Відбувся 2-й етап Чемпіонату України з віртуального ралі – «Галіція»
Дисципліна «Цифровий автоспорт»Змагання проводилися он-лайн з 23 по 28 липня. А особливістю цього етапу стали протести та апеляції. Одже, попередні результати другого етапу були змінені після неодноразового перегляду відео-повторів. Згідно рішення суддів/організаторів з трьох пілотів були зняти штрафи, автоматично нараховані програмою, на якій проводились віртуальні змагання.
Перший «день» 23-25 липня. Пеналізації…
На другий етап Чемпіонату України з віртуального ралі було прийнято заявки від 18 пілотів. Враховуючи аномальну кількість аварій на попередній гонці, учасники стали більш зваженими та відповідальними. І цього разу разу до фінішу дісталось 6 спорстменів.
Кирило Коломіець: «Перший день не задався. Я не тренував допи, бо перетворювати ралі в ралі-спрінт - це дурне задоволення. Мав план просто отримати відчуття від машин категорії R5, звикнути до гравію, ну і підтягнути розуміння «стінки» бо після великих перерв оці метрові дистанції «по глазоміру» притупляються, і ти не очікуєш «50», а потім «правий-4», а просто шукаєш очима де той «правий-4». Це не добре...
В рамках тренування проїхав тестовий турнірчик як «бойову розміночку», наче все попадало все було на місцях.
Другий день буде адовий, з «нойкером» вниз, ще й мокрим. Плюс по гумі взагалі не ясно, що ставити з огляду на той же нойкер та його дистанцію.»
Владислав Ищук: «Просто не можу в це повірити. Їду SS11, Lernovec. Ледве повзу, бо впевненості ні в собі, ні в «стінці» не має. Як не має і «вкату», так і видимості, щоб хоч очима розуміти, як можна їхати. Основна і єдина задача - доїхати без помилок. Всім, кому ще доведеться боротись, удачі. І, можливо, до зустрічі у Маріуполі через місяць.»
На перших двох СД одразу три пілота «зловили» штрафи, автоматично нараховані програмою, на якій відбуваються змагання.
Другий «день» 26-28 липня. Триматися!
Але інтрига ситуації була в тому, що саме ті пілоти, що «схопили» штрафи на перших двох спецділянках, і будуть в результаті змагатися за перше та друге місця. Поки що вони цього не знають і вважають, що поміж ними є часова прірва у півтори хвилини…
Один із них - Кирило Коломієць - нікуди не поспішає, а другий – Артем Хорольський - наздоганяє що є сили.
У кожного з них є 48 годин на подання протесту. Перший подав протест на штраф у три секунди одразу, а другий тягнув до останнього з протестом на штраф у півтори хвилини, але встиг в останню мить.
Отже, попередні результати (згідно програми) віртуального ралі «Галіція виглядали так: 1.Коломиец Кирило (Ford Fiesta R5) - 2. Хорольський Артем (VW Polo GTi R5) - 3. Безкровний Олександр (Subaru Impreza N15 R4) - 4. Юр'єв Олександр (Skoda Fabia R5 Evo) - 5. Лебідь Назарій (Ford Fiesta) - 6. Арич Олександр (Citroen C2 GT S1600).
Але після перегляду відео-повторів було прийнято рішення про анулювання штрафів для всіх пілотів, тому в офіційних остаточних результатах другого етапу Чемпіонату України в віртуального ралі «Галіція» перші два пілоти помінялися своїми місцями.
Вітаємо спортсменів із фінішем!
Довідка:
КЦА ФАУ запрошує нових учасників приєднатися до офіційних змагань та нагадує, що Чемпіонат України з віртуального ралі складається з п'яти етапів (відбулися два, три ще попереду).
Переможець змагань стане офіційним Чемпіоном України з цифрового автоспорту і візьме участь в урочистій щорічній церемонії нагородження переможців та призерів змагань FAU.
Прийняти участь у віртуальному ралі можуть спортсмени, що ознайомлені з регламентом Чемпіонату та отримали е-ліцензію DRL (DigitalRacingLicense)
Сторінка Чемпіонату та документація.
Також слідкуйте за новинами КЦА FAU на сторінкахDigitalAutosportofUkraine в соцмережах:
- facebook;
- instagram;
- youtube.
До зустрічі на ралі «Маріуполь» 27 серпня - 1 вересня 2020 року. Ризикни стати Першим.
Подяки партнерам:
- Медіагрупі «Автоцентр»;
- Компанії DMK - міжнародному лідеру в сфері космецевтіки;
- Компанії 7Drive - технічному партнерові по автосимуляторах;
- Компанії R1concepts - гальмівні диски та колодки.
Прес-реліз Комісії з цифрового автоспорту FAU