадати коли це станеться. На першому сеті думаю приїхали б значно краще. Там такі «рейки», що потрібно постаратися щоб ковзати. Так, злив на прямій, але в поворотах без ризику компенсується. Ми б прагнули до 20, інші близько 30. Помилок із-за зносу б не було, може бути і ремонтів. Я не відчув ніякої різниці між ніччю в 18 і вдень в 29 градусів.

Дмитро Луканов - Мій довгий пит - це дотик до стіни, при чому після нього машина в темпі не втратила навіть, але лагодження було обов'язкове. Сам контакт - наслідок спроб розібратися з кермом. Чомусь на ньому включився режим налаштувань самого керма, та ввімкнувся лімітатор, коли я перегортав блекбокси. Поки з цим всім колупався, то відволікся і поїхав назовні. Звиняйте...

Подивитися повтор гонки можна на Ютуб-каналі:

- Перша частина гонки

- Друга частина гонки

Нагадуємо, що знайти найсвіжіші новини зі світу цифрового автоспорту можна на ресурсах КЦА FAU: facebook, instagram, youtube, Discord, сайт КЦА FAU.

Генеральним партнером гонки виступала компанія Audi Центр Київ Південь.

Призовий партнер – компания HyperX – один з кращих в сегменті ігрових девайсів.

Інформаційні партнери - Перший Автомобільний і Автоцентр.

Прес-реліз КЦА FAU